sens podkrecania proc. w laptopie

Data: 2009-04-21 16:21:38
Autor: 1634Racine
sens podkrecania proc. w laptopie
Czy wg was jest sens podkrecic procesor w laptopie? z 700 mhz do...
No wlasnie - do ilu mozna (jesli w ogole mozna, jesli w ogole stosuje sie) w
miare bezpiecznie, wiadomo, ze tam juz sie nic nie dołoży, zadnych
wiatrakow, chlodzen dodatkowych, zdaje sie, ze nie jest to wykonalne tak
prosto jak w pc.
Pytam o sens podkrecania proc. laptopowego, bo w sprawie pecetow wiadomo,
jak to jest i o sensownosc operacji bym nie pytal. Z laptopami cos czuje, ze
moze byc inna sprawa.

Data: 2009-04-21 18:19:57
Autor: Nex@pl
1634Racine pisze:
[...]

Nie podkręcisz procesora w laptopie - speedstep i inne pierdoły. Nie warto sobie tym anwet zawracać głowy - wazniejsze jest to czy masz sprawną baterię - wiele producentów od tego uzależniło niemal speedstepa i bez baterii pomimo zewn. zasilania procek ma mneijsze taktowanie niż nominalne.

Data: 2009-04-21 18:24:04
Autor: poli
1634Racine <1634@Racine.pl> napisał(a):
[...]

Moim zdaniem poszukaj, o ile jest możliwa wymiana w twoim modelu, innego o wyższym taktowaniu. Na Alledrogo nie s± znowóż takie drogie. Ale je¶li to sprzęt tylko do netu i domowego użytku, to lepiej zainwestuj w RAM. Na tym procku bateria powinna dłużej trzymac niż na modelu z wyżej taktowanym procesorem. I to jest jego zaleta nie wada. pozdr00fka
  poli.

Data: 2009-04-21 22:00:40
Autor: Nex@pl
poli pisze:

[...]

O, popieram, zapomniałem o tym.
Jedyna możliwo¶ć podkręcenia to wymiana procesora na lepszy oraz dołożenie pamięci RAM, ew. wymiana dysu na np. SSD SLC, lub chociaż jaki¶ większy i szybszy.

W ogóle podaj co to za laptop to doradzę co¶ konkretneijszego.

Data: 2009-08-27 10:44:58
Autor: 1634Racine
sens podkrecania proc. w laptopie
Nex@pl" <"nex[wytnij_to] in news:gsl8p5$5ao$1atlantis.news.neostrada.pl
poli pisze:
[...]

przepraszam,ze teraz dopiero odpowiadam :)
to jest Compaq Armada m700.
stary laptop, 700 mgh, wytrzymuje do 576 zdaje sie sdram ramu, PC100.
1.
w zasadzie to najpilniej szukam teraz 2x256 sdram pc100 do laptopa,po
prostu... I najtaniej jak mozliwe :) Teraz mam 128 + 128 + zdaje sie w mobo 60 z kawalkiem, jedno 128 no name.Warto powiekszyc w bankach do 512-tu MB.
2.
a co do procesora... Zdaje sie, ze musi byc to 700 i juz.

Data: 2009-04-25 10:21:01
Autor: Radosław Sokół
1634Racine pisze:
Czy wg was jest sens podkrecic procesor w laptopie? z 700 mhz do...

Nie.

| RadosĹ‚aw Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika ĹšlÄ…ska                   |

sens podkrecania proc. w laptopie