[Poznan] sensowna hamowania

Data: 2010-08-09 12:32:53
Autor: Pawel Ratajczak
[Poznan] sensowna hamowania
Witajcie,

B臋d臋 wdzi臋czny za info o sensownej hamowni w Poznaniu lub okolicach. Mam
problemy z moim Renault Scenic II, nie mam si艂 ju偶 na dyskusje z ASO i
chc臋 sprawdzi膰 parametry silnika na hamowni.

Z g贸ry dzi臋kuj臋 za info.

Pozdrawiam serdecznie,
Pawe艂

PS> Zdj臋cie charakterystyki mocy i momentu od obrot贸w to jakie koszty
tak pi razy drzwi?

Data: 2010-08-10 13:24:22
Autor: Pawel Ratajczak
[Poznan] sensowna hamowania
W dniu 2010-08-09 12:32, Pawel Ratajczak pisze:
B臋d臋 wdzi臋czny za info o sensownej hamowni w Poznaniu lub okolicach. Mam
problemy z moim Renault Scenic II, nie mam si艂 ju偶 na dyskusje z ASO i
chc臋 sprawdzi膰 parametry silnika na hamowni.

Rozumiem wakacje, ludzie wyje偶d偶aj膮, ale czy serio nikt nie ma niczego w
temacie w/w posta do polecenia?

Jeszcze raz z g贸ry wielkie dzi臋ki za info.

Pozdrawiam serdecznie,
Pawe艂

Data: 2010-08-10 13:29:03
Autor: Cavallino
[Poznan] sensowna hamowania
U偶ytkownik "Pawel Ratajczak" <10swen@pratajczak.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:i3rct6$2f9h$1news2.ipartners.pl...
[...]

Zada艂e艣 z艂e pytanie, ilu ludzi korzysta艂o z wi臋cej ni偶 jednej hamowni i jeszcze jest w stanie oceni膰, kt贸ra by艂a sensowna, a kt贸ra nie?

Ja korzysta艂em z hamowni w Polcarze w Antoninku, gdy mi chipa zak艂adali do Punto.
Ale nie mam ani por贸wnania z innymi, ani kwalifikacji do ich oceny.

Data: 2010-08-10 13:36:52
Autor: Pawel Ratajczak
[Poznan] sensowna hamowania
W dniu 2010-08-10 13:29, Cavallino pisze:
Zada艂e艣 z艂e pytanie, ilu ludzi korzysta艂o z wi臋cej ni偶 jednej hamowni i
jeszcze jest w stanie oceni膰, kt贸ra by艂a sensowna, a kt贸ra nie?

IMHO z tym jak z wieloma innymi rzeczami, kupujesz/korzystasz raz a
opinia powstaje na podstawie subiektywnego odczucie grupy os贸b, kt贸re
kupi艂y/u偶y艂y tego samego, ale jak co b臋d臋 stara艂 si臋 by膰 bardziej
precyzyjny.

Ja korzysta艂em z hamowni w Polcarze w Antoninku, gdy mi chipa zak艂adali
do Punto.
Ale nie mam ani por贸wnania z innymi, ani kwalifikacji do ich oceny.

A Twoje subiektywne odczucie jako艣ci obs艂ugi i koszty takiej przyjemno艣ci?

Pozdrawiam serdecznie,
Pawe艂

Data: 2010-08-10 13:43:24
Autor: Cavallino
[Poznan] sensowna hamowania
[...]

Mi to robili w ramach rekompensaty za spierdzielony fabrycznie wariator w Punto, wi臋c zerowe.
A jako艣膰 obs艂ugi - jak to Polcarze, nie藕le, co do samej hamowni to nie mam por贸wania 偶eby ocenia膰.

Efekty zastosowania chipa by艂y niewielkie, ale te偶 w wolnoss膮cym benzyniaku cud贸w nie spodziewa艂em si臋.

Data: 2010-08-10 22:34:57
Autor: to
[Poznan] sensowna hamowania
begin Cavallino
Ja korzysta艂em z hamowni w Polcarze w Antoninku, gdy mi chipa zak艂adali
do Punto.
Ale nie mam ani por贸wnania z innymi, ani kwalifikacji do ich oceny.

A wcze艣niej nie mia艂e艣 偶e musieli za艂o偶y膰?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-10 16:54:55
Autor: megrims
[Poznan] sensowna hamowania
W dniu 2010-08-10 13:24, Pawel Ratajczak pisze:
[...]

www.gekocars.pl

Genio robi auta dla Polodego do driftu i porz膮dn膮 hamownie ma.

Data: 2010-08-10 22:36:31
Autor: to
[Poznan] sensowna hamowania
begin Pawel Ratajczak
> [...]
chc臋 sprawdzi膰 parametry silnika na hamowni.

PS> Zdj臋cie charakterystyki mocy i momentu od obrot贸w to jakie koszty

Oboj臋tne, hamownia podwoziowa i tak nie jest zbyt wiarygodna, no chyba, 偶e zabraknie Ci 50 KM.

--
ignorance is bliss

[Poznan] sensowna hamowania