sensowny plecak 30l

Data: 2011-04-19 21:55:39
Autor: Michał Pietraszek
sensowny plecak 30l
Witam!

Jestem na etapie poszukiwań przyzwoitego plecaka na kilkudniowe wypady,
interesuje mnie pojemność około 30l. Zwróciłem uwagę na Deutera trans alpine
30. Ma pokrowiec przeciwdeszczowy, mocowanie na kask i możliwość przypięcia
różnych pierdół na zewnątrz, czyli prawie wszystko co potrzebuję. Do pełni
szczęścia brakuje mi siatki dystansującej na plecach, bo mam takową w
mniejszym Deuterze i jestem zachwycony. Ale nie mogę znaleźć większych worów
tej firmy z siatką właśnie. Może przy czymś pojemniejszym się to nie sprawdza?
Jak zawsze jestem otwarty na inne, nowe propozycje. Może znacie czy też
używacie coś innego, ale równie dobrego? Prosiłbym o propozycje. Myślę, że od
Deutera droższego już nic nie będzie, także te 400 zł jestem w stanie
przeboleć, chociaż miło by było zapłacić mniej. Ale to nie jest najważniejsze.
Potrzebuję coś naprawdę wytrzymałego, ma mi posłużyć znacznie dłużej.
Bezwzględnie wymagany jest pokrowiec przeciwdeszczowy i troki. Także pomóżcie
w wyborze.

pzdr

michał

Data: 2011-04-19 23:04:19
Autor: Tomek
sensowny plecak 30l
=?ISO-8859-2?Q?Micha=B3_Pietraszek?= <miszka36@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Polecam właśnie Deutera Transalp 30 l.  Miałem go na Transalpie (7 dni) i sprawdził się znakomicie.

Data: 2011-04-20 07:52:28
Autor: D@w!d J@$
sensowny plecak 30l
W dniu 19.04.2011 23:55, Michał Pietraszek pisze:
[...]

Zainteresuj się plecakami firmy Vaude. W HiMountain widziałem taki na 30-35l IMHO genialnie zrobiony za ~380PLN. Duży, funkcjonalny, siatka na plecach, pokrowiec... tylko miałem mniejszy budżet i wziąłem WolfGanga Walker 35 (230 PLN) i tak średniawo jestem zadowolony. W sklepie jeszcze widziałem coś WiSportu... tańsze, a podobnie zrobione - też warte zainteresowania.

--
"szaleństwo jest zaraźliwe" Aldous Huxley
http://xwindowsmen.bikestats.pl

Data: 2011-04-20 08:03:50
Autor: bans
sensowny plecak 30l
W dniu 2011-04-19 23:55, Michał Pietraszek pisze:

Może znacie czy też
używacie coś innego,

http://www.vaude.com/epages/Vaude-de.sf/en_PL/?ObjectPath=/Shops/Vaude/Products/10091/SubProducts/100912760

Do kupienie w HiMountain, cena około 300zł.

--
bans

Data: 2011-04-20 08:16:28
Autor: ...::QRT::...
sensowny plecak 30l
Dnia Tue, 19 Apr 2011 21:55:39 +0000 (UTC), Michał Pietraszek napisał(a):

[...]

Też polece Vaude. Ja używam na rower turystycznego tej wielkości i to jest
bardzo dobry plecak. Wersje rowerowe od turystycznych różnią sie tym iż w
mniejszym stopniu kolidują z kaskiem na zjazdach.

Data: 2011-04-20 08:37:50
Autor: Gawel
sensowny plecak 30l
Dnia 19-04-2011 o 23:55:39 Michał Pietraszek <miszka36@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Swego czasu kupilem plecak marki Treksport model ODIN. Siatka dystansowa,  kieszen wewnetrzna na buklak, zewnetrzna kieszen plus dwie boczne  siatkowe, gumka na zewnatrz. Jestem mega zadowolony. Model wystepuje w  dwoch wilekosciach, ja akurat mam mniejszy ktory ma oznaczenie 22 (ale  watpie zeby tam 22 litry weszly). Cena tez byla przystepna.

--
pzdr
Gawel

Data: 2011-04-20 09:14:02
Autor: kamil/Endurorider.pl
sensowny plecak 30l

Użytkownik "Michał Pietraszek" <miszka36@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iol0cr$ele$1inews.gazeta.pl...

Bezwzględnie wymagany jest pokrowiec przeciwdeszczowy i troki. Także pomóżcie
w wyborze.

Decathlon, jest taki plecak za ok 200 PLN. Oglądałem go i mamy steżal oraz sensowny system wentylacji. Nie jest to przełom, ale stosunek jakości do ceny był naprawdę bardzo dobry.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-04-20 15:40:50
Autor: Titus Atomicus
sensowny plecak 30l
In article <iom13s$1l8$1@inews.gazeta.pl>,
 "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

> [...]

Decathlon, jest taki plecak za ok 200 PLN. Oglądałem go i mamy steżal oraz sensowny system wentylacji. Nie jest to przełom, ale stosunek jakości do ceny był naprawdę bardzo dobry.

A moze cos z Fjorda Nansena?
http://www.e-horyzont.pl/wyszukiwanie-zaawansowane_134d/?pArg%5Bname%5D=&
pArg%5Btext%5D=&pArg%5Bbrand%5D=2&pArg%5Bcat%5D=203

W szczegolnosci Onund albo Bikki.

TA

sensowny plecak 30l