sensowny plecak 30l

Data: 2011-04-20 09:14:02
Autor: kamil/Endurorider.pl
sensowny plecak 30l

Użytkownik "Michał Pietraszek" <miszka36@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iol0cr$ele$1inews.gazeta.pl...

Bezwzględnie wymagany jest pokrowiec przeciwdeszczowy i troki. Także pomóżcie
w wyborze.

Decathlon, jest taki plecak za ok 200 PLN. Oglądałem go i mamy steżal oraz sensowny system wentylacji. Nie jest to przełom, ale stosunek jakości do ceny był naprawdę bardzo dobry.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-04-20 15:40:50
Autor: Titus Atomicus
sensowny plecak 30l
In article <iom13s$1l8$1@inews.gazeta.pl>,
 "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

> [...]

Decathlon, jest taki plecak za ok 200 PLN. Oglądałem go i mamy steżal oraz sensowny system wentylacji. Nie jest to przełom, ale stosunek jakości do ceny był naprawdę bardzo dobry.

A moze cos z Fjorda Nansena?
http://www.e-horyzont.pl/wyszukiwanie-zaawansowane_134d/?pArg%5Bname%5D=&
pArg%5Btext%5D=&pArg%5Bbrand%5D=2&pArg%5Bcat%5D=203

W szczegolnosci Onund albo Bikki.

TA

sensowny plecak 30l