separacja

Data: 2010-07-26 07:12:25
Autor: gazebo
separacja
Nie mog臋 doszuka膰 si臋 paru szczeg贸艂贸w. Separacja bez orzekania o winie itp. Na kim spoczywa obowi膮zek opieki w przypadku ci臋偶kiej choroby, pobytu w szpitalu, i, w przypadku skrajnym, zgoda na operacj臋 czy te偶 od艂膮czenie wtyczki w stanie terminalnym? Na kim spoczywa obowi膮zek poch贸wku?

--
bla

Data: 2010-07-26 08:35:22
Autor: mecenas
separacja

U偶ytkownik "gazebo" <gazebo@cannabis.net> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4c4d1922$0$2606$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kodeks rodzinny i opieku艅czy - polecam .

Micha艂

Data: 2010-07-26 08:47:22
Autor: gazebo
separacja
U偶ytkownik mecenas napisa艂:

[...]

Akurat ten rozdzia艂 jest dosy膰 lakoniczny. Za艣 "搂 3. Je偶eli wymagaj膮 tego wzgl臋dy s艂uszno艣ci, ma艂偶onkowie pozostaj膮cy w separacji obowi膮zani s膮 do wzajemnej pomocy." nie daje mi pewnych odpowiedzi. Z tego co si臋 zorientowa艂em strona musi wyst膮pi膰 z pozwem aby otrzyma膰 alimenty. Natomiast ja pytam o prawne decyzje wymagaj膮ce podpisu, np. w szpitalu czy dotycz膮ce poch贸wku.

--
bla

Data: 2010-07-26 11:53:43
Autor: gazebo
separacja
U偶ytkownik gazebo napisa艂:
[...]

PS Szczeg贸lnie, 偶e np. po 艣mierci wsp贸艂ma艂偶onka w separacji przys艂uguje urlop okoliczno艣ciowy ale je艣li chodzi o mas臋 spadkow膮 to nie dziedziczy.

--
bla

separacja