serdeczna pro¶ba

Data: 2010-06-29 11:35:01
Autor: apr...
serdeczna pro¶ba
do normalnych obywateli, nie idĽcie na t± farsę, jeden buc jest wart drugiego, nie róbcie z siebie PO¶miewiska i nie idĽcie głosować !

Data: 2010-06-29 13:40:44
Autor: Krzysztof
serdeczna pro¶ba

Użytkownik " apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0clp5$9ua$1inews.gazeta.pl...
do normalnych obywateli, nie idĽcie na t± farsę, jeden buc jest wart drugiego,
nie róbcie z siebie PO¶miewiska i nie idĽcie głosować !
Siooo trollu, jak chcesz to sam nie idz - twoj idol moze zacznie rozrozniac biale od czarnego.

Data: 2010-06-29 12:13:46
Autor: apr...
serdeczna pro¶ba
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisał(a):

> [...]
Siooo trollu, jak chcesz to sam nie idz - twoj idol moze zacznie rozrozniac biale od czarnego.

słuchajcie no krzysiu, gdzie jest naPISane, że yaro to  mój idol, mam go w tym samym miejscu co i twojego bobra !
obaj s± gw warci !

--

serdeczna pro¶ba