[ID] serial erotyczny

Data: 2009-03-05 17:19:36
Autor: gardziej
[ID] serial erotyczny
Witam!
Nie moge sobie przypomniec, swego czasu lecial dosyc pozno w tv serial troche erotyczny, troche komediowy chyba. Charakterystyczna cecha to to, ze byl przerywany jakimis starymi, czarnobialymi fragmentami filmow. Opowiadal chyba o gosciu rozwodniku, ktory opiekowal sie dzieckiem i mial troche przygod.

Pozdrawiam
p.g.

Data: 2009-03-05 17:22:32
Autor: Rais
[ID] serial erotyczny
gardziej pisze:
[...]

"Dream On"
http://www.imdb.com/title/tt0098780/

Po naszemu chyba "Życie jak sen".

--
pzdr

Data: 2009-03-05 18:22:15
Autor: sekurita
[ID] serial erotyczny
http://www.imdb.com/title/tt0098780/

Po naszemu chyba "Życie jak sen".

swoja droga, wyj... w kosmos film:)

Data: 2009-03-05 14:06:16
Autor: jakuboff
[ID] serial erotyczny

sekurita wrote:
http://www.imdb.com/title/tt0098780/

Po naszemu chyba "ÂŻycie jak sen".

swoja droga, wyj... w kosmos film:)

Ja też kiedyś często na to czekałem do późnego wieczora, ale jak ostatnio próbowałem sobie odświeżyć kilka epizodów to mi się już tak nie podoba jak wtedy :)

Data: 2009-03-06 13:10:25
Autor: gardziej
[ID] serial erotyczny
[...]

Dzieki Ci i reszcie :)

Data: 2009-03-08 19:29:04
Autor: Titus Atomicus
[ID] serial erotyczny
In article <goou7t$hg8$1@news.onet.pl>, Rais <raistand@poczta.onet.pl> wrote:

gardziej pisze:
> [...]
> Nie moge sobie przypomniec, swego czasu lecial dosyc pozno w tv serial > troche erotyczny, troche komediowy chyba. Charakterystyczna cecha to to, > ze byl przerywany jakimis starymi, czarnobialymi fragmentami filmow. > Opowiadal chyba o gosciu rozwodniku, ktory opiekowal sie dzieckiem i > mial troche przygod.

Mhm. Fajny film.
Ale zeby zaraz 'erotyczny'?

TA

Data: 2009-03-08 19:57:02
Autor: Rais
[ID] serial erotyczny

gardziej pisze:
[...]

Może dla pewnej grupy wiekowej...

;)

--
pzdr

Data: 2009-03-05 20:06:10
Autor: Maciej Bojko
[ID] serial erotyczny
On Thu, 5 Mar 2009 17:19:36 +0100, "gardziej" <brak@brak.pl> wrote:

[...]

"Dream on", oczywiście. Ech, żeby tak pacany były uprzejme wydać
całość na DVD...

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2009-03-11 14:25:11
Autor: Jacek Osiecki
[ID] serial erotyczny
Dnia Thu, 05 Mar 2009 20:06:10 +0100, Maciej Bojko napisał(a):
[...]

Są tylko dwie pierwsze serie... Ale miło było sobie odświeżyć :)
Kiedyś chyba nawet szukałem w sieci - bez szans.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-03-11 20:30:27
Autor: Malkontent
[ID] serial erotyczny

http://isohunt.com/torrent_details/52854580/Dream+on?tab=summary

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2009-03-05 22:20:07
Autor: Maveric
[ID] serial erotyczny
"Życie jak sen", to było wyjebiste :)

Pozdrawiam, M.

P.S. To chyba na Polsacie leciało. Wieczorami.