serial z lat 90. - identyfikacja

Data: 2013-09-14 06:39:25
Autor: Piotrek
serial z lat 90. - identyfikacja
Amerykański serial, leciał w TVP w latach 90. Głównym bohaterem był naukowiec, który chyba w ramach nieudanego eksperymentu zaczął mimowolnie podróżować w czasie i przestrzeni. Na początku/końcu każdego odcinka przenosił się w zupełnie inne miejsce i, co ciekawe, pojawiał się tam jako zupełnie inna osoba (w jednym z odcinków był np. jakimś weteranem bez nóg). Coś mi też świta, że w "swoim" miejscu i czasie miał dwóch przyjaciół, którzy przez wszystkie odcinki próbowali go w jakiś sposób namierzyć i sprowadzić do domu. Odcinków było sporo (chyba kilkadziesiąt), a serial był chyba dość popularny. Przypomnijcie mi jego tytuł.

Data: 2013-09-14 17:29:59
Autor: Arek
W dniu 2013-09-14 15:39, Piotrek pisze:
> Amerykański serial, leciał w TVP w latach 90. Głównym bohaterem był [..]
>dość popularny. Przypomnijcie mi jego tytuł.

Chyba widziałem jeden z odcinków gdy przeniósł się w lata 60 XX wieku stając się podstarzałym Murzynem, który swoim zachowaniem (nie wie, że nim jest) łamie segregację i ratuje życie młodej dziewczynie i komuś tam jeszcze.
Ale niestety tytułu serialu nie pamiętam.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2013-09-14 17:31:11
Autor: Arek
W dniu 2013-09-14 17:29, Arek pisze:
Ale niestety tytułu serialu nie pamiętam.

A jednak znalazłem:
http://www.filmweb.pl/serial/Zagubiony+w+czasie-1989-39717/descs

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2013-09-14 18:17:13
Autor: Atlantis
[...]

Oczywiście chodzi o "Quentum Leep" ze Scottem Bakulą. W Polsce leciało
to jako "Zagubiony w Czasie".

Głównemu bohaterowi towarzyszył z tego co pamiętam inteligentny hologram. ;)

Data: 2013-09-14 18:18:04
Autor: Atlantis
serial z lat 90. - identyfikacja
Wkradła się literówka. Właściwa pisownia tytułu to "Quantum Leap".

Data: 2013-09-14 18:57:53
Autor: the_foe
W dniu 2013-09-14 18:17, Atlantis pisze:
[...]

doskonale pamietam ten serial bo obejrzałem wszytkie odcinki jak leciały na TVP prócz... ostatniego. I do dzis nie wiem jak ten seriał się skonczyl. :)
--
@foe_pl

serial z lat 90. - identyfikacja