seriale

Data: 2010-05-23 23:11:00
Autor: Tiber
seriale
Silly, silly Marek nabazgrału:

hej,
tak z nudow przejrzałem liste seriali, ktore wpadly mi w oko w
ostatnim roku i je sobie oceniłem. Subiektywnie. 10 punktow jak cos
mi sie bardzo podobalo, 1 punkt jesli nie strawiłem. cała reszta w
środku :) Tych co nie ma na liscie - pewnie nie oglądałem albo mi
umknęly.

Z tych, które wymieniłeś:

10 - The Big Bang Theory, Dexter
9 - Breaking Bad, Sons of Anarchy
6 - Caprica, Dollhouse (świetny środek drugiego sezonu)
1 - FlashForward, V

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2010-05-23 23:33:52
Autor: qdlaty
seriale
On 23 Maj, 23:11, "Tiber" <pra_an...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

10 - The Big Bang Theory, Dexter
9 - Breaking Bad, Sons of Anarchy
6 - Caprica, Dollhouse (świetny środek drugiego sezonu)

Ja Breaking Bad nawet powyzej Dextera stawiam - jak dla mnie
najwieksze odkrycie serialowe ostatnich lat :-)

--
Tomasz

Data: 2010-05-24 00:04:15
Autor: neuro
seriale
On May 24, 8:33 am, qdlaty <tomasz.szkudla...@gmail.com> wrote:

Ja Breaking Bad nawet powyzej Dextera stawiam - jak dla mnie
najwieksze odkrycie serialowe ostatnich lat :-)

    "Dexter" cierpi na manierę bycia serialem dla wszystkich, dlatego
jak dla mnie jest niestrawny. Na równi z "Klanem" czy innym tasiemcem
dla gospodyń (wśoród których jest skądinąd bardzo wysoko ceniony ;)
Z kolei "V" to kupa niemożebna - jestem poważnie zszokowany
popularnością owego serialu na zachodnim kontynencie. Wynika to jednak
prawdopodobnie z nieamaowitego poppytu na tzw. "college movie", czyli
w zasadzie bajki dla przerośniętych dzieciaków, w który to nurt "V"
wpisuje się dokonale".
A "Breaking Bad" jest po prostu jednym z nielicznych seriali dla osób
posiadających mózg oraz pewne doświadczenia życiowe, pozwalające
docenić dramat zmaiast płytkiej sensacji. Przypomina mi to w pewnym
sensie doskonały "Closer", którego większość życiowych dziewic
kompletnie nie była w stanie pojąć ;]

pozdr,
p.

Data: 2010-05-24 18:10:17
Autor: Skylla
seriale
Przypomina mi to w pewnym sensie doskonały "Closer",
którego większość życiowych dziewic
kompletnie nie była w stanie pojąć ;]
Tę wulgarną operę mydlaną?
Hmm, wychodzi na to żem dziewica ;-)
S.

Data: 2010-05-24 19:07:51
Autor: Tiber
seriale
Silly, silly Skylla nabazgrału:

[...]

"Virginity can be cured." ("Discordian Quotes")

Data: 2010-05-24 19:25:04
Autor: Skylla
seriale
Silly, silly
Jak to mówią dzieci na podwórku - jak cię kto przezywa tak się sam nazywa ... no i naucz się odpiywać, bo nie mogłem tej twojej błyskotilwej riposty znaleźć ;-)

Data: 2010-05-24 20:09:15
Autor: Tiber
seriale
Silly, silly Skylla nabazgrału:

Silly, silly
Jak to mówią dzieci na podwórku - jak cię kto przezywa tak się sam
nazywa ...

Skojarzenie ze słynną kwestią Gaiusa uchodzi teraz za przezywanie? Na
czym ten świat stoi!

no i naucz się odpiywać, bo nie mogłem tej twojej
błyskotilwej riposty znaleźć ;-)

A w sygnaturce? :D

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2010-05-25 00:52:03
Autor: neuro
seriale
On May 24, 6:10 pm, "Skylla" <skyl...@niespamuj.op.pl> wrote:

Tę wulgarną operę mydlaną?

    Nie, film z Jude Law.

pozdr,
p.

Data: 2010-05-24 09:10:26
Autor: looker
seriale
Ja Breaking Bad nawet powyzej Dextera stawiam - jak dla mnie
najwieksze odkrycie serialowe ostatnich lat :-)

yep, i co niezwykle wsrod seriali caly czas trzyma poziom.

Data: 2010-05-25 11:54:54
Autor: Protz
seriale

Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał
1 - FlashForward, V

To ciekawe, ja Flash Forward bardzo lubie, natomiast V z ulga zaprzestalem ogladac na 5 odcinku.

Protz

Data: 2010-05-25 22:26:14
Autor: looker
seriale
1 - FlashForward, V

To ciekawe, ja Flash Forward bardzo lubie, natomiast V z ulga zaprzestalem ogladac na 5 odcinku.

Poczatek byl straszny ale pod koniec sie rozkreca troche i fnal calkiem niezly. Oczywiscie to nie "Taken" czy "Lost room" ale jakos przejdzie.

Data: 2010-06-03 15:40:11
Autor: Himera
seriale
"Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> wrote in message news:htc5l5$4kv$1news.onet.pl...
[...]