seriale

Data: 2010-05-25 10:50:35
Autor: BearBag
seriale

10
Dexter
Sons of Anarchy
Wire in the blood

Dexter zgoda, SoA mocne 7, Wire in the blood nie ogladalem ale polecam
cos z podobnym tytulem "The Wire" - serial legenda.

9
Criminal Minds, Lie to Me,
Big Bang Theory, Flashforward, V,

Nuuudy, wszystkie powyzej, tego pierwszego w ogole nie trawie. V to
taka młodziezowa papka dla naiwnych.

8
24, Burn Notice,

24 bylo fajne do 4 sezonu może, Burn Notice - fajne 6.

7
Mentalist, CSI, Life.On.Mars.US,
 Chuck, NCIS, Silent Witness

Tylko Chucka widziałem, lekka komedyjka i duży plus za glowna blodni
(podobno troche w niej polskiej krwi :)

6
Luther, Hotel Babylon, Breaking Bad, Strike Back

Breaking Bad to dla mnie 9 albo 9.5. serial momentami genialny.

5
Stargate Universe, Medium, Fringe, Justified,
White Collar, Tru calling, Trauma

Fuj i nudy, widziałem może po jednym dwa odcinki.

Reszte pominę bo nie ma o czym pisać.

seriale