seriale

Data: 2010-05-30 20:12:29
Autor: Tomek
seriale
Witaj Marek,

W Twoim mailu wysłanym 23 maja 2010, o godzinie (17:23:52), przeczytałem:

M> hej,
M> tak z nudow przejrzałem liste seriali, ktore wpadly mi w oko w ostatnim
M> roku i je sobie oceniłem. Subiektywnie. 10 punktow jak cos mi sie bardzo
M> podobalo, 1 punkt jesli nie strawiłem. cała reszta w środku :) Tych co
M> nie ma na liscie - pewnie nie oglądałem albo mi umknęly.

M> Stargate Universe, Medium, Fringe, Justified,
M> White Collar, Tru calling, Trauma

Jak dla mnie Fringe rządzi i daję nawet 11 pts. na 10 możliwych :)
SGU - 9, kapitalne i niekonwencjonalne zachowanie załogi.
Reszty nie oglądałem więc się nie będę wypowiadał.

--
Pozdrawiam serdecznie

Tomek

"Masz zniknąć, ma Cię nie być.