serwer NEWS dla użytkowników PLAY ONLINE

Data: 2009-12-03 13:26:47
Autor: jest
serwer NEWS dla użytkowników PLAY ONLINE

JAkiego serwera NEWS uzywacie jeżeli łączycie sie z sieci PLAY . Chodzi mi  o odczyt zapis.

Data: 2009-12-03 12:52:14
Autor: Jakub Danecki
jest wrote:
JAkiego serwera NEWS uzywacie jeżeli łączycie sie z sieci PLAY . Chodzi
mi o odczyt zapis.

Każdego, w którym jest autoryzacja nazwą użytkownika i hasłem - te nie
mają blokady na dostęp z danej sieci. przykład: news.gazeta.pl.

Jakub

Data: 2009-12-03 13:59:45
Autor: jest
Dnia 03-12-2009 o 13:52:14 Jakub Danecki <jak_wytnijto@danecki.net>  napisał(a):

jest wrote:
[...]

chodzi mi o news server bez autoryzacji

Data: 2009-12-03 14:15:03
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
jest wrote:

[...]

To musisz sam sobie taki postawić. Od dłuższego czasu nikt nie wpuszcza anonimów

M.

Data: 2009-12-03 13:29:02
Autor: Waldek Godel
serwer NEWS dla użytkowników PLAY ONL INE
Dnia Thu, 03 Dec 2009 14:15:03 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

To musisz sam sobie taki postawić. Od dłuższego czasu nikt nie wpuszcza anonimów

ale ten serwer tez sie bedzie musial zautoryzowac chcac wyslac feeda...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-12-03 14:34:12
Autor: jest
Dnia 03-12-2009 o 14:15:03 Maciej Bebenek (news.onet.pl)  <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał(a):

jest wrote:

[...]

dziwna teza :)
news.neostrada.pl nie wymaga od uzytkownikow neostrady zadnych poświadczeń

Data: 2009-12-03 13:36:56
Autor: Jakub Danecki
jest wrote:
> To musisz sam sobie taki postawić. Od dłuższego czasu nikt nie
> wpuszcza anonimów
dziwna teza :)

Taaaak?

news.neostrada.pl nie wymaga od uzytkownikow neostrady zadnych
poświadczeń

Ale nie jest anonimowa: w sieci jednego operatora znajdują się logi
nazwisk właścicieli linii telefonicznych<->IP jak i logi serwera Usenet.
Zero anonimowości. A nikt inny spoza TPSA nie ma prawa publikacji.

HINT: szukamy serwerów anonimowych do publikacji postów dostępnych ze
wszystkich sieci.

Jakub

Data: 2009-12-03 14:43:49
Autor: jest
Dnia 03-12-2009 o 14:36:56 Jakub Danecki <jak_wytnijto@danecki.net>  napisał(a):

jest wrote:
> To musisz sam sobie taki postawić. Od dłuższego czasu nikt nie
> wpuszcza anonimów
dziwna teza :)

Taaaak?

[...]

chodzi mi o server ktory dla uzytkownika play bedzie umozliwial publikacje  bez autoryzacji

Data: 2009-12-03 14:49:40
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
jest wrote:

chodzi mi o server ktory dla uzytkownika play bedzie umozliwial publikacje bez autoryzacji

Tyle to napisałeś już w pierwszym poście i dostałeś odpowiedź

Data: 2009-12-03 13:56:31
Autor: Jakub Danecki
Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:
> chodzi mi o server ktory dla uzytkownika play bedzie umozliwial
> publikacje bez autoryzacji
Tyle to napisałeś już w pierwszym poście i dostałeś odpowiedź

Ale specjalnie dla niego możemy zacząć od początku:

jest wrote:
[...]

MSPANC :)

Dopiszę, że wtedy masz jeden serwer dla WSZYSTKICH sieci na raz. to
bardzo wygodne wbrew pozorom.

Data: 2009-12-03 21:25:00
Autor: WAM
serwer NEWS dla uży tkowników PLAY ONLI NE
On Thu, 3 Dec 2009 13:36:56 +0000 (UTC), "Jakub Danecki"
<jak_wytnijto@danecki.net> wrote:

[...]

Jestes pewien ostatniego zdania? Bo ja niezbyt :D

WAM
--
Ostatnie miejsca na Sylwestra 2009!
http://www.nadmorze.pl/sylwester-nad-morzem - Może nad morze?

Data: 2009-12-03 18:56:46
Autor: op23
serwer NEWS dla użytkowników PLAY ONLINE

Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl>

[...]

Co bardziej anonimowego w użytkownikach tej sieci niż innych serwisów udostępniających swoje serwery niusów z autoryzacją ?

Data: 2009-12-03 19:26:51
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
op23 wrote:

[...]

Nie wiem, może chociaz to, że można do nich maila napisać

Data: 2009-12-03 19:43:37
Autor: Chris
Dnia Thu, 3 Dec 2009 18:56:46 +0100, op23 napisał(a):

Co bardziej anonimowego w użytkownikach tej sieci niż innych serwisów udostępniających swoje serwery niusów z autoryzacją ?

To nie dotyczy tylko tej sieci, ale wszystkich operatorów komórkowych.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-12-03 23:28:47
Autor: op23
serwer NEWS dla użytkowników PLAY ONLINE

Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

Co bardziej anonimowego w użytkownikach tej sieci niż innych serwisów
udostępniających swoje serwery niusów z autoryzacją ?

To nie dotyczy tylko tej sieci, ale wszystkich operatorów komórkowych.

A ja myślałem, że całego internetu dotyczy a nie sieci komórkowych

Data: 2009-12-03 23:59:43
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
op23 wrote:

[...]

Niepisanym zwyczajem jest, że operator dostarczający dostęp, ma gdzieś schowany serwer news. Czasem się z tym ogłasza, czasem trzeba podpytać, a czasem przeprowadzić intensywne działania rozpoznawczo-operacyjne :-)
Wówczas taki serwer nie wymaga logowania, a dostęp do niego ma każdy posługujący się IP z puli danego operatora.

Tymczasem operatorzy komórkowi z reguły tego zwyczaju nie przestrzegają. I to wszystko.

Data: 2009-12-05 11:25:40
Autor: op23
[...]

Eee yyy ... posiadanie własnego serwera niusow przez dostawcę to nie zwyczaj tylko sposób na organizowanie ruchu sieciowego. Dzięki temu klienci nie zapychają łącz do innych dostawców. Ograniczenie dostępu dla klientów innych dostawców jest więc zupełnie naturalne. Jeśli jakiś dostawca udostępnia niusy dla klientów innych dostawców to dlatego, że ma w tym swój interes. To jest powodem dla którego wprowadza autoryzację użytkowników. Poziomu anonimowości to nie zmienia. O anonimowości było, prawda ?

Data: 2009-12-06 23:44:02
Autor: chy
op23 pisze:

[...]

a news.ett.com.ua próbował ?

Data: 2009-12-09 18:56:36
Autor: op23
serwer NEWS dla użytkowników PLAY ONLINE

Użytkownik "chy" <chy@o2.pl>

[...]

W celu ?

Data: 2009-12-07 07:23:22
Autor: berloo
serwer NEWS dla użytkowników PLAY ONLINE
5.12.2009 11:25 op23 <op23@rt.pl> w wiadomości
<news:hfered$but$5achot.icm.edu.pl> napisał(a):

Eee yyy ... posiadanie własnego serwera niusow przez dostawcę to nie zwyczaj tylko sposób na organizowanie ruchu sieciowego. Dzięki temu klienci nie zapychają łącz do innych dostawców.

Sorry, ale czy to stwierdzenie nie jest już trochę z innej epoki? Liczba
użytkowników newsów raczej spada niż rośnie, a przepustowości łączy są
już od kilku lat takie, że protokół nntp raczej nie stanowi większego
wyzwania.

--
Mateusz Berlik - berloo
kontakt: http://www.berloo.ovh.org/

Data: 2009-12-09 18:52:00
Autor: op23
serwer NEWS dla użytkowników PLAY ONLINE

Użytkownik "berloo" <prawdziwy.adres.n@www.berloo.ovh.org>

[...]

No tak, też dlatego go nie ma w sieciach komórkowych, ale jeśli mowa o zwyczajach to to nie jest zwyczaj tylko interes. Nie ma interesu więc nie ma serwera.

Data: 2009-12-05 01:02:38
Autor: berloo
serwer NEWS dla użytkowników PLAY ONLINE
3.12.2009 20:37 Baluu <baluu@o2.pl> w wiadomości
<news:hf940a$7f5$1aioe.org> napisał(a):

Ja na BlueConnecie uzywam serwera    news.aioe.org   i dziala.

No i pewnie połowa użytkowników Usenetu Cię wycina za samo aioe.org w
nagłówkach posta. Nawet jeśli trolowanie z aioe się skończyło
(osłabło?), to KF-y są raczej pamiętliwe.

Data: 2009-12-06 00:40:18
Autor: Chris
Dnia Sat, 5 Dec 2009 01:02:38 +0100, berloo napisał(a):

[...]

Wcale użytkownicy nie muszą wycinać! Obecnie news-serwery w domenie pl.*
po prostu nie pobierają wiadomości wysłanych z anonimowych serwerów,
takich jak np. aioe. Ja np. w ogóle nie widziałem postu, na który Ty
odpowiedziałeś.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-12-07 07:19:56
Autor: berloo
serwer NEWS dla użytkowników PLAY ONLINE
6.12.2009 0:40 Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> w wiadomości
<news:hferu1$8co$1nemesis.news.neostrada.pl> napisał(a):

[...]

O blokadzie wiedziałem, ale skoro widziałem post Baluu, to pomyślałem,
że już nie wycinają aioe w pień - szczególnie, że mają feeda z
neostrady...

W każdym razie posty z anonymizerów są niemile widziane przez
pozostałych użytkowników, a jak trole/spamerzy przesadzą, to i admini
potrafią podjąć drastyczne działania.

Data: 2009-12-09 18:56:01
Autor: op23
[...]

Wytną serwery przyjmujące artykuły po autoryzacji ???

Data: 2009-12-09 18:54:53
Autor: op23
[...]

No i pytam co to zmienia w temacie anonimowości skoro anonimowi (jak rozumiem o to chodzi) użytkownicy sieci komórkowych mogą wysyłać za pomocą nieanonimowych serwerów z autoryzacją ?

Data: 2009-12-12 01:35:52
Autor: Chris
Dnia Wed, 9 Dec 2009 18:54:53 +0100, op23 napisał(a):

No i pytam co to zmienia w temacie anonimowości skoro anonimowi (jak rozumiem o to chodzi) użytkownicy sieci komórkowych mogą wysyłać za pomocą nieanonimowych serwerów z autoryzacją ?

A to zmienia, że tym użytkownikom tylko się wydaje, że jeśli w momencie
wysyłki postu są anonimowi, to już nie da się ich zidentyfikować.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-12-12 16:37:37
Autor: op23
[...]

Kiedy dla Ciebie oni naprawdę są anonimowi. Nawet nie wiadomo czy w ogóle da się ich zidentyfikować.

Data: 2009-12-14 00:39:16
Autor: Chris
Dnia Sat, 12 Dec 2009 16:37:37 +0100, op23 napisał(a):

Kiedy dla Ciebie oni naprawdę są anonimowi. Nawet nie wiadomo czy w ogóle da się ich zidentyfikować.

Dla mnie tak. Ale jeśli ktoś będzie miał dostęp zarówno do logów tego
konta pocztowego jak i danych operatora komórkowego (a organy ścigania
taki dostęp będą miały), to raczej nie ma cudów, żeby się nie dało
gościa zidentyfikować.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-12-15 00:30:14
Autor: op23
[...]

Poczta telegraf telefon ? A to niusy grały ...

jak i danych operatora komórkowego (a organy ścigania
taki dostęp będą miały), to raczej nie ma cudów, żeby się nie dało
gościa zidentyfikować.

Wystarczy JEDEN otwarty komputer gdzieś w internecie.

serwer NEWS dla użytkowników PLAY ONLINE