serwer news.inetia.pl

Data: 2012-03-04 12:21:42
Autor: Art
serwer news.inetia.pl
witam
ponieważ grupy z nazwą "internet" właściwie nie żyją -
bardzo prosze o jedno zdanie - czy u Was serwer

news.inetia.pl

jakoś odpowiada???

- bo mi wyrzyuca jakiś błąd - i nie daje ściągać wiadomości...

Jest to serwer netii ale na ich stronie oczywista cisza...

pozdrawiam
Artur

Data: 2012-03-04 12:39:11
Autor: Jacek Maciejewski
serwer news.inetia.pl
Dnia Sun, 4 Mar 2012 12:21:42 +0100, Art napisał(a):

czy u Was serwer

news.inetia.pl

jakoś odpowiada???

Na pingi odpowiada.
--
Jacek

Data: 2012-03-04 12:44:17
Autor:
serwer news.inetia.pl
Użytkownik "Art" napisał:
bardzo prosze o jedno zdanie - czy u Was serwer news.inetia.pl   jakoś odpowiada??? - bo mi wyrzyuca jakiś błąd - i nie daje ściągać wiadomości... Jest to serwer netii ale na ich stronie oczywista cisza...

widzę że inwigilacja idzie pełną parą!

Data: 2012-03-04 13:11:20
Autor: Art
serwer news.inetia.pl
widzę że inwigilacja idzie pełną parą!
- przepraszm - ale jakoś nie rozumiem...

Data: 2012-03-05 10:42:30
Autor:
serwer news.inetia.pl
Użytkownik "Art" :
widzę że inwigilacja idzie pełną parą!
- przepraszm - ale jakoś nie rozumiem...

czego tu nie rozumieć?
blokują grupy dyskusyjne, serwery proxy, programy anonimizujące, po prostu kolejny kroczek we wprowadzaniu inwigilacji totalnej ACTA PIPPA

Data: 2012-03-05 11:04:22
Autor: Art
serwer news.inetia.pl

[...]

aha - no tak... nadzieja w jakichś krajach 4 świata...

Data: 2012-03-05 11:06:42
Autor: Rafal Lukawski
serwer news.inetia.pl
On 2012-03-05 10:42, news wrote:
Użytkownik "Art" :
[...]

Oj tam, grupy dyskusyjne powszechnie blokowane są conajmniej od lat nastu. To ze coraz mniej firm/dostawcow uruchamia ta usluge to przede wszystkim dlatego, ze coraz mniej osób korzysta.

Data: 2012-03-05 12:33:49
Autor: RadoslawF
serwer news.inetia.pl
Dnia 2012-03-05 11:06, Użytkownik Rafal Lukawski napisał:

[...]

Prawda że są celowo ograniczone/blokowane, nieprawda że z powodu
mniejszej liczby korzystających. Korzystający są jak zauważyłeś
zniechęcani do korzystania z grup a powód jest prozaiczny.
Czytającym grupy nie można walić po oczach wszechobecnymi
reklamami jak to jest na wszelakich forach o to jest jeden
z dwu głównych powodów malejącej frekwencji na grupach.
Drugi to niemożliwość zabanowania wszelkie jmaści trollów.

Pozdrawiam

Data: 2012-03-05 20:08:36
Autor: maX
serwer news.inetia.pl

Użytkownik "Rafal Lukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości news:jj237i$a2o$1inews.gazeta.pl...
Oj tam, grupy dyskusyjne powszechnie blokowane są conajmniej od lat nastu. To ze coraz mniej firm/dostawcow uruchamia ta usluge to przede wszystkim dlatego, ze coraz mniej osób korzysta.

Grupy dyskusyjne mają tą zaletę że wymagają niewielkiej przepustowości łącza (w przeciwieństwie do forów; dlatego też były popularne w czasach modemów). Więc teroetycznie powinny być popularne przy sprzęcie mobilnym. Tyle że teraz nawet przy internecie komórkowym oferowane są szerokopasmowe łącza i coraz niższe ceny (a i przy hotspotach wi-fi, nawet jak się wynegocjuje najniższy tryb 1Mbit, to i tak jest to znacznie szybciej niż kiedyś modem 56k).

Data: 2012-03-05 20:12:04
Autor: Rafal Lukawski
serwer news.inetia.pl
On 2012-03-05 20:08, maX wrote:

[...]

news jak irc, o popularnosci de facto decyduja uzytkownicy. Gdyby w tym byly pieniadze, to na pewno bylyby bardziej popularne. To element historii internetu wykreowany glownie przez uczelnie. Nie ma w tym żadnej krytyki, bo z usenetu korzystam od ... wielu lat :)

Data: 2012-03-05 20:21:12
Autor: maX
serwer news.inetia.pl

Użytkownik "Rafal Lukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości news:jj3364$spb$1inews.gazeta.pl...
To element historii internetu wykreowany glownie przez uczelnie.

To element historii internetu wykreowany (w naszym kraju) głównie przez 0202122. Modemy nie bardzo zazwalały na twórczość forumową w dzisiejszym stylu. Dopiero później, jak weszło SDI i inne stałe łącza.

Data: 2012-03-05 21:56:32
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
serwer news.inetia.pl
Dnia 2012-03-05, o godz. 20:21:12
"maX" <averwywal@interia.pl> napisał(a):

> [...]

przez 0202122. Modemy nie bardzo zazwalały na twórczość forumową w
dzisiejszym stylu. Dopiero później, jak weszło SDI i inne stałe

Ekhmmmm... Usenet w PL popularny był zdecydowanie już wcześniej niż w
1996 roku gdy Tepsa ruszyła z 0202122. ;-)

Zdrówko

Data: 2012-03-04 13:16:09
Autor: maX
serwer news.inetia.pl

Użytkownik "Art" <wlastiWYWAL@op.plWYWAL> napisał w wiadomości news:jivj88$ujt$1node2.news.atman.pl...
[...]

NTG
Skoro to serv Netii to zapewne tylko użytkownicy Netii mogą z niego korzystać (sprawdza po IP). Np. z serwera grup dyskusjynych TP mogą korzystać tylko klienci TPSA.

Data: 2012-03-04 13:56:53
Autor: qwerty
serwer news.inetia.pl
Użytkownik "maX"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jivme8$gll$1@atena.e-wro.net...
Skoro to serv Netii to zapewne tylko użytkownicy Netii mogą z niego korzystać (sprawdza po IP).

To chyba źle sprawdza, bo jestem u nich i jakoś nie mam dostępu.

Data: 2012-03-04 14:33:06
Autor: Art
serwer news.inetia.pl

Skoro to serv Netii to zapewne tylko użytkownicy Netii mogą z niego
korzystać  (sprawdza po IP).
To chyba źle sprawdza, bo jestem u nich i jakoś nie mam dostępu.

o dzieki - czyli nie tylko u mnie jakieś czary-mary...

do czwartku chyba (może środy) chodziło dobrze...
a  teraz  wywala jakiś błąd - jestem oczywista użytkownikiem netii...

Data: 2012-03-04 16:13:12
Autor: R.e.m.e.K
serwer news.inetia.pl
Dnia Sun, 4 Mar 2012 14:33:06 +0100, Art napisał(a):

To chyba źle sprawdza, bo jestem u nich i jakoś nie mam dostępu.
o dzieki - czyli nie tylko u mnie jakieś czary-mary...
do czwartku chyba (może środy) chodziło dobrze...
a  teraz  wywala jakiś błąd - jestem oczywista uĹźytkownikiem netii...

Od padniecia serwerow Onetu co chwile inny pada, ja juz czwarty raz serwer
zmienilem. Grupy powoli umieraja, choc sa wszak calkiem zywe - boli kogos,
ze sa za to trudno kontrolowalne.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-03-04 17:45:44
Autor: qwerty
serwer news.inetia.pl
UĹźytkownik "R.e.m.e.K"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1e3mxvtn24ba8.dlg@hell.heaven...
Od padniecia serwerow Onetu co chwile inny pada, ja juz czwarty raz serwer
zmienilem. Grupy powoli umieraja, choc sa wszak calkiem zywe - boli kogos,
ze sa za to trudno kontrolowalne.

Siedzę na gazecie i odpukać wszystko jest ok.

Data: 2012-03-04 22:58:19
Autor: Piotrek
serwer news.inetia.pl
Dnia Sun, 4 Mar 2012 17:45:44 +0100, qwerty napisał(a):

Użytkownik "R.e.m.e.K"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1e3mxvtn24ba8.dlg@hell.heaven...
[...]

Tyle, że jak gazeta by padła to nie bardzo jest jak czytać newsy. Po
wyłączeniu onetu kopałem tydzień po różnych serwerach i tylko gazeta
pozwala ściągać newsy w czytniku. Google da się obsługiwac tylko przez www.
No chyba że ktoś zna jeszcze jakiś darmowy serwer?

Data: 2012-03-05 00:29:28
Autor: R.e.m.e.K
serwer news.inetia.pl
Dnia Sun, 4 Mar 2012 22:58:19 +0100, Piotrek napisał(a):

[...]

No ja tez przemigrowalem przez kilka serwerow i trafilem do gazety. Jest
jeszcze nntp.aioe.org - ale czasem jest niestabilne polaczenie.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-03-05 08:49:37
Autor: Jacek Maciejewski
serwer news.inetia.pl
Dnia Mon, 5 Mar 2012 00:29:28 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

Jest
jeszcze nntp.aioe.org - ale czasem jest niestabilne polaczenie.

Ja jestem na aioe. Czasem się zdarza że moich postów nie widać na atmanie.
--
Jacek

Data: 2012-03-05 11:08:19
Autor: GAD Zombie
serwer news.inetia.pl
W dniu 2012-03-05 00:29, R.e.m.e.K pisze:

> No ja tez przemigrowalem przez kilka serwerow i trafilem do gazety. Jest
> jeszcze nntp.aioe.org - ale czasem jest niestabilne polaczenie.

Dosc latwo w googlach znalezc liste serwerow. Np tu jest:
http://www.killfile.pl/nntpservers.html
I mozna powybierac. Ja korzystam od kilku lat z news.futuro.pl i w zasadzie nie narzekam.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/ http://gry-samochodowe.gad.art.pl/

Data: 2012-03-05 11:08:58
Autor: R.e.m.e.K
serwer news.inetia.pl
Dnia Mon, 05 Mar 2012 11:08:19 +0100, GAD Zombie napisał(a):

Dosc latwo w googlach znalezc liste serwerow. Np tu jest:
http://www.killfile.pl/nntpservers.html
I mozna powybierac. Ja korzystam od kilku lat z news.futuro.pl i w zasadzie nie narzekam.

Przy czym strona ma date aktualnosci: 2005.01.20 :-)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-03-05 12:37:39
Autor: RadoslawF
serwer news.inetia.pl
Dnia 2012-03-05 11:08, Użytkownik R.e.m.e.K napisał:
[...]

A news.futuro.pl  nie obsługuje kompów z innych sieci a przynajmniej
tak było jak mi się dostawca zmienił i nie mogłem już korzystać
z ich serwera.

Pozdrawiam

Data: 2012-03-05 13:15:21
Autor: GAD Zombie
serwer news.inetia.pl
W dniu 2012-03-05 11:08, R.e.m.e.K pisze:
[...]

Nie twierdzilem, ze jest calkiem aktualna, ale czesc z tych serwerow na pewno wciaz dziala.

Data: 2012-03-05 13:19:50
Autor: Animka
serwer news.inetia.pl
W dniu 2012-03-04 22:58, Piotrek pisze:
[...]

news.interia.pl. Trzeba sobie założyć konto na interii.

--
animka

Data: 2012-03-05 15:30:03
Autor: Rafal Lukawski
serwer news.inetia.pl

[...]

Hmm. dlugo korzystalem z interii, ale czasami czas polaczenia siegal kilkudziesieciu sekund, co dla mnie stanowczo jest zbyt uciążliwe. IMHO gazeta sprawuje się znacznie lepiej.

Data: 2012-03-05 20:36:17
Autor: Animka
serwer news.inetia.pl
W dniu 2012-03-05 15:30, Rafal Lukawski pisze:

[...]

Ja tam nie wiem. Mam ten serwer razem z trzema innymi w Hamsterze i dosłownie w mig (!) po poleceniu, żeby odebrał nowe artykuły są w Hamsterze.

--
animka

Data: 2012-04-05 00:52:29
Autor: ec404
serwer news.inetia.pl
IMHO
gazeta sprawuje się znacznie lepiej.
gazeta kozrysta z engine-ow google jak i ich poczty. Tylko nazwa domeny gazeta ma cos wspolnego z....gazeta

Data: 2012-03-05 20:10:12
Autor: maX
serwer news.inetia.pl

Użytkownik "Piotrek" <lesiu34@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1o88301lva5cy$.ploqmicpuslo$.dlg40tude.net...
No chyba że ktoś zna jeszcze jakiś darmowy serwer?

Chyba wciąż działa stary dobry task.gda.pl? (tego to prędko nie wyłączą)
A ogólna zasada to oczywiście sprawdzenie czy nasz provider internetu nie prowadzi własnego serwera grup dyskusyjnych. Więksi providerzy z reguły prowadzą.

Data: 2012-03-14 23:04:42
Autor: ChOpLaCz
serwer news.inetia.pl

Chyba wciąż działa stary dobry task.gda.pl?

Niezawdonie od lat.
Rozne rzeczy na roznych serwerach sie dzialy i zawsze
w koncu przepraszalem task.gda.pl. I tak zostalo do dzis ;)

Data: 2012-04-05 00:50:33
Autor: ec404
serwer news.inetia.pl
No chyba że ktoś zna jeszcze jakiś darmowy serwer?

nntp.aioe.org

wita cię :)

Data: 2012-03-04 17:49:45
Autor: Jacek Maciejewski
serwer news.inetia.pl
Dnia Sun, 4 Mar 2012 16:13:12 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

boli kogos,
ze sa za to trudno kontrolowalne.

Fakt że na newsach nie ma jak puścić reklam, ale i tak jesteś
teoriospiskowcem :)
--
Jacek

Data: 2012-03-05 16:51:16
Autor: m4rkiz
serwer news.inetia.pl
"Art" <wlastiWYWAL@op.plWYWAL> wrote in message news:jivj88$ujt$1node2.news.atman.pl...
[...]

http://www.eternal-september.org/RegisterNewsAccount.php

szybki, darmowy, bezproblemowy

Data: 2012-03-05 18:03:49
Autor: R.e.m.e.K
serwer news.inetia.pl
Dnia Mon, 5 Mar 2012 16:51:16 -0000, m4rkiz napisał(a):

http://www.eternal-september.org/RegisterNewsAccount.php

szybki, darmowy, bezproblemowy

O, thx, chetnie uciekne z pazurow gazety

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-03-05 23:29:32
Autor: wlasti
serwer news.inetia.pl

http://www.eternal-september.org/RegisterNewsAccount.php
szybki, darmowy, bezproblemowy
O, thx, chetnie uciekne z pazurow gazety

i to jest DOBRA WIADOMOŚĆ z tym RNA...

choć na razie netia wróciła do życia....

podziękował WSZYSTKIM!!!! pięknie....
Artur

Data: 2012-03-06 12:47:37
Autor: jg
serwer news.inetia.pl
Dnia Mon, 5 Mar 2012 23:29:32 +0100, wlasti napisał(a):

http://www.eternal-september.org/RegisterNewsAccount.php
szybki, darmowy, bezproblemowy
O, thx, chetnie uciekne z pazurow gazety

i to jest DOBRA WIADOMOŚĆ z tym RNA...

choć na razie netia wróciła do życia....
 internetia nie dzialala chyba caly likend, dopiero jakos w poniedzialek po
poludniu wstala.

--
jg

serwer news.inetia.pl