serwis Citroena Wrocław

Data: 2016-05-05 00:24:28
Autor: jarek d.
serwis Citroena Wrocław
Witam
Jestem już po zakupie ELM327 sparowanym z Torquee (vide wątek: Yanosik connect - opinie) :)

Wyświetliło mi 2 błędy:
P0001: Nieznany kod - Dodatkowe informacje dostępne w Necie
P0088: Common rail high pressure
Auto: C4 Grand Picasso, 1,6hdi manual

Z autem, w sumie, nic się nie dzieje - jeździ, nawet żwawo, odpala itd.
Jedynie co, to 2 razy w ciągu 6 m-cy wyświetlił się komunikat "antipollution fault...", który samoczynnie potem gasł - raz po ostrym butowaniu na A4, raz po zatankowaniu na "dziwnej" stacji.

Chciałbym podpiąć auto pod prawdziwy komputer, więc zacząłem szukać na necie warsztatu i co znajdę, to skrajne opinie.

Możecie polecić jakiś warsztat w okolicy Wrocławia?

--
pozdr.
jarek d.

Data: 2016-05-05 10:15:59
Autor: ToMasz
serwis Citroena Wrocław
Jestem już po zakupie ELM327 sparowanym z Torquee (vide wątek: Yanosik connect - opinie) :)
Auto: C4 Grand Picasso, 1,6hdi manual
nie wierz elm owi w cytrynkach. LExia/Planet prawdę Ci powie. ja bym jeździł autem, niczym się nie przejmował.

ToMasz

Data: 2016-05-06 01:30:21
Autor: jarek d.
serwis Citroena Wrocław
W dniu czwartek, 5 maja 2016 10:16:01 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
nie wierz elm owi w cytrynkach. LExia/Planet prawdę Ci powie. ja bym jeździł autem, niczym się nie przejmował.

Mówisz?
Chyba tak zrobię :)

--
pozdr.
jarek d.

Data: 2016-05-06 11:44:15
Autor: Kamil 'Model'
serwis Citroena Wrocław
W dniu 2016-05-05 o 09:24, jarek d. pisze:
[...]

Podepnij Lexię to się dowiesz co na prawdę go boli. Może regulator ciśnienia paliwa na pompie WC albo czujnik ciśnienia na zasobniku przekłamywać.
Mi jak w 206-tce ale 2,0HDI waliło podobnym błędem to regulator ciśnienia paliwa na pompie czyściłem (ale dokładny błąd odczytywałem pod PP). Tam jest takie siteczko i się delikatnie zasyfiało od paliwa. Czyszczenie wystarczało na jakiś czas...

P.S. Troszkę masz za daleko do mnie (okolice Torunia) bo bym poratował podpięciem Lexii (w sumie do C4GP to już diagiem) pod auto i można by je ładnie przetrzepać...

Data: 2016-05-09 01:11:29
Autor: jarek d.
serwis Citroena Wrocław
W dniu piątek, 6 maja 2016 11:44:18 UTC+2 użytkownik Kamil 'Model' napisał:
> [...]

P.S. Troszkę masz za daleko do mnie (okolice Torunia) bo bym poratował podpięciem Lexii (w sumie do C4GP to już diagiem) pod auto i można by je ładnie przetrzepać...

Dzięki.
W wakacje będę niedaleko - Mogilno i okolice ;P

--
pozdr.
jarek d.

serwis Citroena Wrocław