serwis Lenovo - ktory wybrac

Data: 2009-10-01 13:21:55
Autor: adresss
serwis Lenovo - ktory wybrac
Czesc,

potrzeba zserwisowac notebooka Lenovo - ktory wybrac serwis z
oficjalnej listy lenovo w Polsce?

http://www.lenovo.com/contact/pl/pl/Centra_Serwisowe_15_07_2009.pdf

ThinkXtra

Data: 2009-10-06 22:57:31
Autor: tuMEk
serwis Lenovo - ktory wybrac
Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci news:3449c5dh0dm80h0lguvsoihm9uo59ev0g84ax.com...
Czesc,

potrzeba zserwisowac notebooka Lenovo - ktory wybrac serwis z
oficjalnej listy lenovo w Polsce?

http://www.lenovo.com/contact/pl/pl/Centra_Serwisowe_15_07_2009.pdf

Pozdrawiam

-- ThinkXtra

Boszzze zalezy gdzie mieszkasz [blizej] , mi padl naped w n200 /3000 bez problemu w najblizszym serwisie [ tyle ze czas.....3 tygodnie ]

--
pozdro
tumek

Data: 2009-10-07 10:14:17
Autor: adresss
serwis Lenovo - ktory wybrac
On Tue, 6 Oct 2009 22:57:31 +0200, "tuMEk" <ts@interechointerecho.com>
wrote:

[...]

nie lubie posrednikow....a i tak pewnie laptop wyladuje w
Warszawie/Poznaniu/Krakowie. sprzet na gwarancji, wiec pojechal do
serwisu gwarancyjnego.

--
ThinkXtra

serwis Lenovo - ktory wybrac