serwis Opla - gdzie można zgłosić skargę?

Data: 2009-09-04 06:10:29
Autor: kml
serwis Opla - gdzie można zgłosić skargę?

Użytkownik "marta77" <spam@precz.ogv> napisał w wiadomości news:h7p7ek$kqq$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam

Mam problemy z serwisem gwarancyjnym Opla. Czy istnieje jakieś miejsce gdzie można się poskarżyć (jakiś Opel Polska albo coś w tym stylu)?
pozdrawiam
-- marta77

Poszukaj w archiwum pod hasłem Dixi car i używny "sprawdzony" samochód. Człowiek pisał do centrali GM i efekt był.

kml

serwis Opla - gdzie można zgłosić skargę?