serwis dla nissanow, wawa

Data: 2010-03-16 13:58:56
Autor: WW3
serwis dla nissanow, wawa
Witam,

Poleccie mi prosze dobry i tani serwis dla nissanow w zachodniej wawie bo juz
zygam placic 50 PLN za zaroweczke w ASO.

Pozdr

Data: 2010-03-16 14:31:33
Autor: grzech
serwis dla nissanow, wawa
Poleccie mi prosze dobry i tani serwis dla nissanow w zachodniej wawie bo juz
zygam placic 50 PLN za zaroweczke w ASO.

Dobre pseudoxenony chyba tyle właśnie kosztują, nie ma się co odwracać od ASO ;-)
Mechanika to autobodex. Tylko nie zamontuje Ci taniego zamiennika.

grzech
nyska

Data: 2010-03-16 18:27:27
Autor: WW3
serwis dla nissanow, wawa
> [...]
Mechanika to autobodex. Tylko nie zamontuje Ci taniego zamiennika.

lol, ja mowie o zaroweczce podswietlajacej przycisk ! Chyba 2,50 PLN tyle
kosztuje na wolumenie, zgadza sie? A nie 150 PLN?

Pozdr

Data: 2010-03-17 08:48:49
Autor: grzech
serwis dla nissanow, wawa
[...]

Takie coś to każdy elektryk samochodowy Ci wymieni.
A pukałeś w przycisk? Czasem na stykach się luzuje i puknięcie pomaga:)

grzech
nyska

serwis dla nissanow, wawa