serwis foto, Krakow (jesli nie Czapskich, to co?)

Data: 2009-03-31 08:15:49
Autor: Maciek
serwis foto, Krakow (jesli nie Czapskich, to co?)

Czesc,

Mam do wyczyszczenia i przesmarowania stary, ale jeszcze jary aparat. Czy w
Krakowie poza serwisem na Czapskich, ktory ostatnio zbiera takie sobie
opinie, ktos sie jeszcze zajmuje antykami? Polecicie cos lub kogos?

--
pozdrawiam, Maciek
"Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF

Data: 2009-04-02 15:15:49
Autor: Maciek
serwis foto, Krakow (jesli nie Czapskich, to co?)
Dnia Tue, 31 Mar 2009 08:15:49 +0200, Maciek napisał(a):

Czesc,
(...)

Nikt, nigdzie? :(

A okolice Krakowa, do 50 km na poludnie?

Data: 2009-04-02 15:18:26
Autor: Jakub Jewuła
serwis foto, Krakow (jesli nie Czapskich, to co?)
Czesc,
(...)

Nikt, nigdzie? :(

A okolice Krakowa, do 50 km na poludnie?

Kup cyfre i nie marudz ;)

Data: 2009-04-02 16:33:41
Autor: Maciek
serwis foto, Krakow (jesli nie Czapskich, to co?)
Dnia Thu, 2 Apr 2009 15:18:26 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

Kup cyfre i nie marudz ;)

Mam cyfre, ale nie nadaje sie do konserwacji starego sprzetu foto :) --

Data: 2009-04-02 18:14:09
Autor: tomekk
Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:147uchwnczbjx.u5plzdc0exqo$.dlg40tude.net...
Dnia Thu, 2 Apr 2009 15:18:26 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

Kup cyfre i nie marudz ;)

Mam cyfre, ale nie nadaje sie do konserwacji starego sprzetu foto :)

Jest chyba jakiś serwis na Krakowskiej, ale nie wiem nic na pewno.
Gdybym miał coś do naprawy - poszedłbym na Czapskich - ostatnim razem gość mógł mnie naciągnąć na zbędny wydatek (przyniosłem stary aparat do konserwacji), ale przekonał mnie, że jego ingerencja jest zbędna.
Kto inny bez słowa wziąłby sprzęt do przesmarowania i skasował...
tomekk

Data: 2009-04-03 17:56:16
Autor: Jakub Jewuła
[...]

Znaczy cos drgnelo - teraz nie biora sie za cos czego nie potrafia
zrobic/sprawdzic. Dawniej brali sie rowniez za to ;)

Kto inny bez słowa wziąłby sprzęt do przesmarowania i skasował...

Tak sobie to tlumacz ;)

Data: 2009-04-04 08:30:04
Autor: tomekk
Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:gr5bmv$s77$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Ej przestań, przyniosłem im piękną 50 letnią moskwę 5, myślałem, że trzeba będzie wymienić smary, może regulować migawkę.
Facet wziął ją do ręki, posłuchał jak chodzi pokazał mi jak to obsługiwać, na co zwracać uwagę i stwierdził, że ktoś to musiał już kiedyś konserwować, bo chodzi jak zegarek i on by z tym nic nie robił.
Oczywiście jeśli nalegam to może mi to zrobić, ale jego zdaniem jest to zbędne.
Zalecił robienie zdjęć. I miał rację :-)

Kto inny bez słowa wziąłby sprzęt do przesmarowania i skasował...

Tak sobie to tlumacz ;)

Taki malkontent jak Ty powinien mi tu przytaknąć! :)
Pozdro,
tomekk

Data: 2009-04-05 09:50:33
Autor: Jakub Jewuła
[...]

To sie zgadza - migawke to oni zawsze na sluch sprawdzali ;)

Oczywiście jeśli nalegam to może mi to zrobić, ale jego zdaniem jest
to zbędne. Zalecił robienie zdjęć. I miał rację :-)

I jak, zrobiles jakies? ;)
Mialem kiedys Moskwe, ladne foty robila.
O ile udalo sie zrobic ostra bo kopala jak kon :)

Data: 2009-04-05 19:45:53
Autor: tomekk
Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:gr9o87$s83$1atlantis.news.neostrada.pl...

To sie zgadza - migawke to oni zawsze na sluch sprawdzali ;)

Czasem wystarczą najprostsze środki.

I jak, zrobiles jakies? ;)
Mialem kiedys Moskwe, ladne foty robila.
O ile udalo sie zrobic ostra bo kopala jak kon :)

Jak kopała, to może ty ją do prądu podłączyłeś? :-)
Migawka w obiektywie - co tu jest do kopania.
Jedyne co mi się nie podoba to dalmierz, który teoretycznie jest niezwykle precyzyjny (duża tzw. baza) a praktycznie ma ogromną tolerancję (duże tzw. luzy na trybkach :-) ale dla osoby, która całe dzieciństwo fotografowała aparatem ustawiając odległość "na oko" razej niejest to problem... Luzy na dalmierzu to podobno mankament wszystkich moskw, nie wiem czy da się to wyregulować - moim zdaniem nie warto (podobno fabrycznie też tak miały :-)
Niepodoba mi się jeszcze spust po lewej stronie :-)
I to, że mój skaner nie przyjmuje średniego formatu.
A poza tym bardzo przyjemna zabawka.
Zresztą wiesz - kieszonkowy średni format to fajna zabawka - miałeś chyba kiedyś jakąś agfe...
tomekk

Data: 2009-04-06 06:47:10
Autor: Jakub Jewuła
serwis foto, Krakow (jesli nie Czapskich, to co?)
To sie zgadza - migawke to oni zawsze na sluch sprawdzali ;)

Czasem wystarczą najprostsze środki.

Chyba do prowadzenia serwisu foto :)

[...]

Porobis to sie dowiesz :)

Jedyne co mi się nie podoba to dalmierz, który teoretycznie jest
niezwykle precyzyjny (duża tzw. baza) a praktycznie ma ogromną
tolerancję (duże tzw. luzy na trybkach :-)

Ouuu serwis nie zauwazyl? ;-) Nie powinno byc luzow z tego co pamietam.

ale dla osoby, która całe
dzieciństwo fotografowała aparatem ustawiając odległość "na oko"
razej niejest to problem...

Mozesz sie zdziwic - to jest 6x9 a nie cyfrowy kompakt -
glebia ostrosci jest ciut mniejsza ;)

[...]

Mam nadal kilka, ale ostatni laze z cyfra ;)

Data: 2009-04-06 19:05:30
Autor: tomekk
Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:grc1kg$mph$1atlantis.news.neostrada.pl...

Migawka w obiektywie - co tu jest do kopania.

Porobis to sie dowiesz :)

Ale przecież pisze, że robie...

[...]

Z całym szacunkiem, ale chyba nie masz o tym pojęcia skoro tak piszesz.
Właśnie ja tego nie wiedziałem, a właściciel warsztatu mi to pokazał - chodzi mi o pewną bezwładność mechanizmu i nie jest to stricte usterka a pewna cecha układu zembatek. Zresztą - można robić zdjęcia i tego nie widzieć...
Podobno ten typ tak ma- nie wiem co Ty pamietasz :)

[...]

Tak, 25 lat temu cykałem na wycieczkach szkolnych fotki cyfrowym kompaktem. Rozgryzłeś mnie.
Miałem autofocus w moich smienkach i matryce drylionpikselową.
Uprzedzam -wiem, że w tamtym wypadku głębia ostrości jest zwykle większa, jednak, nie mitologizowałbym znaczenia dalmierza. Owszem, mogę go jak najbardziej stosować, ale potrafię też "na oko" oceniać odległość zazwyczaj z wystarczajacą precyzją - a Ty nie?
Przecież tego typu aparaty ostrzą zazwyczaj od ok 1,5 - to aż taki problem?

Zresztą wiesz - kieszonkowy średni format to fajna zabawka - miałeś
chyba kiedyś jakąś agfe...

Mam nadal kilka, ale ostatni laze z cyfra ;)

Co nie zmienia faktu, że bawić można się różnymi rzeczami :-)
A to są przecież świetne zabawki.
tomekk

Data: 2009-04-03 02:00:48
Autor: dagon0@vp.pl
On 2 Kwi, 16:15, Maciek <dock...@poczta.onet.pl> wrote:
Dnia Tue, 31 Mar 2009 08:15:49 +0200, Maciek napisał(a):

> Czesc,

(...)

Nikt, nigdzie? :(
Krakowska 6 albo 8 , Sienna 10.
Pozdrawiam Marcin

Data: 2009-04-03 12:29:14
Autor: Zennon

Użytkownik <dagon0@vp.pl> napisał w wiadomości news:e81c88aa-fcca-4cfc-bd62-aa3b898650f3c36g2000yqn.googlegroups.com...
On 2 Kwi, 16:15, Maciek <dock...@poczta.onet.pl> wrote:
Dnia Tue, 31 Mar 2009 08:15:49 +0200, Maciek napisał(a):

> Czesc,

(...)

Nikt, nigdzie? :(
Krakowska 6 albo 8 , Sienna 10.

Odradzam

Zennon

Data: 2009-04-03 15:47:38
Autor: Maciek
serwis foto, Krakow (jesli nie Czapskich, to co?)
Dnia Fri, 3 Apr 2009 12:29:14 +0200, Zennon napisał(a):

Odradzam

No wlasnie. Poki co statystyka dla kazdego serwisu jest taka, ze jak 1
poleca, to 10 odradza.

Data: 2009-04-04 08:31:30
Autor: tomekk
Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1pgvtcln0x8q6.6gp003z8nd1l$.dlg40tude.net...
Dnia Fri, 3 Apr 2009 12:29:14 +0200, Zennon napisał(a):

Odradzam

No wlasnie. Poki co statystyka dla kazdego serwisu jest taka, ze jak 1
poleca, to 10 odradza.

Oj statystyka jest myląca jeśli nie znasz konkretnej sprawy.
Byś może konkretne serwisy mają swoje specjalizacje.
tomekk

Data: 2009-04-05 09:50:53
Autor: Jakub Jewuła
[...]

Np. czyszczenie matryc :))))

Data: 2009-04-05 20:17:35
Autor: tomekk
Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:gr9o87$s83$2atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A to w takim razie NTG :-)
tomekk

Data: 2009-04-02 17:09:44
Autor: scooby
serwis foto, Krakow (jesli nie Czapskich, to co?)
Maciek pisze:
Czesc,

jak znajdziesz to się pochwal, mam kilka minolt do regulacji ...

pzdr, scby

serwis foto, Krakow (jesli nie Czapskich, to co?)