Data: 2011-08-30 18:23:48 | |
Autor: nolina | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
Witam
OdebraĹem po miesiÄ cu dysk Seagate z serwiu gwarancyjnego. ByĹ tam bo miaĹ parÄ tyĹ. bad sektorĂłw. Teraz patrzÄ a on nie tkniÄty tylko bardziej zakurzony chyba. Bad Sektory jak byĹy tak sÄ . |
|
Data: 2011-08-30 20:34:51 | |
Autor: RafaĹ Ĺukawski | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
On 2011-08-30 18:23, nolina wrote:
Witam Jakis konkretniejszy namiar, ktory to garaz w PL? ;) -- Western Digital Silver Partner - http://luktronik.pl/ |
|
Data: 2011-08-30 18:55:05 | |
Autor: nolina | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
Rafał Łukawski <rafalweb@lukawski.pl> napisał(a):
Jakis konkretniejszy namiar, ktory to garaz w PL? ;)Gwarancja realizowana jest przez sklep :) -- |
|
Data: 2011-08-30 21:33:57 | |
Autor: RafaĹ Ĺukawski | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
On 2011-08-30 20:55, nolina wrote:
RafaĹ Ĺukawski<rafalweb@lukawski.pl> napisaĹ(a): Sklep realizuje niezgodnosc towaru z umowa lub opcjonalna gwarancje. Producent gwarancje. -- Western Digital Silver Partner - http://luktronik.pl/ |
|
Data: 2011-08-30 22:35:49 | |
Autor: JoteR | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
"RafaĹ Ĺukawski" napisaĹ:
Jakis konkretniejszy namiar, ktory to garaz w PL? ;) Gwarancja realizowana jest przez sklep :) Sklep realizuje niezgodnosc towaru z umowa lub opcjonalna gwarancje. TwĂłj nie realizuje gwarancji? Zaczynam wspĂłĹczuÄ twoim klientom. JoteR |
|
Data: 2011-08-31 06:38:33 | |
Autor: RafaĹ Ĺukawski | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
On 2011-08-30 22:35, JoteR wrote:
"RafaĹ Ĺukawski" napisaĹ: Dobrze, Ĺźe klienci sobie nie wspĂłĹczujÄ (bo nie majÄ powodĂłw) :) PS. Sam sobie zadaĹeĹ pytanie i sam na nie odpowiedziaĹeĹ, ja siÄ nie wĹÄ czam do dyskusji pomiÄdzy JoteR'em i JoteR'em ;)
-- Western Digital Silver Partner - http://luktronik.pl/ |
|
Data: 2011-08-30 20:37:21 | |
Autor: RafaĹ Ĺukawski | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
On 2011-08-30 18:23, nolina wrote:
WitamBTW. bad sektory, czy reallokowane, to kolosalna roznica. -- Western Digital Silver Partner - http://luktronik.pl/ |
|
Data: 2011-08-30 18:55:58 | |
Autor: nolina | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
Rafał Łukawski <rafalweb@lukawski.pl> napisał(a):
BTW. bad sektory, czy reallokowane, to kolosalna roznica.05 parametr SMART wynosi ponad 2000. -- |
|
Data: 2011-08-30 21:26:52 | |
Autor: Michal Kawecki | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
Dnia Tue, 30 Aug 2011 20:37:21 +0200, Rafał Łukawski napisał(a):
On 2011-08-30 18:23, nolina wrote: Bez przesady. Dyski, które odsyłano, miały wyczyszczoną tablicę błędów SMART. /do autora wątku/ A'propos tego "serwisu gwarancyjnego" - dysk się wysyła kurierem bezpośrednio do przedstawiciela Seagate w Polsce. Nigdy nie dostałem zwrotnie tego samego egzemplarza. Oni nie naprawiają dysków, tylko je wymieniają na sprawne. A dysk z wymiany wraca średnio po tygodniu, a nie po miesiącu... -- M. [Windows Desktop Experience MVP] /odpowiadając na priv zmień px na pl/ https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki |
|
Data: 2011-08-30 22:22:35 | |
Autor: Irokez | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości news:1bbl7gbsl7soo$.dlgkwinto.prv...
A'propos tego "serwisu gwarancyjnego" - dysk się wysyła kurierem Czyli jednak naprawiają. Ja 2 lata temu dostałem używany, naprawiany czyjś dysk. Widać to było po nim oraz miał naklejkę znamionową Seagate z napisem że to fabrycznie naprawiany itp itd. Nie mam go już, poszedł dalej (250GB chyba seria 7200.7 albo wyżej). Pozdrawiam. -- Irokez |
|
Data: 2011-08-30 22:34:04 | |
Autor: Michal Kawecki | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
Dnia Tue, 30 Aug 2011 22:22:35 +0200, Irokez napisał(a):
Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości news:1bbl7gbsl7soo$.dlgkwinto.prv... No tak, generalnie je naprawiają, dyski jakie dostawałem też miały takie nalepki (choć nie wszystkie). Jednak jest to długotrwały proces i nie ma on związku z bieżącą realizacją zgłoszenia gwarancyjnego. Klientowi odsyłany jest inny sprawny dysk wzięty z półki magazynowej. -- M. [Windows Desktop Experience MVP] /odpowiadając na priv zmień px na pl/ https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki |
|
Data: 2011-08-31 10:30:31 | |
Autor: Adam | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
W dniu 2011-08-30 22:34, Michal Kawecki pisze:
Dnia Tue, 30 Aug 2011 22:22:35 +0200, Irokez napisał(a): Takie numery ze sprzedażą towarów po naprawie u producenta jako fabrycznie nowych to robił swego czasu Action. Doszło do tego, że jak jakiś klient chciał naprawić padnięty komputer (w znaczeniu ogólnym: hardware i/lub software), a zobaczyłem charakterystyczne stickersy ze znaczkiem A, to często rezygnowałem z usługi, odsyłając klienta gdzie indziej :( -- Pozdrawiam. Adam |
|
Data: 2011-09-02 16:36:25 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
On Wed, 31 Aug 2011, Adam wrote:
Takie numery ze sprzedażą towarów po naprawie u producenta jako fabrycznie nowych to robił swego czasu Action. Ale w wątku jest mowa o naprawie gwarancyjnej, a nie sprzedaży "nówek". Inna sprawa, że klient z różnych przyczyn może nie być zachwycony pmysłem "w ramach gwarancji wymieniamy na inny sprawny" (być może naprawiany). No ale gwarancja to gwarancja - warunki są dobrowolnie przyjmowane przez strony. pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2011-09-01 22:18:53 | |
Autor: divek | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
W dniu 2011-08-30 21:26, Michal Kawecki pisze:
dysk się wysyła kurierem Wszystko się zgadza z "małym" wyjątkiem - wymiana NIGDY nie trwała krócej niż 3 tygodnie (kilka przypadków). Średnio 4 tygodnie. -- Pozdrowienia, divek |
|
Data: 2011-09-03 14:43:31 | |
Autor: Michal Kawecki | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
Dnia Thu, 01 Sep 2011 22:18:53 +0200, divek napisał(a):
W dniu 2011-08-30 21:26, Michal Kawecki pisze: Issue Date: 10-MAR-2011 SHIPPING DATE: 03/15/11 CARRIER NAME: DHL EXPRESS Może odbiorców instytucjonalnych traktują inaczej. -- M. [Windows Desktop Experience MVP] /odpowiadając na priv zmień px na pl/ https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki |
|
Data: 2011-08-31 12:51:40 | |
Autor: nolina | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
Dysk ma taki SMART http://tinypic.com/r/n9bgy/7
Chodzi mi o parametr 05. Czy taki dysk kwalifikuje siÄ do naprawy/wymiany gwarancyjnej? |
|
Data: 2011-08-31 13:07:25 | |
Autor: Zyla | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
Użytkownik "nolina" <nolina@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j3l3ns$qgm$1inews.gazeta.pl... Dysk ma taki SMART http://tinypic.com/r/n9bgy/7Raczej nie, producenci/serwis gwarancyjny glównie patrzy na badsectory... jesli ich nie ma a dysk nie działa jakos niestabilnie to duze prawdopodobienstwo odrzucena gwaranci. |
|
Data: 2011-08-31 13:16:40 | |
Autor: nolina | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
Zyla wrote:
Raczej nie, producenci/serwis gwarancyjny glďż˝wnie patrzy nabadsectory... jesli ich nie ma a dysk nie dziaďż˝a jakos niestabilnie to duze Hmmm...to o czym mĂłwi ten atrybut 5ty w SMART w takim razie? Gdzie moĹźna odczytac bad sektory? Czy liczba 2006 relokowanych sektorĂłw nie jest niczym nie pokojÄ cym? |
|
Data: 2011-08-31 13:31:14 | |
Autor: Zyla | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
Użytkownik "nolina" <nolina@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j3l56p$1ov$1inews.gazeta.pl... Zyla wrote: Moze i jest ale dla pewnosci przejedz dysk HDD Regeneratorem i bedziesz wszystko wiedzial. |
|
Data: 2011-08-31 20:55:07 | |
Autor: Salata | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
nolina <nolina@gazeta.pl> wrote:
Zyla wrote: Przejedz dysk seatools seagate'a to ci powie czy uznaja ci reklamacje. Jak tak to dostaniesz numer RMA i adres do wysylki w Polsce. -- Regards Marcin |
|
Data: 2011-08-31 23:01:05 | |
Autor: nolina | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
Salata wrote:
nolina <nolina@gazeta.pl> wrote: Przejedz dysk seatools seagate'a to ci powie czy uznaja ci reklamacje.Jak tak to dostaniesz numer RMA i adres do wysylki w Polsce. PrzejechaĹem seatoolem. PokazaĹ Ĺźe OK. SMART mĂłwi co innego. StÄ d teĹź zwrĂłciĹem dysk do sklepu by zrealiowaÄ gwarancjÄ. Dysk wrĂłciĹ po miesiÄ cu, Pan w sklepie powiedziaĹ Ĺźe to druga sztuka. W domu patrzÄ Ĺźe to moja stara sztuka i dalej ma 2006 relokowanych sektorĂłw. Co mam zrobiÄ? Dac sobie spokĂłj z gwarancjÄ bo Seatools mĂłwi Ĺźe dysk jest ok i czekaÄ czy dysk padnie albo skoĹczy siÄ miejsce na te relokowane sektory? KtoĹ wie ile ich moĹźe byÄ max? |
|
Data: 2011-08-31 17:48:25 | |
Autor: RafaĹ | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
On 2011-08-31 13:07, Zyla wrote:
U�ytkownik "nolina"<nolina@gazeta.pl> napisa� w wiadomo�ci Nie wymienia sie na tej podstawie, zauwazylem dwie tendencje: 90% przypadkow to liczba ta stale rosnie i dysk szybko pada 10% zatrzymuje sie i juz np. przez nastepny rok dysk dziala sprawnie. Czym ta liczba jest dla OS? niczym, poniewaz z pkt widzenia OS dysk teoretycznie dziala sprawnie, wszystkie sektory mozna zapisac/odczytac itp. |
|
Data: 2011-08-31 20:45:38 | |
Autor: Michal Kawecki | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
Dnia Wed, 31 Aug 2011 12:51:40 +0200, nolina napisał(a):
Dysk ma taki SMART http://tinypic.com/r/n9bgy/7 Jedyną podstawą do wymiany gwarancyjnej może być błąd stwierdzony przez program diagnostyczny producenta dysku. -- M. [Windows Desktop Experience MVP] /odpowiadając na priv zmień px na pl/ https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki |
|
Data: 2011-09-01 09:14:46 | |
Autor: Latet | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
Chodzi mi o parametr 05. Czy taki dysk kwalifikuje siÄ do naprawy/wymiany ZdarzaĹo mi siÄ reklamowaÄ dyski (konkretnie Samsunga) tylko na bazie wiÄkszego od zero parametru [05] i zawsze uznawano mi to jako powĂłd do wymiany dysku na nowy. NajwyraĹşniej jakiĹ program diagnostyczny producenta dysku teĹź stwierdzaĹ jakiĹ bĹÄ d. Ja bym walczyĹ o swoje, bo psychicznie trudno mi jest pracowaÄ lub trzymaÄ dane na dysku, ktĂłry ma cokolwiek nie-tak w SMART :-) P.S. WĹaĹnie kupiĹem F4 HD204UI i od pierwszego dnia mam problem z narastajÄ cym parametrem [01] (osiÄ gnÄ Ĺ juĹź kilkanaĹcie). Chodzi o "Raw read error rate". Zastanawiam siÄ, co z tym zrobiÄ... PrzeskanowaĹem dysk MHDD i jest raczej OK (30 sektorĂłw "zielonych" tzn. <150ms, ale nic gorszego od tego). latet |
|
Data: 2011-09-06 12:18:01 | |
Autor: nolina | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
Czy wysyĹaĹ ktoĹ ostatnio dysk do naprawy gwarancyjnej Seagate na SzyszkowÄ
w Wawie? Sam ma to wysĹaÄ czy kurier sam przyjedzie po wypeĹnieniu zgĹoszenia na ich www? Wsztko tam jest tak nie jasno napisane, Ĺźadnego kontaktu. A w necie jedni sami wysyĹajÄ
inni piszÄ
Ĺźe kurier sam przyjeĹźdza po dysk.
|