serwis gwarancyjny Seagate

Data: 2011-08-30 20:34:51
Autor: Rafał Łukawski
serwis gwarancyjny Seagate
On 2011-08-30 18:23, nolina wrote:
Witam
Odebrałem po miesiącu dysk Seagate z serwiu gwarancyjnego. Był tam bo
miał parę tyś. bad sektorów. Teraz patrzę a on nie tknięty tylko bardziej
zakurzony chyba. Bad Sektory jak były tak są.

Jakis konkretniejszy namiar, ktory to garaz w PL? ;)

Data: 2011-08-30 18:55:05
Autor: nolina
serwis gwarancyjny Seagate
Rafa ukawski <rafalweb@lukawski.pl> napisa(a):
Jakis konkretniejszy namiar, ktory to garaz w PL? ;)
Gwarancja realizowana jest przez sklep :)

Data: 2011-08-30 21:33:57
Autor: Rafał Łukawski
On 2011-08-30 20:55, nolina wrote:
Rafał Łukawski<rafalweb@lukawski.pl>  napisał(a):

Jakis konkretniejszy namiar, ktory to garaz w PL? ;)
Gwarancja realizowana jest przez sklep :)

Sklep realizuje niezgodnosc towaru z umowa lub opcjonalna gwarancje. Producent gwarancje.

Data: 2011-08-30 22:35:49
Autor: JoteR
"Rafał Łukawski" napisał:

Jakis konkretniejszy namiar, ktory to garaz w PL? ;)

Gwarancja realizowana jest przez sklep :)

Sklep realizuje niezgodnosc towaru z umowa lub opcjonalna gwarancje.

Twój nie realizuje gwarancji? Zaczynam współczuć twoim klientom.

JoteR

Data: 2011-08-31 06:38:33
Autor: Rafał Łukawski
On 2011-08-30 22:35, JoteR wrote:
"Rafał Łukawski" napisał:

[...]

Dobrze, że klienci sobie nie współczują (bo nie mają powodów) :) PS. Sam sobie zadałeś pytanie i sam na nie odpowiedziałeś, ja się nie włączam do dyskusji pomiędzy JoteR'em i JoteR'em ;)

JoteR

serwis gwarancyjny Seagate