Data: 2011-08-30 20:37:21 | |
Autor: RafaĹ Ĺukawski | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
On 2011-08-30 18:23, nolina wrote:
WitamBTW. bad sektory, czy reallokowane, to kolosalna roznica. -- Western Digital Silver Partner - http://luktronik.pl/ |
|
Data: 2011-08-30 18:55:58 | |
Autor: nolina | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
Rafał Łukawski <rafalweb@lukawski.pl> napisał(a):
BTW. bad sektory, czy reallokowane, to kolosalna roznica.05 parametr SMART wynosi ponad 2000. -- |
|
Data: 2011-08-30 21:26:52 | |
Autor: Michal Kawecki | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
Dnia Tue, 30 Aug 2011 20:37:21 +0200, Rafał Łukawski napisał(a):
On 2011-08-30 18:23, nolina wrote: Bez przesady. Dyski, które odsyłano, miały wyczyszczoną tablicę błędów SMART. /do autora wątku/ A'propos tego "serwisu gwarancyjnego" - dysk się wysyła kurierem bezpośrednio do przedstawiciela Seagate w Polsce. Nigdy nie dostałem zwrotnie tego samego egzemplarza. Oni nie naprawiają dysków, tylko je wymieniają na sprawne. A dysk z wymiany wraca średnio po tygodniu, a nie po miesiącu... -- M. [Windows Desktop Experience MVP] /odpowiadając na priv zmień px na pl/ https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki |
|
Data: 2011-08-30 22:22:35 | |
Autor: Irokez | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości news:1bbl7gbsl7soo$.dlgkwinto.prv...
A'propos tego "serwisu gwarancyjnego" - dysk się wysyła kurierem Czyli jednak naprawiają. Ja 2 lata temu dostałem używany, naprawiany czyjś dysk. Widać to było po nim oraz miał naklejkę znamionową Seagate z napisem że to fabrycznie naprawiany itp itd. Nie mam go już, poszedł dalej (250GB chyba seria 7200.7 albo wyżej). Pozdrawiam. -- Irokez |
|
Data: 2011-08-30 22:34:04 | |
Autor: Michal Kawecki | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
Dnia Tue, 30 Aug 2011 22:22:35 +0200, Irokez napisał(a):
Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości news:1bbl7gbsl7soo$.dlgkwinto.prv... No tak, generalnie je naprawiają, dyski jakie dostawałem też miały takie nalepki (choć nie wszystkie). Jednak jest to długotrwały proces i nie ma on związku z bieżącą realizacją zgłoszenia gwarancyjnego. Klientowi odsyłany jest inny sprawny dysk wzięty z półki magazynowej. -- M. [Windows Desktop Experience MVP] /odpowiadając na priv zmień px na pl/ https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki |
|
Data: 2011-08-31 10:30:31 | |
Autor: Adam | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
W dniu 2011-08-30 22:34, Michal Kawecki pisze:
Dnia Tue, 30 Aug 2011 22:22:35 +0200, Irokez napisał(a): Takie numery ze sprzedażą towarów po naprawie u producenta jako fabrycznie nowych to robił swego czasu Action. Doszło do tego, że jak jakiś klient chciał naprawić padnięty komputer (w znaczeniu ogólnym: hardware i/lub software), a zobaczyłem charakterystyczne stickersy ze znaczkiem A, to często rezygnowałem z usługi, odsyłając klienta gdzie indziej :( -- Pozdrawiam. Adam |
|
Data: 2011-09-02 16:36:25 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
On Wed, 31 Aug 2011, Adam wrote:
Takie numery ze sprzedażą towarów po naprawie u producenta jako fabrycznie nowych to robił swego czasu Action. Ale w wątku jest mowa o naprawie gwarancyjnej, a nie sprzedaży "nówek". Inna sprawa, że klient z różnych przyczyn może nie być zachwycony pmysłem "w ramach gwarancji wymieniamy na inny sprawny" (być może naprawiany). No ale gwarancja to gwarancja - warunki są dobrowolnie przyjmowane przez strony. pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2011-09-01 22:18:53 | |
Autor: divek | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
W dniu 2011-08-30 21:26, Michal Kawecki pisze:
dysk się wysyła kurierem Wszystko się zgadza z "małym" wyjątkiem - wymiana NIGDY nie trwała krócej niż 3 tygodnie (kilka przypadków). Średnio 4 tygodnie. -- Pozdrowienia, divek |
|
Data: 2011-09-03 14:43:31 | |
Autor: Michal Kawecki | |
serwis gwarancyjny Seagate | |
Dnia Thu, 01 Sep 2011 22:18:53 +0200, divek napisał(a):
W dniu 2011-08-30 21:26, Michal Kawecki pisze: Issue Date: 10-MAR-2011 SHIPPING DATE: 03/15/11 CARRIER NAME: DHL EXPRESS Może odbiorców instytucjonalnych traktują inaczej. -- M. [Windows Desktop Experience MVP] /odpowiadając na priv zmień px na pl/ https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki |
|