Grupy dyskusyjne   »   pl.comp.pecet   »   serwis gwarancyjny Seagate

serwis gwarancyjny Seagate

Data: 2011-08-30 20:37:21
Autor: Rafał Łukawski
serwis gwarancyjny Seagate
On 2011-08-30 18:23, nolina wrote:
Witam
Odebrałem po miesiącu dysk Seagate z serwiu gwarancyjnego. Był tam bo
miał parę tyś. bad sektorów. Teraz patrzę a on nie tknięty tylko bardziej
zakurzony chyba. Bad Sektory jak były tak są.
BTW. bad sektory, czy reallokowane, to kolosalna roznica.


--
Western Digital Silver Partner - http://luktronik.pl/

Data: 2011-08-30 18:55:58
Autor: nolina
serwis gwarancyjny Seagate
Rafał Łukawski <rafalweb@lukawski.pl> napisał(a):
BTW. bad sektory, czy reallokowane, to kolosalna roznica.
05 parametr SMART wynosi ponad 2000.


--


Data: 2011-08-30 21:26:52
Autor: Michal Kawecki
serwis gwarancyjny Seagate
Dnia Tue, 30 Aug 2011 20:37:21 +0200, Rafał Łukawski napisał(a):

On 2011-08-30 18:23, nolina wrote:
Witam
Odebrałem po miesiącu dysk Seagate z serwiu gwarancyjnego. Był tam bo
miał parę tyś. bad sektorów. Teraz patrzę a on nie tknięty tylko bardziej
zakurzony chyba. Bad Sektory jak były tak są.
BTW. bad sektory, czy reallokowane, to kolosalna roznica.

Bez przesady. Dyski, które odsyłano, miały wyczyszczoną tablicę błędów
SMART.

/do autora wątku/
A'propos tego "serwisu gwarancyjnego" - dysk się wysyła kurierem
bezpośrednio do przedstawiciela Seagate w Polsce. Nigdy nie dostałem
zwrotnie tego samego egzemplarza. Oni nie naprawiają dysków, tylko je
wymieniają na sprawne. A dysk z wymiany wraca średnio po tygodniu, a nie
po miesiącu...
--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/
https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki

Data: 2011-08-30 22:22:35
Autor: Irokez
serwis gwarancyjny Seagate
Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości news:1bbl7gbsl7soo$.dlgkwinto.prv...

A'propos tego "serwisu gwarancyjnego" - dysk się wysyła kurierem
bezpośrednio do przedstawiciela Seagate w Polsce. Nigdy nie dostałem
zwrotnie tego samego egzemplarza. Oni nie naprawiają dysków, tylko je
wymieniają na sprawne.

Czyli jednak naprawiają.
Ja 2 lata temu dostałem używany, naprawiany czyjś dysk.
Widać to było po nim oraz miał naklejkę znamionową Seagate z napisem że to fabrycznie naprawiany itp itd.
Nie mam go już, poszedł dalej (250GB chyba seria 7200.7 albo wyżej).

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2011-08-30 22:34:04
Autor: Michal Kawecki
serwis gwarancyjny Seagate
Dnia Tue, 30 Aug 2011 22:22:35 +0200, Irokez napisał(a):

Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości news:1bbl7gbsl7soo$.dlgkwinto.prv...

A'propos tego "serwisu gwarancyjnego" - dysk się wysyła kurierem
bezpośrednio do przedstawiciela Seagate w Polsce. Nigdy nie dostałem
zwrotnie tego samego egzemplarza. Oni nie naprawiają dysków, tylko je
wymieniają na sprawne.

Czyli jednak naprawiają.
Ja 2 lata temu dostałem używany, naprawiany czyjś dysk.
Widać to było po nim oraz miał naklejkę znamionową Seagate z napisem że to fabrycznie naprawiany itp itd.
Nie mam go już, poszedł dalej (250GB chyba seria 7200.7 albo wyżej).

No tak, generalnie je naprawiają, dyski jakie dostawałem też miały takie
nalepki (choć nie wszystkie). Jednak jest to długotrwały proces i nie ma
on związku z bieżącą realizacją zgłoszenia gwarancyjnego. Klientowi
odsyłany jest inny sprawny dysk wzięty z półki magazynowej.
--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/
https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki

Data: 2011-08-31 10:30:31
Autor: Adam
serwis gwarancyjny Seagate
W dniu 2011-08-30 22:34, Michal Kawecki pisze:
Dnia Tue, 30 Aug 2011 22:22:35 +0200, Irokez napisał(a):

Użytkownik "Michal Kawecki"<kkwinto@o2.px>  napisał w wiadomości
news:1bbl7gbsl7soo$.dlgkwinto.prv...

A'propos tego "serwisu gwarancyjnego" - dysk się wysyła kurierem
bezpośrednio do przedstawiciela Seagate w Polsce. Nigdy nie dostałem
zwrotnie tego samego egzemplarza. Oni nie naprawiają dysków, tylko je
wymieniają na sprawne.

Czyli jednak naprawiają.
Ja 2 lata temu dostałem używany, naprawiany czyjś dysk.
Widać to było po nim oraz miał naklejkę znamionową Seagate z napisem że to
fabrycznie naprawiany itp itd.
Nie mam go już, poszedł dalej (250GB chyba seria 7200.7 albo wyżej).

No tak, generalnie je naprawiają, dyski jakie dostawałem też miały takie
nalepki (choć nie wszystkie). Jednak jest to długotrwały proces i nie ma
on związku z bieżącą realizacją zgłoszenia gwarancyjnego. Klientowi
odsyłany jest inny sprawny dysk wzięty z półki magazynowej.

Takie numery ze sprzedażą towarów po naprawie u producenta jako fabrycznie nowych to robił swego czasu Action.

Doszło do tego, że jak jakiś klient chciał naprawić padnięty komputer (w znaczeniu ogólnym: hardware i/lub software), a zobaczyłem charakterystyczne stickersy ze znaczkiem A, to często rezygnowałem z usługi, odsyłając klienta gdzie indziej  :(

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2011-09-02 16:36:25
Autor: Gotfryd Smolik news
serwis gwarancyjny Seagate
On Wed, 31 Aug 2011, Adam wrote:

Takie numery ze sprzedażą towarów po naprawie u producenta jako fabrycznie nowych to robił swego czasu Action.

  Ale w wątku jest mowa o naprawie gwarancyjnej, a nie sprzedaży "nówek".
  Inna sprawa, że klient z różnych przyczyn może nie być zachwycony
pmysłem "w ramach gwarancji wymieniamy na inny sprawny" (być może
naprawiany).
  No ale gwarancja to gwarancja - warunki są dobrowolnie przyjmowane
przez strony.

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-09-01 22:18:53
Autor: divek
serwis gwarancyjny Seagate
W dniu 2011-08-30 21:26, Michal Kawecki pisze:


dysk się wysyła kurierem
bezpośrednio do przedstawiciela Seagate w Polsce. Nigdy nie dostałem
zwrotnie tego samego egzemplarza. Oni nie naprawiają dysków, tylko je
wymieniają na sprawne. A dysk z wymiany wraca średnio po tygodniu, a nie
po miesiącu...

Wszystko się zgadza z "małym" wyjątkiem - wymiana NIGDY nie trwała krócej niż 3 tygodnie (kilka przypadków). Średnio 4 tygodnie.

--
Pozdrowienia,
divek

Data: 2011-09-03 14:43:31
Autor: Michal Kawecki
serwis gwarancyjny Seagate
Dnia Thu, 01 Sep 2011 22:18:53 +0200, divek napisał(a):

W dniu 2011-08-30 21:26, Michal Kawecki pisze:

dysk się wysyła kurierem
bezpośrednio do przedstawiciela Seagate w Polsce. Nigdy nie dostałem
zwrotnie tego samego egzemplarza. Oni nie naprawiają dysków, tylko je
wymieniają na sprawne. A dysk z wymiany wraca średnio po tygodniu, a nie
po miesiącu...

Wszystko się zgadza z "małym" wyjątkiem - wymiana NIGDY nie trwała krócej niż 3 tygodnie (kilka przypadków). Średnio 4 tygodnie.

Issue Date:       10-MAR-2011
SHIPPING DATE: 03/15/11                 CARRIER NAME: DHL EXPRESS

Może odbiorców instytucjonalnych traktują inaczej.
--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/
https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki

serwis gwarancyjny Seagate

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona