[WAW] serwis holendrów

Data: 2011-09-27 02:29:19
Autor: Rafał Rezler
[WAW] serwis holendrów
Witam,

z racji zmiany miejscowki poszukuje przyjaznego miejsca, gdzie bez
obaw mozna zostawic swojego holendra do serwisu. W poszukiwanym
miejscu powinni:

- znac sie na serwisie takich cudow jak osprzet sturmey archer
- miec dostep do czesci (potrzebuje nowej sztycy i siodelka)
- znajdowac sie mozliwie blisko Powisla
- sensownie cenic swoja prace ;)

Jesli ktos cos wie to bardzo poprosze o namiary i wskazowki.

Z gory bardzo dziekuje
pzdr
rr

Data: 2011-09-27 11:06:38
Autor: Ryszard Mikke
[WAW] serwis holendrów
Rafał Rezler <r.rezler@gmail.com> napisał(a):
[...]

Nowowiejska Sport, w bramie naprzeciwko sklepow.

--
rmikke

Data: 2011-09-27 14:35:11
Autor: Titus Atomicus
[WAW] serwis holendrów
In article <j5sanu$ffq$1@inews.gazeta.pl>,
 "Ryszard Mikke" <rmikke@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
> - znajdowac sie mozliwie blisko Powisla
> - sensownie cenic swoja prace ;)

Nowowiejska Sport, w bramie naprzeciwko sklepow.

Chyba i serwis /sklep 'U Dzuniora' przy Sieleckiej 2A (Mokotow).

TA

Data: 2011-09-28 21:12:00
Autor: Rafał Wawrzycki
[WAW] serwis holendrów
Dnia 27 wrz 2011 w liście [news:0cd556ce-d8e0-485c-8645-
b6e4863c22b8@v9g2000vbp.googlegroups.com] Rafał Rezler napisał:
[...]

Nie jest to co prawda okolica Powiśla, ale mogę polecić Milou na Wiktorskiej - są dystrybutorem Sturmey'a i znają się na rzeczy. Poza tym Arek na Nowowiejskiej (w bramie), ewentualnie chłopaki na Widoku.

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak