serwis internetowy citi

Data: 2017-07-10 12:17:03
Autor: Dawid Rutkowski
serwis internetowy citi
Chyba wszyscy tak mają.
Wydaje mi się, że jak się ten nowy serwis pojawił, to miewałem też wersję w kolorze niebieskim, a nie taką granatową jak ta niby priority.
Myślałem, że zostało mi to priority po zamkniętym już koncie (bo w starym ST pojawiło się "citi priority" dopiero, jak założyłem to konto, przy samej KK - mimo, że gold - nie było - i też się chyba zrobił trochę bardziej ciemnoniebieski) - ale u żony jest tak samo (chyba że to sprawka cookies), mimo że nigdy konta w citku nie miała, ma tylko KK dodatkową do mojej.

serwis internetowy citi