serwis judy 3

Data: 2009-05-26 09:55:28
Autor: kopiec.m
serwis judy 3
Witam,
przystąpiłem do serwisu mojej judy i mam kłopot. Nie mogę wyciągnąć
lag z golenii. Odkręciłem śruby z dołu golenii i według instrukji
powinienem juz być w stanie wyciągnąć lagi, tak się jednak nie dzieje.
Odkręciłem też śruby u góry z lag i wyciągnąłem z jednej sprężynę, z
drugiej coś, to co jest chyba odpowiedzialne za tłumienie powrotu.
Dalej się nie da nic wyciągnąć. Próbowałem stukać, pukać, po dobroci i
na chama i dalej nic. Jak to mam wyciągnąć?

Data: 2009-05-26 19:19:19
Autor: Wooyek
serwis judy 3
przystąpiłem do serwisu mojej judy i mam kłopot. Nie mogę wyciągnąć
lag z golenii. Odkręciłem śruby z dołu golenii i według instrukji
powinienem juz być w stanie wyciągnąć lagi, tak się jednak nie dzieje.

Poczytaj tą instrukcję dokładniej ;)

Dolne śruby trzeba odkręcić o parę obrotów (wg. instrukcji 3-4) i "wbić" młotkiem (najlepiej gumowym/drewnianym), żeby tłumiki puściły dolne golenie (tak ciasne pasowanie pełni funkcję uszczelnienia).

Data: 2009-05-26 10:31:39
Autor: kopiec.m
serwis judy 3
Biłem w śruby, jak w instrukcji, moze nie tyle jak w instrukcji, bo
lałem w same śruby, a teraz w imbusa włożonego w śrubę. I na
instrukcji nie wyglądało to raczej jak u mnie, bo trochę siły musiałem
użyć, zeby puściło:D

Data: 2009-05-26 19:45:37
Autor: Wooyek
serwis judy 3
[...]

W instrukcji nie jest podane, jakiej siły trzeba przyłożyć do śruby za pomocą młotka ;) Ja też musiałem solidnie napier"lala"ć, żeby puściło.

serwis judy 3