serwis rowerów przy sklepie lodz czarneckiego - cyklista-

Data: 2009-07-22 14:55:42
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
serwis rowerów przy sklepie lodz czarneckiego - cyklista-
On 22 July, 19:38, Kratylos <kratyl...@yahoo.com> wrote:
oddałem tam mojego mieszczucha giganta 28 na przegląd plus wymianę paru
elementów - tynie kolo, wspornik kierownicy, klocki hamulcowe itp
ciekawostka to przegląd
kolesie nawet nie dotknel napedu i przerzutek wszystko  zasyfiane od
starego smaru i brudu z ulicy !!  na łańcuch grube gluty smaru i brudu
kolesie nawet nie dotknęli tematu i wdostali 100pln za przegląd roweru!!
kur... wspornik kierownicy też jest xle zamontowany a przy okazji
ułamali mi osłonę plastikową łańcucha...
  mailem pecha ze mi sie spieszyło i dokładnie obejrzałem rower dopiero
w domu!!
zorbie foty i wrzucę do netu aby zrobić tym profesjonalista reklamę....
jutro jade im zrobić awanturę a wszystkim serdecznie odradzam ten pseudo
serwis.. Nie dość że kazali mi czekac od piątku aż zrobią rowe to
jeszcze nie zrobili sensownie tego za co płaciłem

ma ktoś tel do właściciela tego bajzlu???

rozumiem ze sie wk**wiles na mase, ale sorry, tego sie czytac nie da.
Podziel to na wiecej zdan, moze.

Data: 2009-07-23 06:06:34
Autor: Kratylos
frank.castle0407@googlemail.com pisze:
[...]

pare fotek aby nie meczyc sie z czytaniem txt

http://0b9m8a.bay.livefilestore.com/y1pF9HeRAnB5o1qLSDJDUANo5C4JQosdTnJ7hEBtXly2Q9FMJDJFLf_WpZtZ4noh7mOgjjoAZ_KqRVMp7w73erveuqvhFf-oCa_/IMG_4559.JPG
http://0b9m8a.bay.livefilestore.com/y1peiEqdyH3pmMo79NXmGLXQxwER48p7JJVT6B-f_9hxGHknl6tvfEXCEZiBuAy5_1qMbT6VHDil5D5YmKvmZ-q5dhi8cl_WTH9/IMG_4560.JPG
http://0b9m8a.bay.livefilestore.com/y1pBpP14jzIptqJPueLXrjEtTt0Y2xOYoBAV9MrgkT0OMXnLe75E1Wl3Z7E17rBy1fOMZ5ZnJ3SzvLlw2_f6ntfLWjO6XKE6kOu/IMG_4558.JPG

serwis rowerów przy sklepie lodz czarneckiego - cyklista-