serwis z Zielonej Górze lub okolicy

Data: 2011-09-29 18:01:00
Autor: Ivam
serwis z Zielonej Górze lub okolicy
Użytkownik "d_h"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j61ir7$9s3$1@node2.news.atman.pl...
Jakie serwis polecacie (lub jaki odradzacie) z Zielonej lub okolicy.

Swiebodzin/Skape to okolica? W Skapym masz Zbyszka i serwis yamahy. W Swiebodzinie masz "cross", czy jakos tak - za lidlem na gen. Sikorskiego

U Zbyszka drogo - na mnie za drogo, ale kazdy znajomy, ktory tam jezdzi to poleca. A w Swiebodzinie ja sie serwisuje, jak mi brakuje specjalistycznych narzedzi (carbtune, etc.). Jeszcze sie nie zawiodlem - mozna sie targowac zarowno o czesci jak i robocizne.

--
pzdr:
Ivam

serwis z Zielonej Górze lub okolicy