serwisowka BMW F650

Data: 2010-05-24 09:34:11
Autor: Kuczu
serwisowka BMW F650
Poszukiwuje sie. Starszy model F650 - rocznik 93.
Niemiec usilowal zmienic naped ale go chyba przeroslo. Chcialem dokonczyc za niego ale na moj gust przednia zebatka ma za duzy luz osiowy i podejrzewam iz powinna byc pod nia tulejka albo podkladka ale Pan Niemiec zagubil. Wiec jesli kto ma serwisowke i/lub sam zdejmowal przednia zebatke to prosze o kontaktasz.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-05-24 12:05:59
Autor: Hinek
serwisowka BMW F650
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał

na moj gust przednia zebatka ma za duzy luz osiowy i podejrzewam iz powinna byc pod nia tulejka albo podkladka ale Pan Niemiec zagubil.

Tam jest bodaj tylko 0-ring. Serwisowka ma 117 MB. Jak chcesz
moge wyslac.
Pozdr

--
Hinek
F650 K750 i inne..

Data: 2010-05-24 12:34:40
Autor: Kuczu
serwisowka BMW F650
W dniu 2010-05-24 12:05, Hinek pisze:

Tam jest bodaj tylko 0-ring. Serwisowka ma 117 MB. Jak chcesz
moge wyslac.

Oring na walku zdawczym ? Bo tak mi wlasnie wyglada jakby bylo w nim miejsce na "cos".

Data: 2010-05-24 15:11:22
Autor: Hinek
serwisowka BMW F650
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał

Oring na walku zdawczym ? Bo tak mi wlasnie wyglada jakby bylo w nim miejsce na "cos".

Tak. W serwisowce nazywa sie "O-Ring auf Beschadigung uberprufen,
ggf. ersatzen" Tego pieknego jezyka nie znam :]
Pozdr

--
Hinek
F650 K750 i inne..

Data: 2010-05-24 15:56:33
Autor: masti
serwisowka BMW F650
Hinek <hinek@tlen.pl> napisał(a):
UĹźytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisaĹ&#65533;

> [...]
Tak. W serwisowce nazywa sie "O-Ring auf Beschadigung uberprufen,
ggf. ersatzen" Tego pieknego jezyka nie znam :]

Sprawdzić o-ring pod kątem uszkodzeń, ewentualnie wymienić

proszę :)

masti

Data: 2010-05-24 23:14:37
Autor: Kuczu
serwisowka BMW F650
W dniu 2010-05-24 15:11, Hinek pisze:

Tak.

Znalazlem, oring 18x3,5. Swoja droga dziwny pomysl.