serwisy autoryzowane

Data: 2013-05-20 08:56:51
Autor: Chris
serwisy autoryzowane
chochlik_drukarski nabazgrał(a):

Czy to tylko mi się w aso jakoś bardziej podobało ? Jeśli chodzi o
standard  obsługi to po prostu przepaść a przy tym mam wrażenie, że było taniej.

Czysto, dzwonią albo sms z informacją jak np. zamawiałem coś czego nie mieli na stanie. Na szybkie roboty kawa, ciasteczka, miejsce zabaw dla dziecka żeby się nie nudziło, gratisowe gadzety jak się długo czeka np. czapaczki firmowe :) ja jestem na plus.

Robiłem w sumie  już u kilku "Zenków" i wszędzie jest podobnie. Tu coś źle przykręcą, tu karoseria usyfiona olejem, tu w środku jakaś plana się nagle pojawiła.

Jedyny "zenek" obecnie to znajomy z warsztatem ale ogólnie jestem na nie dla zenków gdzie po wizycie u jednego (lata temu) po 3 tyg zatarł się silnik bo coś zjebał ale oczywiście potem nie jego wina ...

serwisy autoryzowane