sesje elixir - częstotliwość przelewów

Data: 2009-02-24 12:52:20
Autor: aneczka
sesje elixir - częstotliwość przelewów
Kucing <kucing@h.u.s.h.m.a.i.l.com> napisał(a):
Syn znajomego powiedział mi ostatnio o "zabawie" jaką uskutecznia młodzież

Chłopak wpuścił cie w maliny. Przelewy (niezaleznie od sumy) idą sesjami
elixir, nadają się więc do gadania w tempie dwa zdania na dzień

Data: 2009-02-24 04:57:38
Autor: BK
On Feb 24, 1:52 pm, " aneczka" <aneczka.jedna.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Kucing <kuc...@h.u.s.h.m.a.i.l.com> napisał(a):

> Syn znajomego powiedział mi ostatnio o "zabawie" jaką uskutecznia młodzież

Chłopak wpuścił cie w maliny. Przelewy (niezaleznie od sumy) idą sesjami
elixir, nadają się więc do gadania w tempie dwa zdania na dzień

Juz widze wewnetrzne przelewy idace elixirem :D

Data: 2009-02-24 04:58:50
Autor: BK
> [...]

Chłopak wpuścił cie w maliny. Przelewy (niezaleznie od sumy) idą sesjami
elixir, nadają się więc do gadania w tempie dwa zdania na dzień

I jeszcze jedno: akurat to czy przelew idzie elixirem zalezy od kwoty.
Elixir obsluguje przelewy do 1 000 000 zl. Powyzej tej kwoty ida przez
SORBNETEM.

Data: 2009-02-24 13:02:26
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 24 Feb 2009 12:52:20 +0000,  aneczka napisał(a):

Chłopak wpuścił cie w maliny. Przelewy (niezaleznie od sumy) idą sesjami
elixir, nadają się więc do gadania w tempie dwa zdania na dzień

Akurat przelewy mBank->mBank nie czekają na eliksira ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-02-24 14:06:06
Autor: Kamil Jońca
" aneczka" <aneczka.jedna.SKASUJ@gazeta.pl> writes:

[...]

Ale ja zrozumiałem, że chodzi o wewnętrzne.

--
KJ
można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej

Data: 2009-02-24 20:22:14
Autor: Edward Malinowy
sesje elixir - częstotliwość przelewów
" aneczka" news:go0qi4$dsm$1inews.gazeta.pl

Chłopak wpuścił cie w maliny. Przelewy (niezaleznie od sumy) idą sesjami
elixir, nadają się więc do gadania w tempie dwa zdania na dzień

Czy szanowna koleżanka wykonywała kiedyś przelewy pomiędzy rachunkami w
mBanku? Z treści posta wysuwam wniosek, że nie i stąd takie głupoty w tym co
wyżej zacytowane.

Data: 2009-02-28 18:15:04
Autor: Chris
Dnia Tue, 24 Feb 2009 20:22:14 +0100, Edward Malinowy napisał(a):

[...]

A ja przypuszczam, że Ty nigdy takiego SMS z mBanku nie dostałeś.
Bo:
1. Za te otrzymywane z mbanku SMS-y się płaci (ja płace po 20 gr)
2. W takim SMS-ie są: data, godzina, numery rachunków, kwota, a na tytuł
przelewu zostaje nie więcej niż kilka znaków.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

sesje elixir - częstotliwość przelewów