[OT] sesje z bolkiem

Data: 2017-03-15 16:56:51
Autor: Pajdak
[OT] sesje z bolkiem

Użytkownik "w systemie siła 'PO/EU" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w
wiadomości news:oa0tan$ucn$1node1.news.atman.pl...
trochę nie na temat, ale mam pytanie,
osobiście nie przepadam za bolkiem, ale nurtuje mnie jedna sprawa...

czy te fotki które robią bolkowi i później publikują w necie czy w
gazetach to są jakoś ustawiane?

nie jestem popisowym euro ekspertem, ale na tych fotkach bolek jest tak
zjebany, że można by sądzić, że jest chory...

czy bolek ma schizofrenię? nie jest to żaden atak, ale pytanie...

Przy prezesie Wałęsa wygląda kwitnąco! ;-)))

--
Lepudruk

[OT] sesje z bolkiem