sezon 2012 rozpoczety!

Data: 2012-01-03 20:37:09
Autor: AZ
sezon 2012 rozpoczety!
On 2012-01-03, Andrzej <szuwarPODKRESLENIEek@wp.pl> wrote:
widziałem dziś dwóch innych motocyklistów, obu na maszynach lansowo-turystycznych

Zanotowac i zapamietac: Prawdziwi motocyklisci nie znaja czegos takiego jak rozpoczecie i zakonczenie sezonu.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-03 12:56:43
Autor: Ryback
sezon 2012 rozpoczety!
On 2012-01-03, Andrzej <szuwarPODKRESLENI...@wp.pl> wrote:> widziałem dzi¶ dwóch innych motocyklistów, obu na maszynach
> lansowo-turystycznych

Zanotowac i zapamietac: Prawdziwi motocyklisci nie znaja czegos
takiego jak rozpoczecie i zakonczenie sezonu.

> [...]

Czyli nie jestem prawdziwym motocyklist±. Prawdziwy motocyklista
bojkotuje zlot na rozpoczęcie i zakończenie sezonu, a ja nie. I wobec
tego zachodzi implikacja je¶li jeste¶ prawdziwym motocyklista =>
jeste¶ motocyklista, ale już w drug± stronę niestety nie, jeste¶
motocyklista => nie koniecznie jeste¶ prawdziwym motocyklista.
Powiedziałbym nawet więcej, że je¶li jeste¶ motocyklist± to jest
naprawdę małe prawdopodobieństwo, że jeste¶ również prawdziwym
motocyklist±.

Data: 2012-01-03 21:05:50
Autor: AZ
sezon 2012 rozpoczety!
On 2012-01-03, Ryback <kubawharton@yahoo.com> wrote:

Zanotowac i zapamietac: Prawdziwi motocyklisci nie znaja czegos
takiego jak rozpoczecie i zakonczenie sezonu.

Czyli nie jestem prawdziwym motocyklistÄ…. Prawdziwy motocyklista
bojkotuje zlot na rozpoczęcie i zakończenie sezonu, a ja nie. I wobec
tego zachodzi implikacja jeśli jesteś prawdziwym motocyklista =>
motocyklista => nie koniecznie jesteĹ› prawdziwym motocyklista.
Powiedziałbym nawet więcej, że jeśli jesteś motocyklistą to jest
naprawdę małe prawdopodobieństwo, że jesteś również prawdziwym
motocyklistÄ….

Hmmm... A co Ty taki sztywny?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-03 13:24:26
Autor: Ryback
sezon 2012 rozpoczety!
On 2012-01-03, Ryback <kubawhar...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> Powiedziałbym nawet więcej, że je¶li jeste¶ motocyklist± to jest
> naprawdę małe prawdopodobieństwo, że jeste¶ również prawdziwym

Hmmm... A co Ty taki sztywny?

--
Artur
ZZR 1200

Heh żartowałem sobie, zapomniałem dodać tylko " :-) " i dlatego wyszło
że sztywniak. SNR 2012 !!!

Data: 2012-01-05 13:21:41
Autor: amos
sezon 2012 rozpoczety!
On 3 Sty, 21:56, Ryback <kubawhar...@yahoo.com> wrote:

Czyli nie jestem prawdziwym motocyklist±. Prawdziwy motocyklista
bojkotuje zlot na rozpoczęcie i zakończenie sezonu, a ja nie.

 To chyba masz problem bo po zamknieciu sezonu a przed jego
rozpoczeciem chyba nie wolno latac, co?
Popraw, jesli sie myle.

--
amos

Data: 2012-01-03 21:42:00
Autor: Monster
sezon 2012 rozpoczety!
On 2012-01-03, Andrzej<szuwarPODKRESLENIEek@wp.pl>  wrote:
widziałem dziś dwóch innych motocyklistów, obu na maszynach
lansowo-turystycznych

Zanotowac i zapamietac: Prawdziwi motocyklisci nie znaja czegos
takiego jak rozpoczecie i zakonczenie sezonu.

No i tak zazwyczaj jestem w czołówce ponieważ prawdziwi motocykliści na Sylwestra jeżdżą motocyklem:-P

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-01-04 01:13:08
Autor: marider
sezon 2012 rozpoczety!
On 2012-01-03, Andrzej<szuwarPODKRESLENIEek@wp.pl>  wrote:
widziałem dziś dwóch innych motocyklistów, obu na maszynach
lansowo-turystycznych

Zanotowac i zapamietac: Prawdziwi motocyklisci nie znaja czegos
takiego jak rozpoczecie i zakonczenie sezonu.

Tak samo jak nie ma cen zimowych ani okazji ani dobrych i tanich motocykli ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2012-01-04 09:21:08
Autor: duddits
sezon 2012 rozpoczety!
On 04.01.2012 01:13, marider wrote:
Tak samo jak nie ma cen zimowych ani okazji ani dobrych i tanich
motocykli ;)

Ee, są ceny zimowe. Od samego patrzenia na nie wieje chłodem :)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

sezon 2012 rozpoczety!