shimano RS - przerzutka

Data: 2009-08-30 13:37:16
Autor: Mateusz
shimano RS - przerzutka
http://www.disraeligears.co.uk/Site/Shimano_RS_derailleur_files/IMGP5288-filtered.jpg
- mam coś takiego - ostatnio wygrzebałem. W związku z tym mam kilka
pytań:

Co to właściwie jest za przerzutka ? to coś na szosę ? rozumiem, że
osłuży 6 biegów nie ? bo o 9 to raczej mogę pomarzyc ;)
jak wygląda sprawa trwałości ? jest to coś dobrego ? ktoś może ma to
na stajni ?

Pozdrawiam

Data: 2009-08-30 23:25:22
Autor: kosik
shimano RS - przerzutka

Użytkownik "Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:22838f08-f48d-4b1e-abc7-

Co to właściwie jest za przerzutka ? to coś na szosę ? rozumiem, że
osłuży 6 biegów nie ? bo o 9 to raczej mogę pomarzyc ;)

Po długości wózka wnioskuje że szosowa. A przerzutce wszystko jedno ile biegów obsługuje, przynajmniej tylnej. Bardziej długość wózka ma wpływ na rozpiętosć ilości zebów, ale w kasecie szosowej jest ona mała.

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-08-30 14:35:55
Autor: Mateusz
shimano RS - przerzutka
Ponoć krótszy wózek to lepsza sprawa, bo tak szybko nie łapie luzów.
Ona jest cała ze stali chyba nie ?

shimano RS - przerzutka