shimano alfine 11

Data: 2010-09-11 19:43:37
Autor: nanotrapped
shimano alfine 11
tutaj juz sa od jakiegos czasu
http://tinyurl.com/27uqtzu

w polsce widzial to ktos?

Data: 2010-09-12 07:00:41
Autor: kml
shimano alfine 11

Uzytkownik "nanotrapped" <nanotrapped@gmail.com> napisal w wiadomosci news:97fe94aa-8167-4cca-9c37-89ceb179eafdk11g2000vbf.googlegroups.com...
tutaj juz sa od jakiegos czasu
http://tinyurl.com/27uqtzu

w polsce widzial to ktos?

Nie, ale jak sie dowiedzialem ze dodatkowe przelozenia sa TWARDE a nie miekkie to mi sie odechcialo wydawac 1,5k PLN (okolo) na to :(

kml
12/08/2010 1 czesc tesu lampy Stork.

Data: 2010-09-12 08:32:23
Autor: ...::QRT::...
shimano alfine 11
Dnia Sun, 12 Sep 2010 07:00:41 +0200, kml napisał(a):

[...]

No ale w zasadzie co za różnica? Przełożenia dostosujesz do własnych potrzeb dobierając odpowiednią koronkę
z przodu lub z tyłu…

Data: 2010-09-12 08:58:06
Autor: kml
shimano alfine 11

Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:1tl79jshj8kag$.6kovo12tc2yb.dlg40tude.net...
[...]

Nie w takim zakresie. Poza tym po co mi coĹ›  co oferuje wiÄ™cej do jazdy po twardym skoro ja chce jeĹşdzić po miÄ™kkim. CieszyĹ‚em siÄ™ jak dziecko na 11x, ale jak doczytaĹ‚em o specyfikacji to mi przeszĹ‚o :(

kml
12/08/2010 1 część tesu lampy Stork.

Data: 2010-09-12 00:24:31
Autor: nanotrapped
shimano alfine 11
ale jak doczytałem o specyfikacji to mi przeszło :(
czyto byla szczegolowa specyfikacja czy ogolna dotyczaca rowniez
poprzedniego modelu alfine?

Przełożenia dostosujesz do własnych potrzeb dobieraj±c odpowiedni± koronkę
do pewnego stopnia tj pewnego granicznego momentu sily jaki moze
wytworzyc uklad blat-koronka tylna. podczas korespondencji z
rohloff'em koles poinformowal ze powyzej jakiegos momentu sily (gdy
jest za duzy) nastepuje przeskakiwanie podczas pedalowania co na
dluzsza mete moze zniszczyc piaste (z tego co pamietam tylna zebatka -
max 100NM, przednia koronka max - 250NM; w swoim OM rohloff podaje
kombinacji koronek jakie mozna stosowac). shimano ma 1 duzy plus -
przekladnie w srodku piasty nie sa z plastiku i mozna stosowac
prawdopodobnie wiekszy wachlarz olei niz w przypadku rohloffa w ktorym
te sa wykoane z plastiku

Data: 2010-09-12 21:23:44
Autor: kml
shimano alfine 11

Użytkownik "nanotrapped" <nanotrapped@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:6aebfbee-16dc-4bfb-aefb-79ceeea32476h25g2000vba.googlegroups.com...
ale jak doczytałem o specyfikacji to mi przeszło :(
czyto byla szczegolowa specyfikacja czy ogolna dotyczaca rowniez
poprzedniego modelu alfine?
====

Ogólna, było napisane że s± dodane nowe twarde biegi sztuk trzy.

[...]
============

Jak bym miał ¶rodki na speedhuba to na olej tez bym miał :) W shimano na pewno też sa ograniczenia tyle, że oni się tym nie chwal± :)

kml
12/08/2010 1 czę¶ć tesu lampy Stork.

Data: 2010-09-15 09:35:12
Autor: Iras
shimano alfine 11
On 12 Wrz, 07:00, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Uzytkownik "nanotrapped" <nanotrap...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:97fe94aa-8167-4cca-9c37-89ceb179eafdk11g2000vbf.googlegroups.com...

> [...]

Nie, ale jak sie dowiedzialem ze dodatkowe przelozenia sa TWARDE a nie
miekkie to mi sie odechcialo wydawac 1,5k PLN (okolo) na to :(

kmlhttp://endurorider.plBeskidy na rowerze.
12/08/2010 1 czesc tesu lampy Stork.

tym bardziej że kompletny rower na pełnym Alfine ale pierwszej
generacji można kupić za 1,3k zł...

Data: 2010-09-15 18:51:20
Autor: MadMan
shimano alfine 11
Dnia Wed, 15 Sep 2010 09:35:12 -0700 (PDT), Iras napisał(a):

tym bardziej że kompletny rower na pełnym Alfine ale pierwszej
generacji można kupić za 1,3k zł...

Na Rohloffie widziałem za 4000, a to cena samej piasty jest. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-09-15 11:35:17
Autor: Iras
shimano alfine 11

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com

zapomniałem dopisać że nowy :)

Data: 2010-09-15 20:51:46
Autor: MadMan
shimano alfine 11
Dnia Wed, 15 Sep 2010 11:35:17 -0700 (PDT), Iras napisał(a):

tym bardziej że kompletny rower na pełnym Alfine ale pierwszej
generacji można kupić za 1,3k zł...

Na Rohloffie widziałem za 4000, a to cena samej piasty jest.

zapomniałem dopisać że nowy :)

Ja też piszę o nowym. Ale chyba lekki leżak. Wycinaj podpisy proszę. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

shimano alfine 11