shimano altus

Data: 2009-08-07 11:07:48
Autor: adresss
shimano altus
jaka to jest polka  - shimano altus ?

czy to jest taka kolejnosc: tourney, altus, acera, deore ????

--
ThinkXtra

Data: 2009-08-07 09:27:13
Autor: jestem wesoły donek
shimano altus
adresss@poczta.pl napisał(a):
jaka to jest polka  - shimano altus ?

czy to jest taka kolejnosc: tourney, altus, acera, deore ????

jeszcze alivio przed deore

Data: 2009-08-07 12:34:56
Autor: Srututu
shimano altus
jaka to jest polka  - shimano altus ?

Najnizsza
http://www.wrower.pl/sprzet/Shimano/shimano2006/shimano2006.php

Data: 2009-08-07 06:13:53
Autor: vanKeck
shimano altus
On 7 Sie, 12:34, "Srututu" <srutu...@o2.pl> wrote:
> jaka to jest polka  - shimano altus ?

Najnizszahttp://www.wrower.pl/sprzet/Shimano/shimano2006/shimano2006.php

w roku 2006 być może tak było...
nie wiem jak w tym roku ale w katalogu shimano z roku ubiegłego stoi:
Tourney, Altus/Acera, Alivio, Deore, itd. czyli LX, XT, XTR, SLX ale
tego ostatniego nie jestem już pewny..

Data: 2009-08-07 15:19:55
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
shimano altus

[...]

I tak jest do dziś.

zyga

Data: 2009-08-08 10:43:41
Autor: Piotr Biernawski
shimano altus

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h5h8gt$ra$1news.interia.pl...

w roku 2006 być może tak było...
nie wiem jak w tym roku ale w katalogu shimano z roku ubiegłego stoi:
Tourney, Altus/Acera, Alivio, Deore, itd. czyli LX, XT, XTR, SLX ale
tego ostatniego nie jestem już pewny..

jest czy nie jest ale na te chwile slx po prostu zastapil lx'a, a lx 'przeszedl' do grup turystycznych.

pozdr
piotrek

Data: 2009-08-10 14:09:40
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
shimano altus

[...]

Buhahaha, ja mam Altusa (duże kółka) w dehówce z tyłu i jest git.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-10 20:57:28
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
shimano altus
Panie Zygmunt M. Zarzecki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h5p1gp$nbv$2news.interia.pl> przy ul....

A wnosi to do dyskusji tyle, że...?

Data: 2009-08-10 21:17:17
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
shimano altus

[...]

Że nie warto przepłacać, szczególnie w sprzęcie, który może czasem polecieć na kamienie!

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-24 10:57:42
Autor: sa7o
shimano altus
mam pytanie z innej trochę beczki. Mam zamiar kupić na dniach rower,
wybór padł na Author Traction.
Zastanawiam się nad modelami 2008 i 2009. Różnią się głównie tym że
2008 ma "przerzutka tylna: SHIMANO Deore rapid rise" a 2009
"przerzutka tylna:SHIMANO SLX" i obręczami. Czy osprzęt modelu 2009
usprawiedliwia wyższą cenę?

model 2008
http://www.bikekatalog.pl/2008/?ppg=show&baza=rowery&pid=706&foto=5
2009