shimano br485 - wymiana oleju.

Data: 2009-06-20 17:55:06
Autor: jj
shimano br485 - wymiana oleju.
robilem dwa podejscia - bez skutki.
moge sprawic ze ten olej poprostu przepuszcze przez caly uklad i tyle.

klamke zostawilem na kierownicy, tyl zdjety.
odkrecilem przy nim srubke, zalozylem plastikowa rurke, poruszalem  przwewdoem, klamka
- sporo powietrza bylo. tylko napelnienie teraz ukladu bez pomocy  strzykawki wydaje mi sie
nie realne - zaworek na tyle musi byc poluzowany, ale jesli poluzuje go za  malo - to z gory nic nie splynie,
jesli za to poluzuje go zbyt mocno - przeplynie caly olej jaki wlewam na  gorze.

cos zle kombinuje?

--
jj

Data: 2009-06-20 18:53:18
Autor: Wooyek
[...]

Ty lepiej nic nie kombinuj, tylko przeczytaj manuala, do którego dałem Ci linka...

shimano br485 - wymiana oleju.