shimano nexus

Data: 2011-06-03 08:43:04
Autor: Paweł Suwiński
shimano nexus
Dnia pią, 03 cze 2011 tako rzecze MichałG:

Znajoma (>50) prosiła mnie o pomoc w wyborze i dopasowaniu roweru. (...)
Prosze o pomoc w poszukiwaniach, ew. innych sugestiach.

Może takie:
http://www.unibike.pl/rotterdam8c.html
http://kross.pl/rower/108-TEMPO_LARGO.html

Paweł Suwiński

Data: 2011-06-03 07:02:29
Autor: Ryszard Mikke
shimano nexus
Paweł Suwiński <dracono@wp.pl> napisał(a):
> [...]

> Znajoma (>50) prosiła mnie o pomoc w wyborze i dopasowaniu roweru. > (...)
> Prosze o pomoc w poszukiwaniach, ew. innych sugestiach.

Oooo, na ten ją namów. Wszystko ma, co potrzeba.
Ma prądnicę, ale warto, nawet przy sporadycznej jeździe po ciemku.
Po pierwsze - żadna policja się nie czepi o brak świateł,
a po drugie, przy sporadycznej jeździe zwykle się okazuje, że bateryjki czemuś
nie działają, nie ma gdzie w okolicy kupić, a w ogóle to lampka w domu została.

rmikke

Data: 2011-06-03 11:31:53
Autor: Remigiusz Zukowski
shimano nexus
W dniu 2011-06-03 09:02, Ryszard Mikke pisze:

a po drugie, przy sporadycznej jeździe zwykle się okazuje, że bateryjki czemuś
nie działają, nie ma gdzie w okolicy kupić, a w ogóle to lampka w domu została.

Wczoraj przy zaliczeniu "sporadycznej" jazdy w nocy moja lampka na dynamo w piaście też okazała się nie działająca :( Styki przy lampie zaśniedziały.

pozdrawiam

Remigiusz

shimano nexus