shockboard i pike

Data: 2010-10-03 09:25:06
Autor: mariuszmo
shockboard i pike
http://www.velo.pl/produkty/?m=15&pk=%&id=779

błotnik SKS i widelec RS PIKE

czy przednie błotniki SKSa mają wyszystkie mocowanie na śrubę sóstke? może było też mocowanie na ósemkę?

problem w tym, że ich fabryczny korek rozporowy nie jest mi potrzebny bo w pike jest już wbity od dołu fabrycznie stalowy korek
pełniący też chyba jakąś rolę wzmocnienia i on ma już otwór na blotnik tyle, że na śrubę ósemkę.
Teraz jest problem bo cieżko mi dobrać śrubę 8 z na tyle małym łebkiem aby przykręcając sanki na błotnik schowała się na tyle żeby nie kolidowała z zakładanym błotnikiem.
Ktoś bawił się podobnym problemem?

shockboard i pike