shoei xr 1000 - akcesoria wyciszające - warto?

Data: 2016-05-16 14:31:24
Autor: dawido954
shoei xr 1000 - akcesoria wyciszające - warto?
Witam,
mam shoei'a xr1000, jestem bardzo zadowolony z niego, super aerodynamika i wietrzenie, w porównaniu z moim niegdysiejszym sharkiem to jest nawet cichy, ale generalnie to mógłby być cichszy...

Używam stoperów na co dzień ale i tak zastanawiam się nad dokupieniem wyciszających akcesoriów. Kto używa i jak wrażenia? Warto?

- kołnierz akustyczny (gdzie go się montuje tak w ogóle?)
- osłona podbródka
- osłona nosa - czy to też akustyka czy tylko estetyka?

Dawid
czerwony blady 954

Data: 2016-05-16 14:43:04
Autor: dawido954
shoei xr 1000 - akcesoria wyciszające - warto?
aaaaaa stopery w sumie odpadają całkowicie bo będę używał intercomu - ktoś montował w tym kasku?

Data: 2016-05-18 11:16:20
Autor: MrG
On Mon, 16 May 2016 14:43:04 -0700 (PDT), dawido954@gmail.com wrote:
aaaaaa stopery w sumie odpadają całkowicie bo będę używał intercomu
- ktoś montował w tym kasku?

Stopery i interkom dadza rade.  Sam tam jeżdżę.

--
NC700XD

Data: 2016-05-18 11:47:20
Autor: Leszek Karlik
On Mon, 16 May 2016 23:43:04 +0200, <dawido954@gmail.com> wrote:

aaaaaa stopery w sumie odpadają całkowicie bo będę używał intercomu -  ktoś montował w tym kasku?

Stopery i interkom to bardzo dobre połączenie, dużo lepsze niż
słuchawki dokanałowe pod kaskiem (bo w ich przypadku ochrona przed
hałasem gorsza i wygoda mniejsza).

Tylko trzeba się upewnić, że interkom ma odpowiedni zakres głośności,
żeby nie było że rozmawiać da się tylko przy 50 km/h lub mniej :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
http://leslie.hell.pl/

Data: 2016-05-18 12:14:09
Autor: dawido954
shoei xr 1000 - akcesoria wyciszające - warto?
hmmm nie pomyślał bym, że stopery i inter razem zagrają....
A jakie macie interkomy tak przy okazji? Te co się da je słyszeć przez stopery? Dobrą jakość prezentują oprócz tego, że głośne są?

No i o akcesoriach wygłuszających, że są słabe, piszecie z autopsji czy tak tylko wam się wydaje?

BTW, ostatnio znalezione:
http://motocyklowylifestyle.pl/test-stoperow-do-uszu/

Data: 2016-05-19 01:15:45
Autor: Leszek Karlik
shoei xr 1000 - akcesoria wyciszające - war to?
On Wed, 18 May 2016 21:14:09 +0200, <dawido954@gmail.com> wrote:

[...]
A jakie macie interkomy tak przy okazji? Te co się da je słyszeć przez  stopery? Dobrą jakość prezentują oprócz tego, że głośne są?

Sena SMH5, bardzo fajna, można spokojnie słuchać muzyki (lub audiobooka)
podczas jazdy po mieście a w cichym kasku (u mnie Schuberth C3) w trasie
też.

No i o akcesoriach wygłuszających, że są słabe, piszecie z autopsji czy  tak tylko wam się wydaje?

Ja nie zauważam specjalnej różnicy w Schuberthu czy mam założony dodatkowy
podbródek czy nie. Znaczy, jesienią/zimą zauważam zimne powietrze (i wtedy  mam
założony), ale na hałas wiatru to niespecjalnie.

BTW, ostatnio znalezione:
http://motocyklowylifestyle.pl/test-stoperow-do-uszu/

Wygląda jak artykuł sponsorowany. Albo redukcja dysonansu, jak już się  wydało 100 zł
na parę stoperów "specjalnie na motocykl". :-) Ja używam Howard Leightów  za 0,5 zł
para i się bardzo dobrze sprawdzają, karetki/klaksony słychać, gwizd  wiatru znacząco
wytłumiony, audiobooka można słuchać na autostradzie..

--
Leszek 'Leslie' Karlik
http://leslie.hell.pl/

Data: 2016-05-24 02:03:48
Autor: dawido954
shoei xr 1000 - akcesoria wyciszające - warto?
W dniu czwartek, 19 maja 2016 01:15:53 UTC+2 użytkownik Leslie napisał:

Sena SMH5, bardzo fajna,

A ma moze ona mikrofon dostosowany do kasków zintegrowanych? Bo widzę na necie zdjęcia tylko takiego na wysięgniku i one chyba wchodzą tylko w szczękowce (takie jak Twój kask). Ja mam 2 integrale akurat...

Pozdrawiam
Dawid

Data: 2016-05-24 20:41:04
Autor: Grzegorz Rogala
W dniu 2016-05-24 o 11:03, dawido954@gmail.com pisze:
[...]

Ma.
Mam takie zestawy dwuosobowe SMH5D-UNIV ktore maja 4 mikrofony, dwa na palaku, dwa na drucie do integrali.
Pan chce? to Pan se znajdzie numer na www.motopublica.pl -- >>Lodz.
i zadzwoni jutro od 10 do 18 ;)

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2016-05-27 18:22:00
Autor: Leszek Karlik
shoei xr 1000 - akcesoria wyciszające - war to?
On Tue, 24 May 2016 11:03:48 +0200, <dawido954@gmail.com> wrote:

[...]
[...]

Jest wersja dla integrali, jest wersja dla szczękowców. Ja akurat mam
dla integrali, bo mam w C3 mało miejsca na usta i pałąk by się raczej nie
zmieścił.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
http://leslie.hell.pl/

Data: 2016-05-17 07:43:14
Autor: tomek398
shoei xr 1000 - akcesoria wyciszające - warto?
Te wszystkie akcesoria niewiele pomogą. Można ich nie lubić, ale najlepsze są stopery. Ja używam żółtych 3M i sprawdzają się bardzo dobrze.

shoei xr 1000 - akcesoria wyciszające - warto?