[GW] się uśmiałem - ranking najgorszych schronisk

Data: 2015-07-24 22:54:43
Autor: ppontek
[GW] się uśmiałem - ranking najgorszych schronisk
http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/56,90005,18402308,najgorsze-gorskie-schroniska-lepiej-je-omijac-top-15.html

Gratulacje dla "testerów" i magazynu, który to firmuje.

ROTFL!

PABLO

Data: 2015-07-25 11:36:20
Autor: Piotr
W dniu 2015-07-24 o 22:54, ppontek pisze:
[...]

Toalety przy Chacie Puchata to obraz nędzy i rozpaczy (3 lata temu).
Smród czuć od 30 m.  Z higienÄ… i ekologiÄ…  też nie majÄ… nic wspólnego.A
przewija się w sezonie dziesiątki tysięcy ludzi. Taki standard pamiętam
z przed 25 lat, z obszarów ZSRR. Pod Elbrusem "Prijut11" 3500 m.n.pm.
było trochę lepiej.
Pozdrawiam,

Data: 2015-07-28 11:25:56
Autor: motorynkamuminka
[GW] siê u¶mia³em - ranking najgorszych schronisk
Gratulacje dla "testerów" i magazynu, który to firmuje.

ROTFL!

PABLO

Pablo , ostro¿nie , bo jeszcze siê in¿ynier zg³osi a ja wtedy przypomnê, ¿e wszystko najlepsze produkowa³ Alpenis ;)
Taki ju¿ NPM jest , jak koñ.

pozdrawiam

Pieszy z durnego adresu

Data: 2015-09-03 15:55:08
Autor: Titus Atomicus
[GW] sie usmialem - ranking najgorszych schronisk

Masz osobliwe poczucie humoru...
--
TA

Data: 2015-09-03 19:28:36
Autor: ppontek
W dniu 2015-09-03 o 15:55, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Nie dziwi mnie taka opinia z Twojej strony. Zauwa¿y³em przez te lata, ¿e z Twojego punktu widzenia ¶wiat jest wrêcz pe³en osobliwo¶ci.

:-) PABLO

[GW] się uśmiałem - ranking najgorszych schronisk