Data: 2009-08-14 12:02:14 | |
Autor: mk | |
siedziba a biuro | |
Witam
Prowadzę jednoosobową DG zarejestrowaną pod adresem domowym. Od września otwieram biuro gdzie będą dokumenty, sprzedaż towarów, kasa fiskalna, rozmowy z klientami. Jednocześnie będę też prowadził serwis w siedzibie klientów na terytorium RP. Moje pytanie, gdzie i co muszę z danych adresowych pozmieniać? Wydaje mi się, że: 1. REGON - miejsce prowadzenia działalności 2. US - kasa fiskalna i miejsce prowadzenia działalności oraz przechowywania dokumentów, 3. Bank - ? 4. Pieczątka - ? 5. UM - wpis do ewidencji gdzieś jeszcze? dzięki pozdr. mk |
|
Data: 2009-08-14 17:58:52 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
siedziba a biuro | |
On Fri, 14 Aug 2009, mk wrote:
Witam[...] 4. Pieczątka - ? IMO bez znaczenia. Skasowany został ostatni przepis określający co ma być na pieczątce (do niedawna jedyną obowiązkową pozycją był REGON), IMO jedyne czego trzeba się trzymać, to niepodawanie informacji fałszywych. O ile na pieczątce ów adres nie był opisany jako "adres biura" (które się przenosi), to IMO nie ma konieczności zmiany. To że jak mniemam zmiana jest pożądana i wskazana, to inna sprawa :) gdzieś jeszcze? Brak pomysłu :) pzdr, Gotfryd |
|