sigma wodoodporno?? mrozoodporno??

Data: 2011-02-12 00:32:58
Autor: mariuszmo
sigma wodoodporno?? mrozoodporno??
jakiś czas temu bardzo stare sigmy doskonale radziły sobie na mrozie (przewodowe) i z wodoodpornością.  Później była jakaś generacja, na którą wszyscy narzekali, że przemaka a teraz jest to:
http://www.sigmasport.com/us/produkte/bikecomputer/topline_2009_wired/bc1609/?
punkt=features

BC 1609, ktoś wie czy łatwo to zatopić? przyciski wyglądają nadwyraz tandetnie a te dwa na górze, w które pęd powietrza będzie podczas jazdy wciskał wodę to aż proszą się o kłopoty, co o tym sądzicie? ktoś używa?

Data: 2011-02-12 19:52:13
Autor: Wojtek M.
[...]

mam od 3 miesięcy bo 1200 padł. Działa bez problemu, mam najtańszą wersję z kablem

Data: 2011-02-14 09:31:13
Autor: Marcin \"bydle\" Szwarc
"Wojtek M." <djmorda@tenbit.pl> wrote in message news:ij6ks9$t54$1news.agh.edu.pl...

mam od 3 miesięcy bo 1200 padł. Działa bez problemu, mam najtańszą wersję z kablem

Uzywam podobnie od 3-4 miesiecy. Dzisiaj termometr wskazywal -12 i dziala. Poki co jeszcze mi nie upadl wiec nie wiem jak z odpornoscia na wstrzasy. Co mnie w nim wkurza to dosc niewieki kat pod jakim wyswietlacz przestaje byc wyrazny i czytelny. Zamontowalem ten licznik na wspornik kierownicy i musze sie wyprostowac albo schylic zeby cos widziec bo jadac normalnie trudno odczytac chocby godzine.

skrytoczytacz
Marcin "bydle" Szwarc

Data: 2011-02-14 09:43:10
Autor: bans
sigma wodoodporno?? mrozoodporno??
W dniu 2011-02-14 09:31, Marcin "bydle" Szwarc pisze:

skrytoczytacz
Marcin "bydle" Szwarc

Weź, człowieku, przez ciebie grupy mi się mylą!
Zacząłem kombinować o jakiej Sigmie w całkiem innym kontekście piszesz ;)

--
bans

sigma wodoodporno?? mrozoodporno??