sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)

Data: 2012-06-20 22:34:48
Autor: Arni
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
Był tu taki co twierdził, że sikacz nie jest przedsięwzięciem komercyjnym, prawda? Że bramka newsowa na tym ¶mietniku jest charytatywnym darem dla zapisanych gimbusów a nie Ľródło pozyskiwania klientów.

to tylko tak dla formalno¶ci:
http://zaplanujreklame.pl/kup-teraz/2135-scigaczpl-na-calym-portalu-z-geotargetowaniem

no
tylko nie dyskutujcie o rzeczach oczywistych, bo im ogl±dalno¶ć znów podskoczy. ¦lad w archiwum ma zostać, tak na przyszło¶ć.
--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

Data: 2012-06-21 22:59:16
Autor: morghul
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
No nie mogę się powstrzymać ;)

"Scigacz.pl jest portalem o lekkim zabarwieniu ekstremalnym. Można na nim znaleĽć szczegółowe opisy motocykli, quadów, skuterów i innych pojazdów mechanicznych, które pozwalaj±, choć na chwilę podnie¶ć poziom adrenaliny."

W sensie zrzeszaj±cym spor± grupę ekstremalnych dyslektyków (czyt. leniwych debili) którzy zajmuj± się podnoszeniem adrenaliny na p.r.m.

--

morghul

Data: 2012-06-22 09:05:21
Autor: Lovtza
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
Na wstępie chciałbym podziękować za nieustaj±ce zainteresowanie serwisem ¦cigacz.pl:)
Był tu taki co twierdził, że sikacz nie jest przedsięwzięciem
komercyjnym, prawda?

Nie, nigdy tego nie twierdziłem. Portal ¦cigacz.pl nie był komercyjny na pocz±tku swojej działalno¶ci, ale z czasem zacz±ł na siebie zarabiać. Ja twierdziłem i twierdzę, że ten _¶ladowy_ wkład grupy dyskusyjnej pl.rec.motocykle nie ma _żadnego_ wpływu na przychody serwisu. Że bramka newsowa na tym ¶mietniku jest
charytatywnym darem dla zapisanych gimbusów

Skoro masz takie zdanie o userach tutejszego ¶mietnika...

to tylko tak dla formalno¶ci:

http://zaplanujreklame.pl/kup-teraz/2135-scigaczpl-na-calym-portalu-z-geotargetowaniem

No i ?

no
tylko nie dyskutujcie o rzeczach oczywistych, bo im ogl±dalno¶ć znów
podskoczy. ¦lad w archiwum ma zostać, tak na przyszło¶ć.

Oczywiste jest tylko to, że masz poważnie przeszacowan± samocenę i problemy z trzeĽw± ocen± sytuacji. Powiniene¶ przytoczyć też jeszcze jedn± informację:

Statystyki portalu s± następuj±ce:

- 491 514 UU
- 3 606 253 PV To oznacza że kilku frustratów nie zmienia w żaden sposób statystyk portalu który ma ¶rednio pół miliona unikalnych użytkowników miesięcznie i 3,5-4 mln wy¶wietleń. Pozdrawiam, Mariusz

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-06-22 09:49:48
Autor: masti
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
Dnia pięknego Fri, 22 Jun 2012 09:05:21 +0000 osobnik zwany Lovtza
wystukał:

Na wstępie chciałbym podziękować za nieustające zainteresowanie serwisem
Ĺšcigacz.pl:)

Był tu taki co twierdził, że sikacz nie jest przedsięwzięciem
komercyjnym, prawda?

Nie, nigdy tego nie twierdziłem. Portal Ścigacz.pl nie był komercyjny na
początku swojej działalności, ale z czasem zaczął na siebie zarabiać. Ja
twierdziłem i twierdzę, że ten _śladowy_ wkład grupy dyskusyjnej
pl.rec.motocykle nie ma _żadnego_ wpływu na przychody serwisu.

to czemu tak uparcie trzymasz siÄ™ tej bramki?
Mam nieodparte wrażenie, że kłamiesz

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-06-22 10:19:43
Autor: Lovtza
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)

to czemu tak uparcie trzymasz siÄ™ tej bramki?
Mam nieodparte wrażenie, że kłamiesz

A ja mam nieodparte wrażenie, że posuwasz własn± siostrę. Pozdr,
Mariusz

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-06-22 11:04:26
Autor: masti
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
Dnia pięknego Fri, 22 Jun 2012 10:19:43 +0000 osobnik zwany Lovtza
wystukał:

to czemu tak uparcie trzymasz się tej bramki? Mam nieodparte
wrażenie, że kłamiesz

A ja mam nieodparte wrażenie, że posuwasz własną siostrę.

kulturą też nie grzeszysz. Ale czego się spodziewać po kłamcy

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-06-22 04:14:36
Autor: doktorski
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
W dniu pi±tek, 22 czerwca 2012 13:04:26 UTC+2 użytkownik masti napisał:
kultur± też nie grzeszysz. Ale czego się spodziewać po kłamcy
Masti, spojrz na to z innej strony:

Mariusz Lowicki aka Lovtza, redaktor naczelny portalu scigacz.pl aka sikacz..pl napisal: "A ja mam nieodparte wrażenie, że posuwasz własn± siostrę".

Jakie redahtory - taki caly portal.

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-06-22 11:19:18
Autor: masti
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
Dnia pięknego Fri, 22 Jun 2012 04:14:36 -0700 osobnik zwany doktorski
wystukał:

W dniu piątek, 22 czerwca 2012 13:04:26 UTC+2 użytkownik masti napisał:
kulturą też nie grzeszysz. Ale czego się spodziewać po kłamcy
Masti, spojrz na to z innej strony:

Mariusz Lowicki aka Lovtza, redaktor naczelny portalu scigacz.pl aka
sikacz.pl napisal: "A ja mam nieodparte wrażenie, że posuwasz własną
siostrÄ™".

Jakie redahtory - taki caly portal.

do tego głąb bo nie wie, zę nie mam siostry ;)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-06-22 04:33:42
Autor: Kefir
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
Elou!
On Jun 22, 1:19 pm, masti <g...@to.hell> wrote:
> [...]

> Mariusz Lowicki aka Lovtza, redaktor naczelny portalu scigacz.pl aka
> sikacz.pl napisal: "A ja mam nieodparte wrażenie, że posuwasz własn±

do tego gł±b bo nie wie, zę nie mam siostry ;)

Och, teraz mozna Ci przywalic, ze nie wiesz wszystkiego o swoim
ojcu ;)

Ale ja nie o tym: nie dawajcie, drodzy koledzy, sprowadzac sie do
dyskusji
polegajacej wylacznie na wymianie soczystych zwrotow ad personam.
Zrobcie to z
szacunku, chocby do samych siebie.

Dopoki z czegos cieknie strumien pieniazkow, ktore (jak wiadomo) nie
smierdza,
gnoj pozostanie gnojem. "Owca" nabiera pedu na szmal i slowem nikt
tego nie powstrzyma.

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac

Data: 2012-06-22 04:57:22
Autor: doktorski
W dniu pi±tek, 22 czerwca 2012 13:33:42 UTC+2 użytkownik Kefir napisał:

Ale ja nie o tym: nie dawajcie, drodzy koledzy, sprowadzac sie do
dyskusji
polegajacej wylacznie na wymianie soczystych zwrotow ad personam.
Kefir;

Ale ja nie robie personalnych wycieczek, czycus. Nigdzie nie napisalem, ze Owca to debil, kretyn, gamon, prostak czy zwykly cham ktoremu ktos dal stolek redaktora naczelnego portalu. Nic z tych rzeczy. Nie chcialbym, bronmniepanieboze, nikogo obrazic. W szczegolnosci debili i kretynow. pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-06-22 12:12:40
Autor: Lovtza
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
"Owca" nabiera pedu na szmal i slowem nikt
tego nie powstrzyma.

Kefir, robisz się żałosny. Nie s±dziłem że zobaczyłem Ciebie upadaj±cego tak nisko... Mówię to szczerze i bez satysfakcji.

Pozdr,
Mariusz

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-06-22 12:09:46
Autor: Lovtza
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)

kulturą też nie grzeszysz. Ale czego się spodziewać po kłamcy

No widzisz jak łatwo łykn±łe¶ haczyk nie kumaj±c o co chodzi? Tutaj powszechne jest obrzucanie kogo¶ błotem, licz±c że co¶ się przyklei, nazywanie bez jakiejkolwiek podstawy innych kłamcami, złodziejami itd. Tak jak Ty to zrobiłe¶. Masz _jakiekolwiek_ dowody, albo podstawy, aby zarzucać mi publicznie kłamstwo?

I nikt (na tej kulturalnej grupie gentelmenów) nie protestuje, co ciekawe. Jedynie te dzieciaki z czytnika przecież robi± oborę...

Teraz ja zastosowałem dokładnie ten sam chwyt wobec Ciebie. Bezpodstawnie się przyjebałem. A ty stwierdziłe¶, że to brak kultury osobistej. Teraz mam pytanie - powiedziałe¶ to do mnie, czy do siebie?

Pozdrawiam, Mariusz

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-06-22 12:13:18
Autor: masti
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
Dnia pięknego Fri, 22 Jun 2012 12:09:46 +0000 osobnik zwany Lovtza
wystukał:

kulturą też nie grzeszysz. Ale czego się spodziewać po kłamcy

No widzisz jak Ĺ‚atwo Ĺ‚yknÄ…Ĺ‚eĹ› haczyk nie kumajÄ…c o co chodzi? Tutaj
powszechne jest obrzucanie kogoś błotem, licząc że coś się przyklei,

oj, jaki Ty jesteś biedny. Nie srja komuś na wycieraczkę to Cię nie będą nazywać chamem

Teraz ja zastosowałem dokładnie ten sam chwyt wobec Ciebie.
Bezpodstawnie się przyjebałem. A ty stwierdziłeś, że to brak kultury
osobistej. Teraz mam pytanie - powiedziałeś to do mnie, czy do siebie?

do Ciebie i powtarzam, jeszcze raz.

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-06-22 12:26:56
Autor: Lovtza
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)

do Ciebie i powtarzam, jeszcze raz.

Aha, czyli nie udajesz. Ty po prostu na prawdę nie grzeszysz inteligencj±... Pozdr,
Mariusz

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-06-22 14:13:27
Autor: Marcin N
W dniu 2012-06-22 14:09, Lovtza pisze:

[...]

Ja protestuję. Niestety mnie też obrzucaj±.
Tak to jest w życiu gdy m±drzejsi ustępuj± - chamstwo zdobywa przewagę.

Data: 2012-06-22 13:55:07
Autor: AZ
On 2012-06-22, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

I nikt (na tej kulturalnej grupie gentelmenĂłw) nie protestuje, co
ciekawe. Jedynie te dzieciaki z czytnika przecieĹĽ robiÄ… oborÄ™...

Ja protestujÄ™. Niestety mnie teĹĽ obrzucajÄ….
Tak to jest w życiu gdy mądrzejsi ustępują - chamstwo zdobywa przewagę.

Marcinie zrob slepy test i zmien nicka.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-22 14:25:27
Autor: duddits
On 22.06.2012 14:13, Marcin N wrote:
Ja protestuję. Niestety mnie też obrzucaj±.
Tak to jest w życiu gdy m±drzejsi ustępuj± - chamstwo zdobywa przewagę.

I ja również protestuję, choć jeszcze niczym nie dostałem (może "zdanżam" się uchylić). Nie wiem po co skaczecie sobie do gardeł, strata czasu i energii. Nie lepiej jeĽdzić? Sezon w pełni.

Natomiast co jest ciekawe, jakby tak się spotkać na żywo gdzie¶ przy piwku to by się zaraz okazało, że większo¶ć tu pisz±cych to niespotykanie spokojni, uprzejmi ludzie, którzy s± w stanie się ze sob± dogadać :)

Tak to niestety działa, człowiek czuje się anonimowy w sieci i pozwala sobie na więcej.

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

Data: 2012-06-22 14:28:37
Autor: Marcin N
W dniu 2012-06-22 14:25, duddits pisze:

[...]

A to jest ¶wietny pomysł.
Próbowałem się nawet umówić z AZ, ale za dużo nas dzieli (kilometrów).

Data: 2012-06-22 13:56:04
Autor: AZ
On 2012-06-22, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:
Natomiast co jest ciekawe, jakby tak się spotkać na żywo gdzieś przy
piwku to by się zaraz okazało, że większość tu piszących to
niespotykanie spokojni, uprzejmi ludzie, ktĂłrzy sÄ… w stanie siÄ™ ze sobÄ…
dogadać :)

A to jest świetny pomysł.
Próbowałem się nawet umówić z AZ, ale za dużo nas dzieli (kilometrów).

No i to, ze ja gustuje w kobietach.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-23 07:58:48
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-06-22 15:56, AZ pisze:

No i to, ze ja gustuje w kobietach.

Robiles slepy test ?

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-06-25 18:30:55
Autor: Jasio
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:js1ngv$efe$1news.task.gda.pl...

Ja protestuję. Niestety mnie też obrzucaj±.
Tak to jest w życiu gdy m±drzejsi ustępuj± - chamstwo zdobywa przewagę.

Powiem Ci jak dorosłemu facetowi może powiedzieć inny dorosły facet:
ZbłaĽniłe¶ się takim czy innym popisem ignorancji motocyklowej (i nie tylko). Zostało to zapamiętane, bo zrobiłe¶ to w sposób charakterystyczny, zabawny i kilka razy pod rz±d.
Nic więc dziwnego, że czasem sobie kto¶ takie podsrywajki (czy raczej pod¶miechujki) urz±dzi.

Przyznaję, że i ja nie raz i nie dwa błysn±łem jak±¶ głupot±.
Mylić się jest rzecz± ludzk±, ale autopogr±żanie zawsze było dobrym powodem do szydery. (:

Możesz się obrazić, je¶li¶ panna.
A jak dorosły z Ciebie go¶ć to przemy¶lisz, co napisałem. A napisałem w dobrej wierze, bo może Ty faktycznie nie kumasz, co jest nie tak...

--
Jasio
vfr etz

Data: 2012-06-25 19:26:22
Autor: Marcin N
W dniu 2012-06-25 18:30, Jasio pisze:
[...]

No proszę, ile konkretów.

W swoim do¶ć już długim życiu myliłem się niezliczon± ilo¶ć razy. Zdarzaj± mi się także zażarte dyskusje z różnymi ludĽmi. Nigdy jednak odnoszę się do nikogo bez szacunku. Także przez intertet.

Podaj przykłady kilku z tych moich niezliczonych głupot, może się okaże co jest nieporozumieniem, a w czym zbł±dziłem tak, że nawet tego nie zauważyłem.

O obrażaniu się nie ma obawy. Internet to nie miejsce na takie pozy. Co najwyżej można zacz±ć ich ignorować, gdy wielokrotnie potwierdzaj±, że nie s± warci dyskusji.

Data: 2012-06-27 16:19:41
Autor: Ivam
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
Użytkownik "Marcin N"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jsa6vj$v40$1@news.task.gda.pl...
No proszę, ile konkretów.

I za to Jasiowi piwo powinienes postawic;)

Podaj przykłady kilku z tych moich niezliczonych głupot

Ignorowanie przyjetych tutaj zasad, np. podpisywania sie czy poprawnego cytowania. Czesto sie zdaza, ze czytuje grupe na telefonie i czas sciagniecia wiadomosci zawierajacej cala poprzednia wiadomosc jest zdecydowanie dluzszy niz tylko krotkiego cytatu do ktorego bezposrednio sie odnosisz.

Co do podpisywania, to za kazdym razem, zeby wiedziec kto napisal, musze wcisnac "menu/opcje/szczegoly wiadomosci". A Ty moglbys ustawic w czytniku, zeby automatycznie dodawal popdpis z prawidlowym delimetrem (bo czasem przegladam np. przez google).

Jak ja sie pojawilem na tej grupie to dwukrotnie proszono mnie o zmiane nicka, bo byl juz inny maverick, a mavi moglo byc mylace - zeby nie wkurzac niepotrzebnie innych, uszanowalem to i tylko i wylacznie na potrzeby tej grupy podpisuje sie "ivam".

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upo¶ledzonych Umysłowo

Data: 2012-06-27 16:58:41
Autor: Marcin N
W dniu 2012-06-27 16:19, Ivam pisze:

[...]

Cytowanie?

Musiałe¶ mnie z kim¶ pomylić. Mało kto ma tyle dyscypliny w przygotowywaniu cytatów, co ja.

Data: 2012-06-27 17:34:00
Autor: Ivam
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
Użytkownik "Marcin N"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jsf72l$tfl$1@news.task.gda.pl...
Musiałe¶ mnie z kim¶ pomylić. Mało kto ma tyle dyscypliny w przygotowywaniu cytatów, co ja.

Czego dowodem jest zacytowanie _calej_ wypowiedzi Jasia (wlacznie z Jego cytatem Ciebie razem z naglowkiem) i dopiero dopytanie.

Innych tego typu wypowiedzi nawet nie chce mi sie szukac.

A wystarczyloby zostawic naglowek wiadomosci, trzy wyrazy i znak sugerujacy urwanie cytatu (...).

Data: 2012-06-22 11:58:12
Autor: Grzegorz Rogala
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
W dniu 22-06-2012 11:05, Lovtza pisze:
[cut]

To oznacza że kilku frustratów nie zmienia w żaden sposób statystyk
portalu który ma ¶rednio pół miliona unikalnych użytkowników miesięcznie
i 3,5-4 mln wy¶wietleń.

Ty, weznomi  wytlumacz, skoro nie zmienia to statystyk, na chuj podpinasz swoj smietnik do naszego smietnika?

--
pozdr
Rogal

Data: 2012-06-22 10:24:29
Autor: Lovtza
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)

Ty, weznomi  wytlumacz, skoro nie zmienia to statystyk, na chuj
podpinasz swoj smietnik do naszego smietnika?

Ale ja już to wyłożyłem przy okazji dyskusji 1000-lecia, która miała miejsce w roku (o ile mnie pamięć nie myli) 2010? Co więcej stronę precli reprezentował wtedy sam Arni, który wcielił się w rolę impertynenckiego prostaka (doskonale zreszt± odegran±), więc nie musisz pytać mnie. Arni wszystko Ci opowie. Pozdrawiam, Mariusz

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-06-22 12:06:15
Autor: Kuczu
W dniu 2012-06-22 11:58, Grzegorz Rogala pisze:
W dniu 22-06-2012 11:05, Lovtza pisze:
[cut]

To oznacza ĹĽe kilku frustratĂłw nie zmienia w ĹĽaden sposĂłb statystyk
portalu który ma średnio pół miliona unikalnych użytkowników miesięcznie
i 3,5-4 mln wyświetleń.

Ty, weznomi  wytlumacz, skoro nie zmienia to statystyk, na chuj
podpinasz swoj smietnik do naszego smietnika?

Ty no wez mnie wytlumacz. Skoro poziom tej grupy osiagnal juz poziom dna to co komu przeszkadzaja posty z sikacza od czasu do czasu ? Przeciez mozna sobie je odfiltrowac i nie czytac. Albo czytac i sie zdrowo posmiac z glupoty niektorych osobnikow.
Dla wiekszosci ludzi nie wiedzacych o istnieniu usenetu bramka sikacza to jedyny sposob aby tu zawitac. A ci co byli tu od poczatku i mieli cos ciekawego do powiedzenia i tak juz dawno sobie stad poszli.
Faktem jest ze nie ma tu juz niemal z kim podyskutowac o technice motocyklowej ale mimo wszystko zagladam tu codziennie, wlasnie aby m.in. poczytac i zdrowo sie posmiac.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-06-22 12:57:02
Autor: Grzegorz Rogala
W dniu 22-06-2012 12:06, Kuczu pisze:

[...]

W sumie masz racje, mnie chodzilo o tlumaczenie Lovtzy na temat podlaczania smietnika do smietnika. BTW i tak mi nie odpowiedzial :)

--
pozdr
Rogal

Data: 2012-06-22 12:07:23
Autor: AZ
On 06/22/2012 11:58 AM, Grzegorz Rogala wrote:
[...]

Zaraz Ci owca napisze, że¶ gupek i nie zrozumiesz, dorzucaj±c do tego
debilny u¶mieszek.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-22 12:41:01
Autor: Johnny
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
Użytkownik "Grzegorz Rogala" pyta o oczywisto¶ci:

Ty, weznomi  wytlumacz, skoro nie zmienia to statystyk, na chuj podpinasz swoj smietnik do naszego smietnika?

To proste. On ma swoj± chujnie, my swoj± grzybnię;-)

zdroofka Johnny

Data: 2012-06-22 09:51:05
Autor: Marcin N
W dniu 2012-06-20 22:34, Arni pisze:
[...]

Ale do kogo masz pretensje?
Ci±gle mam wrażenie, że założyciel tej grupy dyskusyjnej czuje się jej wła¶cicielem. Czy w usenecie jest jaka¶ forma własno¶ci?

Data: 2012-06-22 09:53:16
Autor: masti
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
Dnia pięknego Fri, 22 Jun 2012 09:51:05 +0200 osobnik zwany Marcin N
wystukał:

W dniu 2012-06-20 22:34, Arni pisze:
Był tu taki co twierdził, że sikacz nie jest przedsięwzięciem
komercyjnym, prawda? Że bramka newsowa na tym śmietniku jest
charytatywnym darem dla zapisanych gimbusów a nie źródło pozyskiwania
klientĂłw.

to tylko tak dla formalności:
http://zaplanujreklame.pl/kup-teraz/2135-scigaczpl-na-calym-portalu-z-
geotargetowaniem

Ale do kogo masz pretensje?
Ciągle mam wrażenie, że założyciel tej grupy dyskusyjnej czuje się jej
właścicielem. Czy w usenecie jest jakaś forma własności?

tak, założycielem hierachii pl. jet Tomek Surmacz. i on ma klucz do jej istnienia

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-06-22 12:25:54
Autor: Marcin N
W dniu 2012-06-22 11:53, masti pisze:

[...]

Znaczy co? Jest właścicielem? Szefem? Dzieci po nim to odziedziczą? Może cenzurować? Kasować? Do czego go upoważnia fakt, że "założył hierarchię pl."?

Data: 2012-06-22 10:28:02
Autor: Piotr Klimek
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
Dnia (Fri, 22 Jun 2012 12:25:54 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Znaczy co? Jest wła¶cicielem? Szefem? Dzieci po nim to odziedzicz±? Może cenzurować? Kasować? Do czego go upoważnia fakt, że "założył hierarchię pl."?

Po prostu w dziewiczych czasach internetu ten człowiek założył hierarhie .pl, równie dobrzy mógłbym to być ja, czy Ty.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Tomasz_Surmacz

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-06-22 12:36:21
Autor: Marcin N
W dniu 2012-06-22 12:28, Piotr Klimek pisze:
[...]

Wojowniczym "obrońcom ich grupy tematycznej" dedykuję to:
http://scr.hu/4w1/htblz

Data: 2012-06-22 10:41:24
Autor: Piotr Klimek
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
Dnia (Fri, 22 Jun 2012 12:36:21 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
[...]

Spoko, możesz uruchomić serwer usenetu. Tak samo jak możesz uruchomić
forum. Zreszt± s± grupy usenetowe alt.pl.* gdzie możesz sobie założyć jak±
tylko grupe chcesz. "Problemem" s± użytkownicy bez których nie ma to
sensu.

Data: 2012-06-22 12:53:56
Autor: Marcin N
W dniu 2012-06-22 12:41, Piotr Klimek pisze:
[...]

Nie mam takich zapędów, żeby uruchamiać serwer w czasie, gdy poważne serwery powoli się wył±cza. Męcz± mnie kłótnie go¶ci, którzy roszcz± sobie prawo własno¶ci do P.R.M. "przez zasiedzenie", zwłaszcza, że niektórzy z nich kultur± nie grzesz± i s± po prostu prostaccy w dyskusjach.

Data: 2012-06-22 13:08:34
Autor: Roman Niewiarowski
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
W dniu 2012-06-22 12:28, Piotr Klimek pisze:

Po prostu w dziewiczych czasach internetu ten człowiek założył hierarhie .pl,
równie dobrzy mógłbym to być ja, czy Ty.

Tak samo jak mogles zalozyc majkrosoft albo gugla, ale nie zalozyles.

pozdr
newrom

Data: 2012-06-22 11:55:45
Autor: Piotr Klimek
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
Dnia (Fri, 22 Jun 2012 13:08:34 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
[...]

Skad wiesz? :)

Data: 2012-06-22 14:37:20
Autor: Roman Niewiarowski
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
W dniu 2012-06-22 13:55, Piotr Klimek pisze:

Skad wiesz? :)

Wiem czym jezdzisz :P

pozdr
newrom
PS. niechze ktos kulturalnie napisze zeby sie niezwlocznie udal w daleka podroz, w nieokreslonym kierunku. Do tego bardzo uczonego czlowieka ze sciongacza. Tylko tak zeby dotarlo.
PPS. nie chce mi sie grzebac w sieci, z tego co pamietam cale pl.* jest wlasnoscia T. Surmacza.

Data: 2012-06-22 13:32:32
Autor: Piotr Klimek
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
Dnia (Fri, 22 Jun 2012 14:37:20 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
wyklawiaturowal co nastepuje:

Skad wiesz? :)

Wiem czym jezdzisz :P

Ja też wiem czym jeĽdzisz! Wiem nawet jak wygl±dasz - nie zastraszysz mnie
:)

Data: 2012-06-23 07:58:08
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-06-22 15:32, Piotr Klimek pisze:

Ja też wiem czym jeĽdzisz! Wiem nawet jak wygl±dasz - nie zastraszysz mnie
:)

Nie wiesz jak wygladam!
To nie mnie widziales, tylko mojego brata blizniaka HA HA HA!
A chodzilo mi o to ze jakbys byl bogaty jak tworca gugla czy majkrosofta to bys charlejem jezdzil, a nie jakas popierdolka z ryzu :P

pozdr
newrom

Data: 2012-06-23 06:44:44
Autor: Piotr Klimek
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
Dnia (Sat, 23 Jun 2012 07:58:08 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
[...]

Wykiwałe¶ mnie, ale przewidziałem to i to nie ja się widziałem z Twoim
bratem bliĽniakiem tylko mój brat bliĽniak! Podwójna incepcja!

A chodzilo mi o to ze jakbys byl bogaty jak tworca gugla czy majkrosofta to bys charlejem jezdzil, a nie jakas popierdolka z ryzu :P

Ryżowymi popierdółkami jeżdżę tylko dla niepoznaki.

Data: 2012-06-22 13:16:49
Autor: Marcin N
[...]

Tak, zupełnie tak samo. Idealna analogia.

Data: 2012-06-22 10:16:34
Autor: Arni
W dniu 22.06.2012 09:51, Marcin N pisze:
to tylko tak dla formalno¶ci:
http://zaplanujreklame.pl/kup-teraz/2135-scigaczpl-na-calym-portalu-z-geotargetowaniem

Ale do kogo masz pretensje?

do sikacza, tego nie widac? poza tym przeczytaj ze zrozumieniem, to jest odłozenie argumentu na póĽniej jak sie Owca obudzi.

Ci±gle mam wrażenie, że założyciel tej grupy dyskusyjnej czuje się jej
wła¶cicielem. Czy w usenecie jest jaka¶ forma własno¶ci?

załozyciel czyli kto?
Usenet ma swoje prawa a sikacz narusza wiele z nich.

Data: 2012-06-22 01:26:18
Autor: doktorski
W dniu pi±tek, 22 czerwca 2012 10:16:34 UTC+2 użytkownik Arni napisał:
poza tym przeczytaj ze zrozumieniem,
Arni;

Widzisz do kogo piszesz? Do goscia, ktory sam ma w dupie zasady usenetu i netykiete - nie potrafi sie nawet podpisac pod postem. Juz Owca jest lepszy, przynajmniej sobie podpis na forumie skonfigurowal.

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-06-22 03:17:49
Autor: Kefir
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
On Jun 22, 10:26 am, doktorski <doktor...@gmail.com> wrote:
W dniu pi±tek, 22 czerwca 2012 10:16:34 UTC+2 użytkownik Arni napisał:> poza tym przeczytaj ze zrozumieniem,

Arni;

Widzisz do kogo piszesz? Do goscia, ktory sam ma w dupie zasady usenetu i netykiete - nie potrafi sie nawet podpisac pod postem.

Wymieniles te z mniej dokuczliwych cech "pisacza". Omijam.

Data: 2012-06-22 10:58:14
Autor: Arni
W dniu 22.06.2012 10:26, doktorski pisze:
[...]

oj widze, gorsze grzechy ludzie tu maj± jesli chodzi o netykiete. Odpisalem bo on jeden jak widac nie zrozumial :)

Data: 2012-06-22 02:03:02
Autor: doktorski
W dniu pi±tek, 22 czerwca 2012 10:58:14 UTC+2 użytkownik Arni napisał:
Odpisalem bo on jeden jak widac nie zrozumial :)
On nawet prosby/sugestii o podpisywanie sie nie rozumie...

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-06-22 13:20:05
Autor: Marcin N
W dniu 2012-06-22 10:26, doktorski pisze:
[...]

A gdy już napiszę sobie motto zerżnięte z pamiętnika 13 latki to potem będę cool? I będę mógł przeklinać i wyzywać innych, bo mam motto więc nie mam w dupie zasad usenetu?

Data: 2012-06-22 13:39:03
Autor: Kuczu
W dniu 2012-06-22 13:20, Marcin N pisze:

A gdy już napiszę sobie motto zerżnięte z pamiętnika 13 latki to potem
będę cool? I będę mógł przeklinać i wyzywać innych, bo mam motto więc
nie mam w dupie zasad usenetu?

Niekoniecznie. Ale pod postami czy mailami wypada sie podpisywac. Ot zwykle zasady kulturalnego czlowieka.

Data: 2012-06-22 13:57:26
Autor: Marcin N
W dniu 2012-06-22 13:39, Kuczu pisze:
[...]

Jakieś 3 lata temu świadomie z tego zrezygnowałem.

Mój podpis jest na górze każdego posta. Nie musi być powtarzany na dole.

Podpis pod listem wziął się stąd, że nie podpisywano się u góry. Nie bądźmy tacy, jak pewna mama z anegdoty, która obcinała szynkę przed włożeniem jej do garnka. Dlaczego? Bo jej mama tak robiła. A dlaczego? Itd.

sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)