sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)

Data: 2012-06-22 09:51:05
Autor: Marcin N
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
W dniu 2012-06-20 22:34, Arni pisze:
Był tu taki co twierdził, że sikacz nie jest przedsięwzięciem
komercyjnym, prawda? Że bramka newsowa na tym śmietniku jest
charytatywnym darem dla zapisanych gimbusów a nie źródło pozyskiwania
klientów.

to tylko tak dla formalności:
http://zaplanujreklame.pl/kup-teraz/2135-scigaczpl-na-calym-portalu-z-geotargetowaniem

Ale do kogo masz pretensje?
Ciągle mam wrażenie, że założyciel tej grupy dyskusyjnej czuje się jej właścicielem. Czy w usenecie jest jakaś forma własności?

Data: 2012-06-22 09:53:16
Autor: masti
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
Dnia pięknego Fri, 22 Jun 2012 09:51:05 +0200 osobnik zwany Marcin N
wystukał:

[...]
klientĂłw.

[...]

tak, założycielem hierachii pl. jet Tomek Surmacz. i on ma klucz do jej istnienia

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-06-22 12:25:54
Autor: Marcin N
W dniu 2012-06-22 11:53, masti pisze:

[...]

Znaczy co? Jest właścicielem? Szefem? Dzieci po nim to odziedziczą? Może cenzurować? Kasować? Do czego go upoważnia fakt, że "założył hierarchię pl."?

Data: 2012-06-22 10:28:02
Autor: Piotr Klimek
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
Dnia (Fri, 22 Jun 2012 12:25:54 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Po prostu w dziewiczych czasach internetu ten człowiek założył hierarhie .pl, równie dobrzy mógłbym to być ja, czy Ty.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Tomasz_Surmacz

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-06-22 12:36:21
Autor: Marcin N
W dniu 2012-06-22 12:28, Piotr Klimek pisze:
[...]

Wojowniczym "obrońcom ich grupy tematycznej" dedykuję to:
http://scr.hu/4w1/htblz

Data: 2012-06-22 10:41:24
Autor: Piotr Klimek
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
Dnia (Fri, 22 Jun 2012 12:36:21 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
[...]

Spoko, możesz uruchomić serwer usenetu. Tak samo jak możesz uruchomić
forum. Zresztą są grupy usenetowe alt.pl.* gdzie możesz sobie założyć jaką
tylko grupe chcesz. "Problemem" są użytkownicy bez których nie ma to
sensu.

Data: 2012-06-22 12:53:56
Autor: Marcin N
W dniu 2012-06-22 12:41, Piotr Klimek pisze:
[...]

Nie mam takich zapędów, żeby uruchamiać serwer w czasie, gdy poważne serwery powoli się wyłącza. Męczą mnie kłótnie gości, którzy roszczą sobie prawo własności do P.R.M. "przez zasiedzenie", zwłaszcza, że niektórzy z nich kulturą nie grzeszą i są po prostu prostaccy w dyskusjach.

Data: 2012-06-22 13:08:34
Autor: Roman Niewiarowski
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
W dniu 2012-06-22 12:28, Piotr Klimek pisze:

Po prostu w dziewiczych czasach internetu ten człowiek założył hierarhie .pl,
równie dobrzy mógłbym to być ja, czy Ty.

Tak samo jak mogles zalozyc majkrosoft albo gugla, ale nie zalozyles.

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-06-22 11:55:45
Autor: Piotr Klimek
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
Dnia (Fri, 22 Jun 2012 13:08:34 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
[...]

Skad wiesz? :)

Data: 2012-06-22 14:37:20
Autor: Roman Niewiarowski
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
W dniu 2012-06-22 13:55, Piotr Klimek pisze:

Skad wiesz? :)

Wiem czym jezdzisz :P

pozdr
newrom
PS. niechze ktos kulturalnie napisze zeby sie niezwlocznie udal w daleka podroz, w nieokreslonym kierunku. Do tego bardzo uczonego czlowieka ze sciongacza. Tylko tak zeby dotarlo.
PPS. nie chce mi sie grzebac w sieci, z tego co pamietam cale pl.* jest wlasnoscia T. Surmacza.

Data: 2012-06-22 13:32:32
Autor: Piotr Klimek
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
Dnia (Fri, 22 Jun 2012 14:37:20 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
wyklawiaturowal co nastepuje:

Skad wiesz? :)

Wiem czym jezdzisz :P

Ja też wiem czym jeździsz! Wiem nawet jak wyglądasz - nie zastraszysz mnie
:)

Data: 2012-06-23 07:58:08
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-06-22 15:32, Piotr Klimek pisze:

Ja też wiem czym jeździsz! Wiem nawet jak wyglądasz - nie zastraszysz mnie
:)

Nie wiesz jak wygladam!
To nie mnie widziales, tylko mojego brata blizniaka HA HA HA!
A chodzilo mi o to ze jakbys byl bogaty jak tworca gugla czy majkrosofta to bys charlejem jezdzil, a nie jakas popierdolka z ryzu :P

pozdr
newrom

Data: 2012-06-23 06:44:44
Autor: Piotr Klimek
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
Dnia (Sat, 23 Jun 2012 07:58:08 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
[...]

Wykiwałeś mnie, ale przewidziałem to i to nie ja się widziałem z Twoim
bratem bliźniakiem tylko mój brat bliźniak! Podwójna incepcja!

A chodzilo mi o to ze jakbys byl bogaty jak tworca gugla czy majkrosofta to bys charlejem jezdzil, a nie jakas popierdolka z ryzu :P

Ryżowymi popierdółkami jeżdżę tylko dla niepoznaki.

Data: 2012-06-22 13:16:49
Autor: Marcin N
[...]

Tak, zupełnie tak samo. Idealna analogia.

Data: 2012-06-22 10:16:34
Autor: Arni
W dniu 22.06.2012 09:51, Marcin N pisze:
to tylko tak dla formalności:
http://zaplanujreklame.pl/kup-teraz/2135-scigaczpl-na-calym-portalu-z-geotargetowaniem

Ale do kogo masz pretensje?

do sikacza, tego nie widac? poza tym przeczytaj ze zrozumieniem, to jest odłozenie argumentu na później jak sie Owca obudzi.

Ciągle mam wrażenie, że założyciel tej grupy dyskusyjnej czuje się jej
właścicielem. Czy w usenecie jest jakaś forma własności?

załozyciel czyli kto?
Usenet ma swoje prawa a sikacz narusza wiele z nich.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

Data: 2012-06-22 01:26:18
Autor: doktorski
W dniu piątek, 22 czerwca 2012 10:16:34 UTC+2 użytkownik Arni napisał:
poza tym przeczytaj ze zrozumieniem,
Arni;

Widzisz do kogo piszesz? Do goscia, ktory sam ma w dupie zasady usenetu i netykiete - nie potrafi sie nawet podpisac pod postem. Juz Owca jest lepszy, przynajmniej sobie podpis na forumie skonfigurowal.

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-06-22 03:17:49
Autor: Kefir
sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)
On Jun 22, 10:26 am, doktorski <doktor...@gmail.com> wrote:
W dniu piątek, 22 czerwca 2012 10:16:34 UTC+2 użytkownik Arni napisał:> poza tym przeczytaj ze zrozumieniem,

Arni;

Widzisz do kogo piszesz? Do goscia, ktory sam ma w dupie zasady usenetu i netykiete - nie potrafi sie nawet podpisac pod postem.

Wymieniles te z mniej dokuczliwych cech "pisacza". Omijam.

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac

Data: 2012-06-22 10:58:14
Autor: Arni
W dniu 22.06.2012 10:26, doktorski pisze:
[...]

oj widze, gorsze grzechy ludzie tu mają jesli chodzi o netykiete. Odpisalem bo on jeden jak widac nie zrozumial :)

Data: 2012-06-22 02:03:02
Autor: doktorski
W dniu piątek, 22 czerwca 2012 10:58:14 UTC+2 użytkownik Arni napisał:
Odpisalem bo on jeden jak widac nie zrozumial :)
On nawet prosby/sugestii o podpisywanie sie nie rozumie...

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-06-22 13:20:05
Autor: Marcin N
W dniu 2012-06-22 10:26, doktorski pisze:
[...]

A gdy już napiszę sobie motto zerżnięte z pamiętnika 13 latki to potem będę cool? I będę mógł przeklinać i wyzywać innych, bo mam motto więc nie mam w dupie zasad usenetu?

Data: 2012-06-22 13:39:03
Autor: Kuczu
W dniu 2012-06-22 13:20, Marcin N pisze:

A gdy już napiszę sobie motto zerżnięte z pamiętnika 13 latki to potem
będę cool? I będę mógł przeklinać i wyzywać innych, bo mam motto więc
nie mam w dupie zasad usenetu?

Niekoniecznie. Ale pod postami czy mailami wypada sie podpisywac. Ot zwykle zasady kulturalnego czlowieka.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-06-22 13:57:26
Autor: Marcin N
W dniu 2012-06-22 13:39, Kuczu pisze:
[...]

Jakieś 3 lata temu świadomie z tego zrezygnowałem.

Mój podpis jest na górze każdego posta. Nie musi być powtarzany na dole.

Podpis pod listem wziął się stąd, że nie podpisywano się u góry. Nie bądźmy tacy, jak pewna mama z anegdoty, która obcinała szynkę przed włożeniem jej do garnka. Dlaczego? Bo jej mama tak robiła. A dlaczego? Itd.

sikacz czyli dar dla ludu (ciemnego)