siła tradycyjnej wiary

Data: 2010-03-20 10:39:56
Autor: Grzegorz Z.
siła tradycyjnej wiary
Chiński kanibal zjadł mózg 11-letniego dziecka. Myślał, że dzięki temu
wybawi się od ataków epilepsji - informuje serwis thesun.co.uk.
Mieszkaniec jednej ze wsi w południowo-zachodniej części Chin porwał
11-letniego chłopca, zjadł jego mózg, a zwłoki zakopał na polu w sąsiedniej
wiosce.

Zaniepokojona nieobecnością syna matka poprosiła miejscowego starostę o
pomoc. Wkrótce potem jeden z mieszkańców wsi przyznał, że widział jak
pewien mężczyzna stał razem z chłopcem, trzymając go za szyję.

W czasie dalszych poszukiwań znaleziono na polu dwa zakrwawione kamienie i
fragmenty kości, a wkrótce potem odnaleziono zakopane ciało chłopca.
Policja aresztowała mordercę. Kanibal przyznał się, że do zbrodni skłoniło
go stare ludowe wierzenie, zgodnie z którym mózg dziecka, zjedzony z
mrówkami i robakami, może wybawić od drgawek.

http://wiadomosci.onet.pl/2144237,12,1,1,,item.html

Data: 2010-03-20 10:48:43
Autor: mkarwan
siła tradycyjnej wiary

Co według ciebie oznacza  "tradycyjna wiara"?

Data: 2010-03-20 11:07:29
Autor: Grzegorz Z.
siła tradycyjnej wiary
Dnia Sat, 20 Mar 2010 10:48:43 +0100, mkarwan napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1e9iztplzzg7m.1jh10yypuhaoz$.dlg40tude.net...

Co według ciebie oznacza  "tradycyjna wiara"?

To samo co dla wszystkich wykształconych ludzi.

Równie dobrze mógłbyś się mnie zapytać np "co według mnie oznacza przyjemny
zapach".

Data: 2010-03-20 03:38:29
Autor: Mariusz Merta
siła tradycyjnej wiary
On 20 Mar, 10:07, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

To samo co dla wszystkich wykształconych ludzi.

Równie dobrze mógłbyś się mnie zapytać np "co według mnie oznacza przyjemny

niech pan z tym wykształceniem tak nie wyjeżdża, bo
posiadanie dyplomu ukończenia studiów wyższych nie oznacza
automatycznie,
że się jest wykształconym
druga sprawa, to różne są gusta zapachowe
np. "nic tak nie pachnie jak napalm o świcie..." :-))))
a moim zdaniem rozkoszuje się pan zapachami kloacznymi
próbując wmówć sobie i światu, że to lawenda...
lubisz pan wąchać smród ateizmu to pański problem i hobby
tylko na litość, niech pan nie twierdzi, że to lawenda
bo ateizm ma smród walonek nkwdzistów mordujących księży
i ludzi...dla dobra całej ludzkości rzecz jasna...

Mariusz Merta

Data: 2010-03-20 11:44:26
Autor: mkarwan
siła tradycyjnej wiary
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4tb7k2eav87v.x51wtzrslwyb.dlg40tude.net...
Co według ciebie oznacza  "tradycyjna wiara"?

To samo co dla wszystkich wykształconych ludzi.

Konkretnie  co według ciebie oznacza  "tradycyjna wiara"?
Skoro rozpoczynasz wątek z takim tytułem to chyba wiesz o czym piszesz.
Czyżby znowu miało się okazać, że masz problemy ze zrozumieniem i tego co czytasz i tego co piszesz.

Data: 2010-03-20 11:47:49
Autor: Grzegorz Z.
siła tradycyjnej wiary
Dnia Sat, 20 Mar 2010 11:44:26 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Konkretnie to sobie poszukaj w słowniku, co oznacza jak nie wiesz.

Data: 2010-03-20 14:11:12
Autor: mkarwan
siła tradycyjnej wiary
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e2vwhbfwjw4z$.1clzbuongyqhp$.dlg40tude.net...
Co według ciebie oznacza  "tradycyjna wiara"?

To samo co dla wszystkich wykształconych ludzi.

Konkretnie  co według ciebie oznacza  "tradycyjna wiara"?

Konkretnie to sobie poszukaj w słowniku, co oznacza jak nie wiesz.

Czyli znowu okazało się, ze nie wiesz o czym piszesz.
To zaczyna być charakterystyczne dla ciebie.

Data: 2010-03-20 14:19:27
Autor: Grzegorz Z.
siła tradycyjnej wiary
Dnia Sat, 20 Mar 2010 14:11:12 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Ja nie wiem?

Przecież to ty się pytałeś "co coś oznacza" a nie ja.

Zastanów się na przyszłość co piszesz i jak formułujesz te swoje "pytania".

Data: 2010-03-21 12:36:15
Autor: mkarwan
siła tradycyjnej wiary
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1kdfu8vytqnze.1j2t8qu7mz3me$.dlg40tude.net...
[...]

Skoro nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie dotyczące tego co napisałeś to oznacza, że nie wiesz o czym piszesz.

Data: 2010-03-20 10:51:07
Autor: jadrys
siła tradycyjnej wiary
W dniu 2010-03-20 10:39, Grzegorz Z. pisze:
Chiński kanibal zjadł mózg 11-letniego dziecka. Myślał, że dzięki temu
wybawi się od ataków epilepsji

Ale nie wiadomo czy mu to pomogło?

Data: 2010-03-20 14:48:47
Autor: Krzysiek
siła tradycyjnej wiary
Hallo,

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ho25qm$65v$1news.onet.pl...

[...]

Ale nie wiadomo czy mu to pomogło?

oczywiscie, ze nie pomoglo, no co Pan?? Przeciez to zabobon.

Ale gdyby sobie powiesil na szyi podkowe, to byloby co innego, z tym, ze w Chinach
ma problem, bo konie sa shanbione syfem komuny i ich podkowy tez.
W Polsce mielismy duzo lepiej, bo nawet za najczarniejszej komuny konie byly normalne,
prywatne i mozna bylo zaufac, ze podkowa dziala jak trzeba. Zreszta... jak sie nie ufalo, to
tez dzialala.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-03-20 19:14:24
Autor: jadrys
siła tradycyjnej wiary
W dniu 2010-03-20 14:48, Krzysiek pisze:
[...]

Skąd pan wie? Sprawdzał pan?

Data: 2010-03-20 20:00:56
Autor: Krzysiek
siła tradycyjnej wiary
Hallo,

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ho33ut$b1j$1news.onet.pl...

[...]

Skąd pan wie? Sprawdzał pan?

oh, pyta sie Pan jak dziecko... Oczywiscie, ze rozsadny czlowiek (jak ja - zauwazyl Pan??)
obserwuje porazki innych i wyciaga wnioski co jest skuteczne, a co nie.

Panu tez nie zaszkodziloby zainteresowanie sie tym co mowia czy robia rozsadni ludzie.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-03-20 20:04:27
Autor: jadrys
siła tradycyjnej wiary
W dniu 2010-03-20 20:00, Krzysiek pisze:
[...]

Czekam na odpowiedź na zadane pytanie.

Data: 2010-03-20 20:50:15
Autor: Krzysiek
siła tradycyjnej wiary
Hallo,

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ho3689$gu4$1news.onet.pl...

[...]

Czekam na odpowiedź na zadane pytanie.

uwazam, ze to dobrze. Wytrwalosc jest cnota.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-03-20 17:32:22
Autor: Grzegorz Z.
siła tradycyjnej wiary
Dnia Sat, 20 Mar 2010 09:21:54 -0500, Bolek Walizka napisał(a):

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:1e9iztplzzg7m.1jh10yypuhaoz$.dlg40tude.net...
Chiński kanibal zjadł mózg 11-letniego dziecka.

Bardzo ciekawa bajka i troche przypomina twoj przypadek,
ktos ci wpierdolil mozg i zostawil tylko okrawki zebys
mogl sie meczyc. Kogo dzisiaj zgwalcili ? No pochwal sie.

Chrzanisz od rzeczy makaroni.

Jakby mi ktoś wpierdolił choć skrawek mózgu nie mógłbym w ogóle pisać.

No ale u osób wierzących w "zmartwychwstanie w dniu ostatecznym" ciał
zeżartych przez robaczki czy przepuszczonych przez krematoryjne kominy,
takie upraszczanie" dziwić nie powinno.

Data: 2010-03-20 22:36:27
Autor: Grzegorz Z.
siła tradycyjnej wiary
Dnia Sat, 20 Mar 2010 11:49:38 -0500, Bolek Walizka napisał(a):

No ale u osób wierzących w "zmartwychwstanie w dniu ostatecznym" ciał
zeżartych przez robaczki czy przepuszczonych przez krematoryjne kominy,
takie upraszczanie" dziwić nie powinno.

W takim razie moze przestaniesz sie martwic o cudze wierzenia i poswiecisz
troche wiecej czasu na pudrowanie dupy, moze w ten sposob zwiekszysz swoje
szanse na jakies ciekawe zajecie.

A podobno to ja tu ciągle tylko o dupie i o dupie....

siła tradycyjnej wiary