siła tradycyjnej wiary

Data: 2010-03-20 10:48:43
Autor: mkarwan
siła tradycyjnej wiary
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1e9iztplzzg7m.1jh10yypuhaoz$.dlg40tude.net...

Co według ciebie oznacza  "tradycyjna wiara"?

Data: 2010-03-20 11:07:29
Autor: Grzegorz Z.
siła tradycyjnej wiary
Dnia Sat, 20 Mar 2010 10:48:43 +0100, mkarwan napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1e9iztplzzg7m.1jh10yypuhaoz$.dlg40tude.net...

Co według ciebie oznacza  "tradycyjna wiara"?

To samo co dla wszystkich wykształconych ludzi.

Równie dobrze mógłbyś się mnie zapytać np "co według mnie oznacza przyjemny
zapach".

Data: 2010-03-20 03:38:29
Autor: Mariusz Merta
siła tradycyjnej wiary
On 20 Mar, 10:07, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

To samo co dla wszystkich wykształconych ludzi.

Równie dobrze mógłbyś się mnie zapytać np "co według mnie oznacza przyjemny

niech pan z tym wykształceniem tak nie wyjeżdża, bo
posiadanie dyplomu ukończenia studiów wyższych nie oznacza
automatycznie,
że się jest wykształconym
druga sprawa, to różne są gusta zapachowe
np. "nic tak nie pachnie jak napalm o świcie..." :-))))
a moim zdaniem rozkoszuje się pan zapachami kloacznymi
próbując wmówć sobie i światu, że to lawenda...
lubisz pan wąchać smród ateizmu to pański problem i hobby
tylko na litość, niech pan nie twierdzi, że to lawenda
bo ateizm ma smród walonek nkwdzistów mordujących księży
i ludzi...dla dobra całej ludzkości rzecz jasna...

Mariusz Merta

Data: 2010-03-20 11:44:26
Autor: mkarwan
siła tradycyjnej wiary
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4tb7k2eav87v.x51wtzrslwyb.dlg40tude.net...
Co według ciebie oznacza  "tradycyjna wiara"?

To samo co dla wszystkich wykształconych ludzi.

Konkretnie  co według ciebie oznacza  "tradycyjna wiara"?
Skoro rozpoczynasz wątek z takim tytułem to chyba wiesz o czym piszesz.
Czyżby znowu miało się okazać, że masz problemy ze zrozumieniem i tego co czytasz i tego co piszesz.

Data: 2010-03-20 11:47:49
Autor: Grzegorz Z.
siła tradycyjnej wiary
Dnia Sat, 20 Mar 2010 11:44:26 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Konkretnie to sobie poszukaj w słowniku, co oznacza jak nie wiesz.

Data: 2010-03-20 14:11:12
Autor: mkarwan
siła tradycyjnej wiary
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e2vwhbfwjw4z$.1clzbuongyqhp$.dlg40tude.net...
Co według ciebie oznacza  "tradycyjna wiara"?

To samo co dla wszystkich wykształconych ludzi.

Konkretnie  co według ciebie oznacza  "tradycyjna wiara"?

Konkretnie to sobie poszukaj w słowniku, co oznacza jak nie wiesz.

Czyli znowu okazało się, ze nie wiesz o czym piszesz.
To zaczyna być charakterystyczne dla ciebie.

Data: 2010-03-20 14:19:27
Autor: Grzegorz Z.
siła tradycyjnej wiary
Dnia Sat, 20 Mar 2010 14:11:12 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Ja nie wiem?

Przecież to ty się pytałeś "co coś oznacza" a nie ja.

Zastanów się na przyszłość co piszesz i jak formułujesz te swoje "pytania".

Data: 2010-03-21 12:36:15
Autor: mkarwan
siła tradycyjnej wiary
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1kdfu8vytqnze.1j2t8qu7mz3me$.dlg40tude.net...
[...]

Skoro nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie dotyczące tego co napisałeś to oznacza, że nie wiesz o czym piszesz.

siła tradycyjnej wiary