silent hill 3

Data: 2010-04-16 00:08:48
Autor: Street Fighter
silent hill 3
czy sh3 byl na ps3 czy ps2?

bo jak na ps2 a ja chce jeszcze w shattered memories zagrac to kroi mi sie zakup ps2 :) i to bylaby juz druga konsola w tym miesiacu ;)

Data: 2010-04-16 00:17:58
Autor: KAM_
silent hill 3
W dniu 2010-04-16 00:08, Street Fighter pisze:
czy sh3 byl na ps3 czy ps2?

Poważnie zbyt trudno było wygooglać?

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2010-04-16 02:56:05
Autor: Street Fighter
silent hill 3
Użytkownik KAM_ napisał:
W dniu 2010-04-16 00:08, Street Fighter pisze:
czy sh3 byl na ps3 czy ps2?

Poważnie zbyt trudno było wygooglać?

Ej, niemilcu, pogadac se chcialem o czyms innym niz zaloba!!

Data: 2010-04-16 05:10:54
Autor: Tiber
silent hill 3
Silly, silly Street Fighter" <"street.fighter nabazgrału:

czy sh3 byl na ps3 czy ps2?

Poważnie zbyt trudno było wygooglać?

Ej, niemilcu, pogadac se chcialem o czyms innym niz zaloba!!

To na kiego chuja produkujesz tyle spamu na Pręgierzu?

--
tbr

Data: 2010-04-16 03:54:48
Autor: dziki
silent hill 3
On 16 Kwi, 00:08, Street Fighter <"street.fighter"@amorki.pl> wrote:
czy sh3 byl na ps3 czy ps2?

bo jak na ps2 a ja chce jeszcze w shattered memories zagrac to kroi mi
sie zakup ps2 :) i to bylaby juz druga konsola w tym miesiacu ;)

ale jak chcesz jechac po kolei to po 3ce, byla jeszcze 4ka i AFAIR
Origins czy cos w tym guscie

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-04-16 14:21:12
Autor: KAM_
silent hill 3
W dniu 2010-04-16 12:54, dziki pisze:

(...) byla jeszcze 4ka i AFAIR  (...)

O mamo, jaka ta gra jest słaba. :( Najlepiej omijać.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2010-04-16 15:56:39
Autor: Catalyst
silent hill 3

"KAM_" <karpath@wp.pl.SRAMNASPAM> wrote in message news:hq9knr$2ka$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-04-16 12:54, dziki pisze:

(...) byla jeszcze 4ka i AFAIR  (...)

O mamo, jaka ta gra jest słaba. :( Najlepiej omijać.

Z do całości w kontekscie serii to może i prawda, miała jednak kilka świetnych cech które bardzo mi się podobały. Nie skończyłem jednak.

Data: 2010-04-16 17:09:17
Autor: KAM_
silent hill 3
W dniu 2010-04-16 15:56, Catalyst pisze:

[...]

Ja się zmusiłem do skończenia, druga połowa gry ciągnęła się niemiłosiernie.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2010-04-18 00:38:03
Autor: kamil_pl
silent hill 3

Użytkownik "KAM_" <karpath@wp.pl.SRAMNASPAM> napisał w wiadomo¶ci news:hq9knr$2ka$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-04-16 12:54, dziki pisze:

(...) byla jeszcze 4ka i AFAIR  (...)

O mamo, jaka ta gra jest słaba. :( Najlepiej omijać.

4: the room zaliczyłem, była gorsza od poprzednich znacznie, ale nadal była to dobra gra, niestety current genowe orgins to niestety porażka, jedyna czę¶ć jakiej nie skończyłem i ¶rednio zamierzam...

Data: 2010-04-18 11:26:32
Autor: KAM_
silent hill 3
W dniu 2010-04-18 00:38, kamil_pl pisze:

4: the room zaliczyłem, była gorsza od poprzednich znacznie, ale nadal była
to dobra gra, niestety current genowe orgins to niestety poraĹĽka, jedyna
część jakiej nie skończyłem i średnio zamierzam...

Origins, to - jeśli chodzi o rozgrywkę - całkowita kopia SH1 i również SH2, dlatego gra się w nią zaskakująco dobrze, mimo, że może wydawać się już nieco archaiczna. Co najważniejsze - jest to gra wieeele lepsza niż SH4.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2010-04-18 13:20:16
Autor: kamil_pl
silent hill 3

Użytkownik "KAM_" <karpath@wp.pl.SRAMNASPAM> napisał w wiadomo¶ci news:hqej8h$pr$1inews.gazeta.pl...

Origins, to - je¶li chodzi o rozgrywkę - całkowita kopia SH1 i również SH2, dlatego gra się w ni± zaskakuj±co dobrze, mimo, że może wydawać się już nieco archaiczna. Co najważniejsze - jest to gra wieeele lepsza niż SH4.

AAA sorrrryy stary, pomyslilem Orgins z Homecoming. Oczywscie Orgins jest bardzo dobra gra, jedna z najlepszych jakie gralem na psp kiedykolwiek. Chodzilo mi o Homecoming ze jest bleee :)

Data: 2010-04-19 08:39:55
Autor: Catalyst
silent hill 3

"kamil_pl" <dzejnasSKASUJ_TO@wp.pl> wrote in message news:hqepue$v5u$1news.net.icm.edu.pl...
AAA sorrrryy stary, pomyslilem Orgins z Homecoming. Oczywscie Orgins jest bardzo dobra gra, jedna z najlepszych jakie gralem na psp kiedykolwiek. Chodzilo mi o Homecoming ze jest bleee :)

Bulszit - Homecoming ¶wietnie mi się grało :) Inaczej, ale wci±ż ¶wietnie

Data: 2010-04-16 19:43:24
Autor: Street Fighter
silent hill 3
Użytkownik dziki napisał:
[...]

4 gralem na pc (The Room) -- - ten klaustrofobiczny klimat bedac samemu wieczorami jesioenia... masakra...

Origins to chyba na PSP tylko...

Data: 2010-04-16 20:50:22
Autor: KAM_
silent hill 3
W dniu 2010-04-16 19:43, Street Fighter pisze:

Origins to chyba na PSP tylko...

Geez, powaĹĽnie masz chyba jakÄ…Ĺ› awersjÄ™ do wyszukiwarek. :)

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2010-04-19 08:41:37
Autor: Catalyst
silent hill 3

"Street Fighter" <"street.fighter"@amorki.pl> wrote in message news:hqa7le$fan$1news.onet.pl...

4 gralem na pc (The Room) -- - ten klaustrofobiczny klimat bedac samemu wieczorami jesioenia... masakra...

Zgadza się - ten klimat w pokoiku. Jakieś stłumione głosy zza ściany i plamy na suficie. Do tego dzwoniłem na numer widoczny przez okno :) Brrr

Data: 2010-04-26 13:01:47
Autor: Mariusz Borkiet
silent hill 3
On Apr 19, 7:41 am, "Catalyst" <c3a2ta2ly...@interia.pl> wrote:

Do tego dzwoniłem na numer widoczny przez okno :) Brrr

+1
a do tego sierocinca to sie balem wracac...

ale jako Silent Hill to najslabsza gra z serii. gdbyby wydali ja pod
innym tytulem, to mialbym znacznie mniejsze oczekiwania i pewnie
podobalaby mi sie duzo bardziej...

aha - no i panna z poczatku jest jedna z najseksowniejszych lasek w
grach video ever. oczywiscie przez te pierwsze 10 minut ;)

Data: 2010-04-28 08:50:09
Autor: Catalyst
silent hill 3

"Mariusz Borkiet" <mariuszborkiet@gmail.com> wrote in message news:744d3171-fadb-4ad2-b6da-783bd3d0be3du7g2000vbq.googlegroups.com...
On Apr 19, 7:41 am, "Catalyst" <c3a2ta2ly...@interia.pl> wrote:

aha - no i panna z poczatku jest jedna z najseksowniejszych lasek w
grach video ever. oczywiscie przez te pierwsze 10 minut ;)

Hmmm - nie pamiętam :D Ale większo¶ć gry ciupałem w domku w lesie na 14" telewizurku :)

Masz rację, że je¶li to nie był by "Silent Hill" to by gra była zupełnie odbierana. Ale każda większa seria ma takie odpały - mój ulubiony Hellraiser (oczywi¶cie film mam na my¶li) też fajnie eksperymentuj± z form±. Generalnie wszysko mi się podoba poza tym "virtualnym". Ale to ntg ;)

Data: 2010-04-16 11:07:09
Autor: Catalyst
silent hill 3

"Street Fighter" <"street.fighter"@amorki.pl> wrote in message news:hq82qr$2lc$1news.onet.pl...
czy sh3 byl na ps3 czy ps2?

bo jak na ps2 a ja chce jeszcze w shattered memories zagrac to kroi mi sie zakup ps2 :) i to bylaby juz druga konsola w tym miesiacu ;)

PS2 - bardzo dobra gra. W moim rankingu na 2gim miejscu SHilli.
Muzyki słucham do dzi¶ :)

Data: 2010-04-16 11:22:40
Autor: Street Fighter
silent hill 3
Użytkownik Catalyst napisał:

[...]

Gralem na PC :) Chce to przezyc jeszcze raz, Shattered moze najpierw a potem SH3. No nic. Trzeba kupic ps2 :)

Data: 2010-04-16 11:43:53
Autor: kamil_pl
silent hill 3

Użytkownik "Catalyst" <c3a2ta2ly2st@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci

PS2 - bardzo dobra gra. W moim rankingu na 2gim miejscu SHilli.
Muzyki słucham do dzi¶ :)

Faktycznie, SH3 to bardzo dobra gra, zaraz po drugiej czę¶ci się plasuje, ciut słabsza fabuła, ale za to niesamowita grafika, muzyka, dĽwięki... mistrzostwo... no i poł±czenie z jedynk±. Cieżko opisać jaki opad szczęki zaliczyłem zaczynaj±c tę grę, gdy obudziłem się w sterylnej wręcz gelerii handlowej, takim ciepłym, przyjaznym miejscu, a tu nagle... :)

Data: 2010-04-16 12:14:28
Autor: Catalyst
silent hill 3

"kamil_pl" <dzejnasSKASUJ_TO@wp.pl> wrote in message news:hq9bi1$g8m$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Zgadza się - ta galeria niby taka przyjazna ale ziało groz± :)
Byłem osrany jak się telepałem jakimi¶ torami w otchłani czarnej zawieszonymi a na około wycie i jakie¶ industrialne zdjęcia. I ten kole¶, co zawory przeł±cza dodawał takiej atmosfery dziwnej, psychodelicznej - ci±gle miałem wrażenie że on wszystko wie i mnie tylko obserwuje. Nazywał się Valtiel chyba

Data: 2010-04-16 12:15:09
Autor: Catalyst
silent hill 3

"Catalyst" <c3a2ta2ly2st@interia.pl> wrote in message news:hq9da6$5vb$1inews.gazeta.pl...
na około wycie i jakie¶ industrialne zdjęcia.

...dĽwięki, nie zdjęcia :)

silent hill 3