silikon vs w/o silikon w siedzeniu

Data: 2010-01-11 05:46:06
Autor: dr_lukasz
silikon vs w/o silikon w siedzeniu
Panowie,
Zamierzam zmienić siodło w moto i zastanawiam się nad dodaniem w
siedzenie warsty silikonu. Ktoś może podzielić się "plusami" i
"minusami" jazdy z i bez silikonu w trasie? Poczytałem sobie
troszeczkę na ten temat i mam więcej wątpliwości czy to na pewno jest
takie zajefajne...

Data: 2010-01-11 15:03:34
Autor: Kuczu
dr_lukasz pisze:

Zamierzam zmienić siodło w moto i zastanawiam się nad dodaniem w
siedzenie warsty silikonu.

Takiego z tubki czy takiego z cyckow ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-01-11 06:33:16
Autor: dr_lukasz
silikon vs w/o silikon w siedzeniu
Jak nie masz co powiedziec to daj sobie siana... wiem ze nuda zżera w
zimie, niemniej licze na bardziej merytoryczne wypowiedzi niż Twoja.

Data: 2010-01-11 15:43:43
Autor: (pj)
W dniu 2010-01-11 15:33, dr_lukasz pisze:
Jak nie masz co powiedziec to daj sobie siana... wiem ze nuda zżera w
zimie, niemniej licze na bardziej merytoryczne wypowiedzi niż Twoja.

owszem, ale i liczymy na wiecej zadumy przy formulowaniu tytulow postów na tym forumie pelnym przejezdzajacych staruszki na pasach i latajacych czysta na gumnie zlych motocyklistów!

p.s. "silikon w siedzeniu"? pfff...! a moze zel w dupie?

--
pozdr
pj

Data: 2010-01-11 09:06:52
Autor: dr_lukasz
silikon vs w/o silikon w siedzeniu

p.s. "silikon w siedzeniu"? pfff...! a moze zel w dupie?

a przepraszam, tylko ten żel to w istocie masa na bazie silikonu :)
choć w istocie bardziej popularna nazwa to żel.

Nie wiem jak silikon, ale siedzenia żelowe twardnieją od zimna.
Spróbować jednak można. Takie prawie gotowe można zakupić np
w sklepach jeździeckich (pod siodło) są troszkę większe ale przyciąć
jakoś wszyć/wkleić pewnie się da;-)

Dzięki, słyszałem o tym, ale myślę że i tak będzie bardziej miekkie
niż siedzenia w nowym Bandicie.
Zastanawiam się czy te siedziska nie są wtedy za miekkie, Stąd pytanie
do osoby która czegoś takiego używa. W polsce taka wkładka przy
renowacji siedzenia nie jest droga około 80zł/za siedzenie.

Data: 2010-01-14 10:29:22
Autor: Igor K
On Jan 11, 6:06 pm, dr_lukasz <lukasz.dro...@gmail.com> wrote:

[...]

Mozesz podac jakies konkretne informacje gdzie takie wkladki mozna
dostac i wszyc?
Swego czasu sam interesowalem sie tematem i nigdzie takiego bajeru
znalezc nie moglem - juz nawet zastanawialem sie czy implantow
powaznie tam nie wsadzic ale to bylby chyba kiepasny pomysl. Czekam na
info

Pozdro
Igor K
B12,5

Data: 2010-01-14 19:49:55
Autor: Norbi
W dniu 2010-01-14 19:29, Igor K pisze:

[...]

Zeby nie bylo ze reklama - nie mam nic wspolnego oprocz tego ze robilem tam siedzenie w swoim moto - siora tez :)

http://www.mariomoto.pl/page17.php

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2010-01-14 21:34:53
Autor: Seba
Dnia Thu, 14 Jan 2010 19:49:55 +0100, Norbi napisał(a):

http://www.mariomoto.pl/page17.php

Na dzień dzisiejszy to 5 tygodni czekania na realizację - nie wiem jak z
zakupami samych materiałów. Takie informacje wynikneły z rozmowy
telefonicznej - swego czasu się zastanawiałem, czy nie warto wysłać tam
kanapy do obróbki od mojego Fazera.

Norbi
BLACK XX'03

Coś Ci się ta sygnaturka/podpis nie ten teges wycina. ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-01-14 23:34:09
Autor: dr_lukasz
silikon vs w/o silikon w siedzeniu
Również wysłałem do mariomoto. 70zł od sztuki, ale jak robisz całe
siodło to cena jest negocjowalna.

dr_lukasz

Data: 2010-01-11 21:45:05
Autor: Kuczu
dr_lukasz pisze:
Jak nie masz co powiedziec to daj sobie siana...

Tyle ze ja pytalem serio. No moze tak w 90% serio.

wiem ze nuda zżera w zimie,

Inteligentni ludzie sie nie nudza.

niemniej licze na bardziej merytoryczne wypowiedzi niż Twoja.

Jeden juz tak liczyl i na gorce lezy.

Data: 2010-01-11 15:59:26
Autor: grzech
[...]

grzech