silikonowa forma do lodu

Data: 2012-08-07 03:31:37
Autor: BQB
silikonowa forma do lodu
Szukam, ale znaleźć nie mogę - chodzi o to, aby była dwuczęściowa z korkiem do zatkania. Sczepiam ze sobą dwie części, nalewam wody, zatykam koreczkiem i wrzucam byle jak do zamrażalnika. Obecnie dużo jest foremek do lodu, ale przydało by się na wierzch przykrycie i korek, aby nie wkładać tego idealnie równo do zamrażalnika.

Data: 2012-08-08 14:36:39
Autor: Andy Niwinski
silikonowa forma do lodu

"BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> schrieb im Newsbeitrag news:50207000$1news.home.net.pl...
[...]

A woreczki nie wchodzÄ… w rachubÄ™?

Data: 2012-08-08 14:38:34
Autor: Andy Niwinski
silikonowa forma do lodu

[...]

ZresztÄ…:
http://r.twenga.pl/g3.php?pg=VDsyNzUzMDMzNDE1NTY3NzEzOTIyOzEzNzg0NTtodHRwOi8vd3d3LnRha2FrdWNobmlhLnBsLzM2OS1zaWxpa29ub3dhLWZvcm1hLWRvLWxvZHUta3Vsa2ktY3plcndvbmUuaHRtbDs3NmZhZGI0ZDQzMjgxNGJjZDAyNjcwNDZiN2M2ZDViMg%3D%3D&dac=1

Data: 2012-08-25 23:00:17
Autor: m4rkiz
silikonowa forma do lodu
"BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> wrote in message news:50207000$1news.home.net.pl...
[...]