silnik 1.6 tspark np. Alfa 147 - pytania

Data: 2009-10-07 11:44:24
Autor: krzysiek82
silnik 1.6 tspark np. Alfa 147 - pytania
Rabbit McCroolick pisze:

W moim między wymianami oleju nie trzeba dolewać oleju (przebieg 140 kkm)

Wymieniany przy 80 kkm, nie było widać na pasku żadnych niepokojących spękań, ani brakujących zębów.

Zużywają się szybko, gdy silnik uruchamiany jest często na krótkich dystansach. Ja mam do pracy w jedną stronę 15 km. Wariator wymieniony przy zmianie rozrządu. Podobno nowy, ulepszony typ - przy 140 kkm jeszcze nie klekocze (czyli po 60 kkm wciąż sprawny).

Jak to mówią jedna jaskółka wiosny nie czyni. Chociaż w tym co piszesz jest wiele prawdy. Mam znajomego którego alfa pije tyle oleju, że nie opłaca mu się dalej jeździć a z kolei drugi dolewa znikome ilości. Wszystko zależy raczej od tego czy ktoś docierał silnik od nowości czy butował ile wlezie. Niestety tego się człowiek nie dowie jak kupuje używane auto.

--
krzysiek82

silnik 1.6 tspark np. Alfa 147 - pytania