silnik Mercedes 2.7 CDI

Data: 2010-03-01 10:13:42
Autor: SET
silnik Mercedes 2.7 CDI

U¿ytkownik "komar" <komar@125.cc> napisa³ w wiadomo¶ci
news:hmfv88$lqg$1inews.gazeta.pl...
Witam,
chcia³bym zasiêgn±æ opinii grupy w kwestii silnika MB 2.7 CDI. Czy to jest
udana
jednostka? Mo¿na braæ u¿ywany samochód z tym silnikiem bez ryzyka ¿e
padnie po 10 000km ?
Czy s± to trwa³e jednostki, co w nich lubi padaæ? Jakie przebiegi
wytrzymuj±?

k.

10 kkm + trochê ponad? Chyba chodzi³o o 100kkm. Bo jak faktycznie chcesz
auto na parena¶cie tysiêcy to mo¿e nad taksówk± siê zastanów:) ¯onka naciska
na jakie¶ wozid³o i dochodzê do wniosku, ¿e w jej przypadku w³a¶nie taksa
bêdzie i tañsza i przyjemniejsza w u¿yciu.

Data: 2010-03-01 10:29:08
Autor: komar
silnik Mercedes 2.7 CDI
W dniu 2010-03-01 10:13, SET pisze:
U�ytkownik "komar"<komar@125.cc>  napisa� w wiadomo�ci
Witam,
chcia�bym zasi�gn�� opinii grupy w kwestii silnika MB 2.7 CDI. Czy to jest
udana
jednostka? Mo�na bra� u�ywany samoch�d z tym silnikiem bez ryzyka �e
padnie po 10 000km ?
Czy s� to trwa�e jednostki, co w nich lubi pada�? Jakie przebiegi
wytrzymuj�?

k.

10 kkm + troch� ponad? Chyba chodzi�o o 100kkm. Bo jak faktycznie chcesz
auto na parena�cie tysi�cy to mo�e nad taks�wk� si� zastan�w:) �onka naciska
na jakie� wozid�o i dochodz� do wniosku, �e w jej przypadku w�a�nie taksa
b�dzie i ta�sza i przyjemniejsza w u�yciu.

auto ma być na więcej niż 10 000, ale pytam czy silnik pożytje dłużej :)

kiedyś diesle mercedesa robiły po milion km i można było w ciemno kupować nawet z przebiegiem 500 000km, pytanie czy teraz nadal są solidne?

Data: 2010-03-01 10:36:16
Autor: Katanka
silnik Mercedes 2.7 CDI
komar wrote:

kiedyś diesle mercedesa robiły po milion km i można było w ciemno
kupować nawet z przebiegiem 500 000km, pytanie czy teraz nadal są
solidne?

Nie, bo to nie jest w interesie Merca, aby ludzie jeździli autami po 20 lat, tylko aby kupowali, najlepiej jak najczęściej :)

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-03-01 10:38:14
Autor: Gabriel'Varius'
silnik Mercedes 2.7 CDI
Użytkownik Katanka napisał:
komar wrote:

[...]

Hehe, to juz wiem skad tyle MB z "ruda" jedzi :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-03-01 11:17:01
Autor: to
silnik Mercedes 2.7 CDI
Katanka wrote:

[...]

Osobiście wątpię w takie spiskowe teorie, raczej kiedyś silniki te były na tyle proste, że biorąc pod uwagę ówczesną jakość produkcji Mercedesa ich długowieczność wychodziła niejako przy okazji, a teraz skomplikowanie osprzętu jest na tyle znaczne, że aby zachować podobną żywotność trzeba by w to dużo zainwestować -- co się już właśnie nie opłaca.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-01 12:25:14
Autor: krzysiek82
silnik Mercedes 2.7 CDI
to pisze:
[...]

Miałem podobne podejście, ale jak zobaczył jak np citroen konstruuje karoserię to się za głowę złapałem, szczelny w których zbiera się wilgoć i brak odpływów są chyba tylko po to żeby ruda zjadła budę tuż po gwarancji. Zona wymieniała teraz auto na inne, i przy okazji wyciągania ze starego berlingo jej gratów zwróciłem uwagę ile tam się syfu przez te 1.5 roku eksploatacji nazbierało.

--
krzysiek82

Data: 2010-03-01 11:28:30
Autor: to
silnik Mercedes 2.7 CDI
krzysiek82 wrote:

Miałem podobne podejście, ale jak zobaczył jak np citroen konstruuje
karoseriÄ™

Citroeny z lat np. 70-tych były pod tym względem znacznie gorsze.

to się za głowę złapałem, szczelny w których zbiera się wilgoć
i brak odpływów są chyba tylko po to żeby ruda zjadła budę tuż po
gwarancji.

To po cholerÄ™ jÄ… cynkujÄ…?

--
cokolwiek

Data: 2010-03-01 12:33:30
Autor: krzysiek82
silnik Mercedes 2.7 CDI
to pisze:
Citroeny z lat np. 70-tych były pod tym względem znacznie gorsze.

być może

To po cholerÄ™ jÄ… cynkujÄ…?

z tym ocynkiem różnie bywa, co z tego, że ocynkujÄ… jak blacha może być zÅ‚ej jakoÅ›ci :/ Progi majÄ… już lekki nalot bo zostaÅ‚y wypiaskowane przez   kamyki odbijajÄ…c siÄ™ od przednich kół.

--
krzysiek82

Data: 2010-03-01 12:26:06
Autor: hamberg
silnik Mercedes 2.7 CDI
Mia³em podobne podej¶cie, ale jak zobaczy³ jak np citroen konstruuje
karoseriê to siê za g³owê z³apa³em, szczelny w których zbiera siê wilgoæ
i brak odp³ywów s± chyba tylko po to ¿eby ruda zjad³a budê tu¿ po
gwarancji. Zona wymienia³a teraz auto na inne, i przy okazji wyci±gania

szkoda tylko ze citroen nie rdzewieje a mercedes tak...

Data: 2010-03-01 12:38:30
Autor: Agent
silnik Mercedes 2.7 CDI

Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:hmg8ch$912$3atlantis.news.neostrada.pl...
to pisze:
[...]

WidzÄ™ że dla kolegi to tylko Grande punto z super uksztaÅ‚towanymi  nadkolami tylnymi :)

Data: 2010-03-01 12:51:03
Autor: krzysiek82
silnik Mercedes 2.7 CDI
Agent pisze:
  > WidzÄ™ że dla kolegi to tylko Grande punto z super uksztaÅ‚towanymi
nadkolami tylnymi :)

wiesz niby taka duperela, ale logicznie pomyślana co nie jest tak oczywiste dla niektórych producentów.

--
krzysiek82

Data: 2010-03-01 12:43:58
Autor: mleko
silnik Mercedes 2.7 CDI
On 2010-03-01 12:25, krzysiek82 wrote:

Zona wymieniała teraz auto na inne,

Ciesz sie, ze tylko auto, bo albo swieta bedzie, albo i cos wiecej zmieni.

Data: 2010-03-01 12:51:39
Autor: krzysiek82
silnik Mercedes 2.7 CDI
mleko pisze:
  > Ciesz sie, ze tylko auto, bo albo swieta bedzie, albo i cos wiecej zmieni.

wiesz zmiany w życiu muszą być :D

--
krzysiek82

Data: 2010-03-01 12:59:52
Autor: mleko
silnik Mercedes 2.7 CDI
On 2010-03-01 12:51, krzysiek82 wrote:
mleko pisze:
 > Ciesz sie, ze tylko auto, bo albo swieta bedzie, albo i cos wiecej
zmieni.

wiesz zmiany w życiu muszą być :D

Nie pozostaje nic innego, jak tylko pogratulowac malzonce rozssadku.

Data: 2010-03-01 13:00:51
Autor: krzysiek82
silnik Mercedes 2.7 CDI
mleko pisze:
Nie pozostaje nic innego, jak tylko pogratulowac malzonce rozssadku.

1.5 roczne auto w jej łapkach nie ma już większej wartości, więc sam rozumiesz.

--
krzysiek82

Data: 2010-03-01 13:05:41
Autor: Agent
silnik Mercedes 2.7 CDI

Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:hmgb00$6v4$1nemesis.news.neostrada.pl...
mleko pisze:
Nie pozostaje nic innego, jak tylko pogratulowac malzonce rozssadku.

1.5 roczne auto w jej łapkach nie ma już większej wartości, więc sam rozumiesz.

Bogatemu wszystko wolno :) (bez ofensywy)

Data: 2010-03-01 13:38:02
Autor: krzysiek82
silnik Mercedes 2.7 CDI
Agent pisze:
Bogatemu wszystko wolno :) (bez ofensywy)

oj żeby to była prawda :)

--
krzysiek82

Data: 2010-03-01 13:49:42
Autor: mleko
silnik Mercedes 2.7 CDI
On 2010-03-01 13:00, krzysiek82 wrote:
mleko pisze:
Nie pozostaje nic innego, jak tylko pogratulowac malzonce rozssadku.

1.5 roczne auto w jej łapkach nie ma już większej wartości, więc sam
rozumiesz.

Chyba sie nie zrozumielismy

Data: 2010-03-01 16:37:44
Autor: to
silnik Mercedes 2.7 CDI
mleko wrote:

Chyba sie nie zrozumielismy

Hehe. ;)

--
cokolwiek

Data: 2010-03-02 01:40:11
Autor: GrzegorzG
silnik Mercedes 2.7 CDI
On 1 Mar, 10:36, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:
komar wrote:
> kiedy¶ diesle mercedesa robi³y po milion km i mo¿na by³o w ciemno
> kupowaæ nawet z przebiegiem 500 000km, pytanie czy teraz nadal s±
> solidne?

Nie, bo to nie jest w interesie Merca, aby ludzie je¼dzili autami po 20 lat,
tylko aby kupowali, najlepiej jak najczê¶ciej :)

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!www.MojeJamniki.pl|www.DogsPassion.pl

i nie tylko Merca :>

GG

Data: 2010-03-02 11:16:04
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
silnik Mercedes 2.7 CDI
Katanka pisze:
komar wrote:

[...]

Od wielu lat tak jest - kto tego nie zauważył to albo jest zbyt młody,
albo nie interesuje siÄ™ motoryzacjÄ…. Samochody projektowane przez
inżynierów już do produkcji nie trafiają - do produkcji trafiają
samochody projektowane przez księgowych. Stąd też po ulicach jeździ
(nie tylko w Polsce) sporo samochodów dość leciwych, ale
niezniszczalnych (cześć załatwia korozja, ale to inna historia) oraz
mnóstwo nowych w ciągłej rotacji.

silnik Mercedes 2.7 CDI